Paljonkohan maksaa Kuopiossa rakennekynsien huolto per kerta? Könttäsumma vai sen mukaan montako kynttä huolletaan? Aion laitattaa Tallinnassa kynnet kesälomalla ja olisi kiva tietää etukäteen paljonko niihin uppoaa jatkossa rahaa. Töitten vuoksi kun on aika vaikeaa soitella liikkeitä läpi.
Rakennekynnet
4
639
Vastaukset
- ........
ei ole aikaa soitella mutta on sitten aikaa netissä kuluttaa aikaa. mieti vähän!!!!
- kirjoitti vaikeaa
ei siis ettei ole aikaa -mulla sama tilanne töissä -pääsen nettiin muttei pysty soitteleen puheluita, joita ei voi lopetaa tosta vaan. Tämänkin viestin kirjoitan monessa erässä töiden lomassa.
Kuinka kauan olet Tallinnassa? Joko olet varannut ajan esim. Nailbar:n nettisivuilta? Voi olla vaikea saada aikaa nimittäin.
Huoltojen hinnat vaihtelevat, mutta uskoisin et noin 40-60. Yleensä yksittäisen kynnen korjaus maksaa 5-10 erikseen (per lähtenyt kynsi siis). Kalliiksi tulee joka tapauksessa jos kynsiä paljon irtoilee tai jos huoltoväli on tiheä, mihin ei välttämättä voi itse vaikuttaa. - paljon halvemmaksi
kirjoitti vaikeaa kirjoitti:
ei siis ettei ole aikaa -mulla sama tilanne töissä -pääsen nettiin muttei pysty soitteleen puheluita, joita ei voi lopetaa tosta vaan. Tämänkin viestin kirjoitan monessa erässä töiden lomassa.
Kuinka kauan olet Tallinnassa? Joko olet varannut ajan esim. Nailbar:n nettisivuilta? Voi olla vaikea saada aikaa nimittäin.
Huoltojen hinnat vaihtelevat, mutta uskoisin et noin 40-60. Yleensä yksittäisen kynnen korjaus maksaa 5-10 erikseen (per lähtenyt kynsi siis). Kalliiksi tulee joka tapauksessa jos kynsiä paljon irtoilee tai jos huoltoväli on tiheä, mihin ei välttämättä voi itse vaikuttaa.tulee kun kasvattaa omat kynnet pitkiksi.
- on kuitenkin
paljon halvemmaksi kirjoitti:
tulee kun kasvattaa omat kynnet pitkiksi.
rakennekynnet! Kamalia "tiittikynsiä" en kehtaisi edes pitää. Voi olla että tulevat taas muotiin jossain vaiheessa mutta nyt tällä hetkellä ovat hirveän näköiset. Rakennekynnet ovat kauniit ja tyylikkäät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318