Mainitsin tyttöystävälle,että hän on liian keskittynyt ulkonäköön. Naureskelee esim. koko ajan lihaville naisille ja sellaista. No tämäpä vastasi:"en minä sinun kanssa seurustelis,jos ulkonäkö mua kiinnostais" Hah, ei saatana.
Tyttöystävä vähän rankaisi :)
5
2485
Vastaukset
- nyt jotain...
... :D
- eli ehkä olet se
toisia arvosteleva tyttöystävä.
Sinulle ap; hienosti suhtaudut toisiin ihmisiin!! Tsemppiä! Olet varmasti tosikomee sisältä ja päältä:) - Anna kun arvaan,
eli ehkä olet se kirjoitti:
toisia arvosteleva tyttöystävä.
Sinulle ap; hienosti suhtaudut toisiin ihmisiin!! Tsemppiä! Olet varmasti tosikomee sisältä ja päältä:)olet nainen.
- ja silleen.
Aikoinaan kun juteltiin vaimoni kanssa vähän samoista aiheista ja kysäisin että minkä takia aloit seurustelemaan minun kanssani (en aikonut itsetuntoani ainakaan alaspäin viedä), hän vastasi että siksi kun pelkäsi että ei olisi saanut ketään muutakaan...vituttaa vieläkin...
- löysihän
se sinusta sitten jotain korvaamatonta, kun kanssasi vieläkin on!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954