Help

paska ihminen

Mitenkä saisin ittetuntoa kasaan ? meikä on jo n.5 vuotta ollut sinkku ja luultavasti n.200 kertaa ollut treffeillä. ja kaikki treffit ovat olleet netti treffien ansiota.. mutta siihen ne jääkin eli mäen ole päässyt ikänä toisille treffeille, kun kaikki on ilmoittaneet tekstiviestillä jotta kiitos mutta ei kiinnosta.

musta on alkanut tuntua jotta en ole mitenkään kiinnostava ihminen ja alkanut sitte elää sen kans mä olen nyt niin varma siitä että mulle ei ole ketään ikänä tarkoitettukaan..

Mäen ikänä (kun liikun kaupungilla) huomioi naisia mitenkään.. mä ajattelen vastaantulevista naisista että "onpa kaunis nainen, mutta en mä sille mitään voi jotta se ei ole musta kiinnostunut" ja joskus on tullut naisia vastaan jotka jotain mulle ovat "heittäneet" esim (moikka! tai miksi näytät noin vihaiselta/surulliselta), heh en minä ole sanonut mitään.. tai sitte olen jotta painukaa vittuun.. tai jotakin jotta mitä se sulle kuuluu?

Mä haluan naisen mun elämääni todella.. sen takia tässä on ollut paha mieli 5-6vuotta,mutta sitte ku mulla on tilaisuus niin en halua.. vetoan erilaisiin asioihin tässä mun pienessä päässäni jotta en mä voi tai jotta mussa ei ole tarpeeksi miestä.. tai toi on ruma nainen.. tai ei kukaan tämmöistä miestä halua.. tai vitut ihmisistä.. tai mä mokaan kuitenkin..

Mun sydän on nyt tosiaan 200 treffin jälkeen niin kylmä seon paikka jossa kukaan ei ole käynyt.ja luulen jotta mäen pitkään enään jaksa tätä paskaa.. naisia menee ohi. ja onnellisia pareja.. mutta se ei ikänä muutu että minä aina kuljen yksin..

mä olen ravintolassa ja siitä viedään kaikki vapaat naiset pois ja vaikka joskus yritän ravintolassa naisia, sopivan humalassa niin sellaiset ovat kaikki varattuja tai lesboja.. ja kivaa vastaanottoa mun yritykset saa aina ja joka kerta (sä pilasit mun illan, mee vittuun.. ja ei sun kannata täälä olla tollasille ei ole mitään täälä..) mäen liiku missään enään ku näen joka puolella rakastavaisia ja ihania naisia jotka kuitenkaan ei välitä musta paskaakaan..

5

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska ihminen

heh.. mä olen luovuttanut.. siis muutamille kymmenille naisille täälä kotona päin olen hermostunut kunnolla jotta kyllä maine leviää ainakin.. :) ja turha mun on mitään odottaa..

silloin kun naiset alkoi mulle ravintolassa sanoa että painu vittuun täältä.. minä ajattelin ja hermostuin täysillä, ajatelkaa minkälainen reaktio mulla on päällä kun tulen mielenkiinnosta kysymään jotain ja sitte haistatellaan vitut.. sen jälkeen luovutin.. todella.. sen jälkeen olen ajatellut.. että jos toi on näin aina niin vastaan niihin aina sataviiskymmentä prosenttisesti.. mä olisin nyt valmis vaikka hakkaamaan jonku naisen joka mulle sanoo (tyyliin "mee vittuun täälä ei ole sulle mitään viihdettä") miksikö? minä en usko että naiset ikänä muhun rakastuu niin mitä väliä?

• sama kohtalo

mutta miehet tulevat vain pillua vonkaamaan, ja jos erehdyt antamaan, vaikka vasta seitsemänsillä treffeillä, katoavat sen jälkeen. Ja kohta on sadat treffit käyty läpi. plus sitten baaritutut. Tulevat baarissa iskemään, ja kun sanot että et harrasta yhden yön juttuja ja annat/otat puhelinnumeron, mies ei halua enää selvänä tavata, koska et anna seksiä.

Onko sitten parempi olla vain paska, vain paskareikä, jota kaikki haluavat tökkiä ?

