Minulla on nyt ollu 2 kertaa pidennys ja tarkoitus olisi ottaa kolmas kesäksi.
MInulla on todella ohuet hiukset enkä vain yksinkertaisesti kestä näitä!!! :(
360e maksaa 60sinettiä, ja ne näyttää hyviltä :)
..Ainut vaan et ne maksaa, ihan liikaa. Mistä vedätte rahat pidennyksiinne?
Oon kärsinyt näistä haivenista niin kauan että vedän rahat vaikka mistä..Mut aina mietityttää kuitenkin laittaa melkein 400e hiuksiin, eikä loppujen lopuksi pidennykset kovin kauan kestä hyvinä..
4kk.
HIustenpidennys
huhhuh!
3
616
Vastaukset
- niitä
vaihtoehtoja. Oma laittajani ottaa ompelupidennyksen laitoista 100e ja itse hommaan hiukset. Sieltä mistä tilaan maksaa tpdella hyvä laatuiset 65cm pitkät aidot hiukset postikuluineen n.70e. Eli yhteishinnaksi tulee 170e. Kyllä sen maksan mielelläni pidennyksestä joka on joka kerta pysynyt hyvänä 4-5 kk.
- että ,mistä
tilaat/ostat noita hiuksia kun saat noin halvalla? jostain netistä vai tukusta vai mistä? =)
- maksatko
Maksatko sä aina uusista hiuksista??? Itse en kyllä maksaisi kun työstä, käyttäisin niitä vanhoja hiuksia, mitkä on ennenkin ollu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070