Tuntuu, että tuleva eroni alkaa vaikutta työpanokseen. En pysty keskittymään, unohtelen asioita ja olen ihan muissa maailmoissa. Oletteko kertoneet työkavereille tai pomolle? Ja missä vaiheessa? Vai oletteko pitäneet kaiken omana tietonanne. Itsestä tuntuu, että ihmiset ympärillä alkavat vähitellen huomaamaan, ettei kaikki ole ihan kunnossa.....
Oletteko kertoneet
4
1012
Vastaukset
- Saman kokenut
Moi kerro vaan tosiasia. Kävin saman läpi viimevuonna.
Helpotti olla töissä, olin se jätetty osapuoli.
Lähes kolmekynnentävuotta naimisissa, mies rakastui ryyppyreissulla thaimaalaiseen naiseen 3 vk se kesti, yritti takaisin, loppuun menttin.
Oli helpompi olla töissä kuin koton, olisihan siitä saanut sairaslomaa.
Mutta ainakin minun tapauksessani sain olla vähän kolmivarttinen, kaverit ymmärsivät.
Se on asia jota ei voi salata, eikä sitä mun mielestäni tarvitsekaa.
Loppupelissä minä en ottaisi entistä takaisin en sitten millään.
Elän elämäni parasta aikaa.
Pidä puolesi oikeuksistasi, niin vaan kuin niskavuoren heta mikä miun on se miun on.
Tsemppiä - kun asumusero tuli
Mulla myös vaikutti duuniin.Olin tosi hermo ja levoton,viimeisen vuoden.Nyt asumusero,päällä.
Kun saatiin paprut sisään kerroin pomolle heti, mikä on nyt tilanteeni ja miksi olen ollut niin omituinen.Ymmärsi heti ja lupasi jeesata,jotten saa liikaa töissä täitä.
Työkavereille latasin asian kerralla, suoraa.Ajattelin,että mitä nopeammin sen kakistan sitä helpommalla pääten.Tietävät nyt mikä on tilanne ja ehkä antavat tukensa.Näin minä sen tein.Turha sitä salaamaan ja pitkittämään vaikka voi kiusalliselta ja epäonnistuneelta eläntarpojalta sillä hetkellä itsensä tuntea.TZEMPPPIIIIII - kahdesti karannut
Minä kerroin kun oli jokunen viikko kulunut eropäätökseni teosta.
Ei kannatta kantaa taakkaa yksin, useimmat ihmiset tajuavat että se on elämänkriisi ja kestää vain aikansa. Siinä ei ole mitään hävettävää, se on vanhan ikävän kappaleen vaihtamista uuteen.Edessä uusi elämä, tuore tulevaisuus, jolla voi olla vaikka kuinka hyvät ja valoisat näkymät tullessaan.
Pidä itsestäsi kaikin puolin niin hyvää huolta kuin ikinä voit, ole kiltti itsellesi =) - avioero
ja vuosia kestäneen parisuhteen loppuminen on sellainen kriisi, että se maksaa paljon työnantajalle ja yhteiskunnalle. Harva kykenee erokriisissään hoitamaan työnsä mallikkaasti. Erosta seuraa usein sairauslomia, mielenterveysongelmia joiden vuoksi joutuu käymään terapiassa. Puhumattakaan sitten päihdeongelmista. Varsikin miehet turvautuvat siihen, helpoimpaan ahdistuksen helpottajaan eli alkoholiin. Ero ei ole "halpaa" miltään kantilta katsottuna. Lasten asiat vielä erikseen.Joten laskua karttuu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864