Kun kakkonen

on oman elämänsä

ykkönen, siis avioliitossa elävä nainen pettää avioliitossa olevan miehen kanssa. Eivätkä kummatkaan osaa tehdä ratkaisua. Lapsia on ,jo sen ikäisiä ,ettei heille voi enää vaieta tai valehdella, miten heidän toista vanhempaansa loukataan ,touhutaan valheellisesti selän takana ja heille itselleenkin valehdellaan työmatkoista sun muista.Ja jos/kun se loppuu mitkä on tunnelmat ? Onnistuuko paluu aviosuhteeseen ? Paljonko se työtä ja aikaa vaatii ?

Olisko rohkeata naista/miestä aviossa,joka uskaltaisi kertoa miten tällainen härdeli pelaa ja miten ihmeessä pokka pitää ja valheet pysyy kasassa. Miten selvititte asiat lasten/nuortenne kanssa?

Meidän juttu päätty siihen, että naisen mies asetti kaksi vaihtoehtoa ulos tai kiltisti kotiin. Kotiin valitsi ja kotiin omanikin olihan selusta taattu kuten naisellakin.

Voi myös vastailla ne ,joiden mielestä kokemus oli hyvä !!

3

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asia näin

sivustakatsojanakin. Kuvittelisin ,että pettäjiä yhdistää kanssa"rikollisuus". Molemmat ovat siis pönkittämäsä toisiaan ,että oikeen teemme koska tilanne on molemmille sama.

Tällaisessa suhteessa ollaan kyllä pelaamassa kovilla panoksilla kun on pelissä molempien perheiden elämä. Niin tämä näin sivustakatsojan silmin. Ei ollut helppoa kohdata petturiperheen jäseniä (ihan kuin olisi osasyyllinen) onneksi toinen asui muualla.

• siitä on

jo viisi vuotta ja koen , että taustalla oli avioliiton väljähtyminen ja se niin kuulu ikääntymiskriisi. Oli vaikea hyväksyä, että olen keski-ikäinen.
        Muistot suhteesta ovat kyllä yhä hyvät vaikka sitä varjosti kokoajan syyllisyys ja epätietoisuus. Jos kysyttäisiin antaisinko niitä kokemuksia ja tuntemuksia poi rehellinen vastaus on en.

Pystyin palaamaan liittoon koska mieheni on suurisydämeinen ja sain anteeksi. Nyt kyllä olen oppinut arvostamaan miestäni.
        Väljähtyyhän se avioliitto välillä mutta hyvin hoidettuna (olen oppinut tämän prttämisestäni) hyvä suhde kantaa niiden yli ja sitten on taas hyvää joskus todella pitkäänkin, enemmän hyviä kuin huonoja kausia kuitenkin.

Tsemppiä sinulle ,jos tuollaisessa tilanteessa olet, kyllä siitä voi nousta.

• vaikeaa
        siitä on kirjoitti:

jo viisi vuotta ja koen , että taustalla oli avioliiton väljähtyminen ja se niin kuulu ikääntymiskriisi. Oli vaikea hyväksyä, että olen keski-ikäinen.
        Muistot suhteesta ovat kyllä yhä hyvät vaikka sitä varjosti kokoajan syyllisyys ja epätietoisuus. Jos kysyttäisiin antaisinko niitä kokemuksia ja tuntemuksia poi rehellinen vastaus on en.

Pystyin palaamaan liittoon koska mieheni on suurisydämeinen ja sain anteeksi. Nyt kyllä olen oppinut arvostamaan miestäni.
        Väljähtyyhän se avioliitto välillä mutta hyvin hoidettuna (olen oppinut tämän prttämisestäni) hyvä suhde kantaa niiden yli ja sitten on taas hyvää joskus todella pitkäänkin, enemmän hyviä kuin huonoja kausia kuitenkin.

Tsemppiä sinulle ,jos tuollaisessa tilanteessa olet, kyllä siitä voi nousta.

puolisoiden takia ei avioliittoo tarttis jatkaa mutta ku on ne lapset. Kyllä sitä mietittiin suuntaan sun toiseen eikä löytyny mittää hyvää ratkaisua. Mutta ku se pettäminen on sellata et sitä on vaikee lopettaa kun on päässyt elämän makuun. Ei kyllä säälittäny se miehen ykkönen itte oli liittonsa siihen pisteeseen ajanu, et mies tuli minun sylistä rakkautta ja lohtua saamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      29
      2854
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2651
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      28
      2365
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1493
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1463
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1173
    9. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      958
    Aihe