käytetään? Voiko käytön jälkeen
lakata kynnet?
Miten
5
177
Vastaukset
- apua
Minkä värinen viilasi on? Voi olla esim ensin harmaalla kynnen pinta ja sitten valkoisella tasoitus ja eri harmaalla kiillotus. Ensimmäinen pinta on kuitenkin karhein ja kynsistä lähtee valkoista kynsipölyä.
Body Shopin viilassa taas on 4 pintaa ja ne ovat numeroituja.
Voi lakata -jotkut lakat ei tosin pysy hyvin liukkaalla pinnalla. Väritöntä lakkaa kun laittaa niin näyttää tosi hyvältä -terveeltä ja kiiltävältä.- on...
Trindin
eli musta (karhein) ja valkoinen,
takaa kokonaan harmaa.
Eli aloitan mustalla,sit valkosella
ja lopuksi harmaalla.
Entä liike? Viilaanko kynsinauhasta kärkeä
kohti suorin vedoin?
Kiitos paljon! - viilassa menee just noin -h...
on... kirjoitti:
Trindin
eli musta (karhein) ja valkoinen,
takaa kokonaan harmaa.
Eli aloitan mustalla,sit valkosella
ja lopuksi harmaalla.
Entä liike? Viilaanko kynsinauhasta kärkeä
kohti suorin vedoin?
Kiitos paljon!sen siitä kynsipölystä, sitä pitäis ekella kerralla lähtee eniten.
Viilaa kynnen sivulta sivulle edestakaisilla liikkeillä. Ohjeen mukaan aika taitaa olla vain n. 30 sekuntia per kynsi (yhteensä kaikilla kolmella puolella). Mä oon viilannu niin kauan ku tarpeellista.
On kuitenkin tärkeää ettei viilaa kynnestä päällimmäistä kerrosta pois.
Oot varmaan ehtinytkin jo kokeilla -miten meni? - ohjeista!
viilassa menee just noin -h... kirjoitti:
sen siitä kynsipölystä, sitä pitäis ekella kerralla lähtee eniten.
Viilaa kynnen sivulta sivulle edestakaisilla liikkeillä. Ohjeen mukaan aika taitaa olla vain n. 30 sekuntia per kynsi (yhteensä kaikilla kolmella puolella). Mä oon viilannu niin kauan ku tarpeellista.
On kuitenkin tärkeää ettei viilaa kynnestä päällimmäistä kerrosta pois.
Oot varmaan ehtinytkin jo kokeilla -miten meni?Kynsistä tuli
ihan uskomattoman kiiltävät,
aivankuin niissä olisi ollut lakka.
Seuraavana päivänä eivät olleet niin
kiiltävät enää,varmaan kun pesen käsiä
niin usein...joten lakkasin ne. - Joo, se
ohjeista! kirjoitti:
Kynsistä tuli
ihan uskomattoman kiiltävät,
aivankuin niissä olisi ollut lakka.
Seuraavana päivänä eivät olleet niin
kiiltävät enää,varmaan kun pesen käsiä
niin usein...joten lakkasin ne.kiilto häviää nopeasti, mutta auttaa jos laittaa heti väritöntä lakkaa. Ja sitä kiillotuspuolta saa muuten käyttää niin paljon kuin haluaa -se ei kuluta vaan "pelkästään" kiillottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958