• paska ihminen

Mä yritän tosissani tutustua naisiin ravintolassa siis en minä vielä mitään ruusunpunaisia juttuja ajattele.. vaan haluan vaan jutella,ku tämä mun elämäni on niin kovin yksinäistä aina..

niin en minä edes pysty jutella ku heti ensimmäisenä sanotaan että "ei kiinnosta" siis kerran menin melkein jokaiseen ravintolaan kaupungissa ja heitin tyyliin jotain aina kiinnostavalle naiselle.. siis jotta mites menee? tai jotain iltaan tai ajankohtaan liittyvää.. kaikki joka ikinen sanoi jotta painu vittuuun tai sitte kohteliaimmat sanoi jotta mulla on poikakaveri tai jotain muuta.. paras varmaan oli kun kysyin ihan jotta minkälainen ilta on ollut? niin vastaukseksi tuli jotta "pilasit justiin sen" heh

se oli oikee nöyryyttävä kokemus siis ei paljon enempää voi sanoa jotta kiitos naiset.. ja sitte vielä alku illasta joku homo tuli kysymään jotta voiko tässä tanssi sunkans?! mitä helvettiä.. mä annoin sille kyynärpäätä saman tien nenään.. ei paljo naurattanu.. heh..

• joku kuka lie
        paska ihminen kirjoitti:

Mä yritän tosissani tutustua naisiin ravintolassa siis en minä vielä mitään ruusunpunaisia juttuja ajattele.. vaan haluan vaan jutella,ku tämä mun elämäni on niin kovin yksinäistä aina..

niin en minä edes pysty jutella ku heti ensimmäisenä sanotaan että "ei kiinnosta" siis kerran menin melkein jokaiseen ravintolaan kaupungissa ja heitin tyyliin jotain aina kiinnostavalle naiselle.. siis jotta mites menee? tai jotain iltaan tai ajankohtaan liittyvää.. kaikki joka ikinen sanoi jotta painu vittuuun tai sitte kohteliaimmat sanoi jotta mulla on poikakaveri tai jotain muuta.. paras varmaan oli kun kysyin ihan jotta minkälainen ilta on ollut? niin vastaukseksi tuli jotta "pilasit justiin sen" heh

se oli oikee nöyryyttävä kokemus siis ei paljon enempää voi sanoa jotta kiitos naiset.. ja sitte vielä alku illasta joku homo tuli kysymään jotta voiko tässä tanssi sunkans?! mitä helvettiä.. mä annoin sille kyynärpäätä saman tien nenään.. ei paljo naurattanu.. heh..

Minulla sama ongelma. Paitsi että olen nainen. Miehet pakenee jos niille sanoo että yhden yön jutut ei kinnosta.
        Sinulla on ehkä hieman väärä lähestymistapa (niin kuin minullakin), jos naiset kerta noin rumasti sanovat. Uskoisin että vain harva nainen sanoo "painu vittuun", ellei juttelemaan tullut ihminen käyttäydy aivan erityisen törkeästi. Olen itse harkinnut psykiatrista hoitoa, sinun kantsis tehä sama. Olemme siis samassa jamassa jotta voimia :)

• sinkkuN36
        paska ihminen kirjoitti:

Kirjoituksesi herätti kovasti ajatuksia. Pakit kerta toisensa jälkeen varmasti masentaa kenet tahansa.

Kohdallesi on sattunut todella huonokäytöksisiä naisia! En voisi ikinä kuvitellakaan sanovani jollekin noin rumasti. Ehkä jos joku tuntematon juoppo käsiksi kävisi, voisi vastaanotto olla aika kipakka, mutta ei kuitenkaan kuvailemasi kaltainen.

Toisaalta tunnut itsekin antavan aika tylyjä pakkeja tutustumista yrittäville;

"joskus on tullut naisia vastaan jotka jotain mulle ovat "heittäneet" esim (moikka! tai miksi näytät noin vihaiselta/surulliselta), heh en minä ole sanonut mitään.. tai sitte olen jotta painukaa vittuun.. tai jotakin jotta mitä se sulle kuuluu?"

"alku illasta joku homo tuli kysymään jotta voiko tässä tanssi sunkans?! mitä helvettiä.. mä annoin sille kyynärpäätä saman tien nenään.."

Tulee väkisinkin mieleen vanha viisaus "sitä saa mitä tilaa".

Olet käynyt treffeillä todella ahkerasti. Oletko koskaan saanut mitään palautetta, että mikä meni pieleen? Tuntuu uskomattomalta, että parit sadat treffit ja ei ikinä edes sitä toista treffikertaa!

Huolestuttavaa, että kerrot olevasi nyt valmis vaikka hakkaamaan jonkun naisen, joka antaa tylysti pakit. Väkivalta ei taatusti auta eikä edistä asiaasi.

Älä anna epäonnistumisten vaikuttaa liikaa itseesi. Koeta löytää iloa elämääsi vaikka harrastusten kautta ja jätä vaikka se rakkauden etsiminen vähäksi aikaa taka-alalle. Tee niitä asioita missä olet hyvä ja mistä nautit. Joku kuka lie ehdotti psykiatrista hoitoa. Keskustelu ammattiauttajan kanssa voisi saada asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe