Laihtuu 1-3 kg viikossa takuuvarmasti atkinsilla.
800 kcal ja tunti liikuntaa
7
914
Vastaukset
- se toimii
vaikka pätkinssillä.
- pöljä...
että laiduttaa jollain 800kcal kitudieetillä???
- malli.
Kuka jaksaa odottaa kuukaudesta toiseen että tippuu edes yksi kilo?? Itse suosittelisin 1000-1200 kcal ja 1h liikuntaa päivässä, lähtee kilo viikossa. mutta jotain 1500 kcal päivässä dieettejä en kyllä tajua, siinähän kestää 100 vuotta laihtua. ja repsahtelee varmasti kun ei tuu tuloksia.
- hössötystä
malli. kirjoitti:
Kuka jaksaa odottaa kuukaudesta toiseen että tippuu edes yksi kilo?? Itse suosittelisin 1000-1200 kcal ja 1h liikuntaa päivässä, lähtee kilo viikossa. mutta jotain 1500 kcal päivässä dieettejä en kyllä tajua, siinähän kestää 100 vuotta laihtua. ja repsahtelee varmasti kun ei tuu tuloksia.
ei se paino ole parissa kuukaudessa tullutkaan, turhaa kuvitella että se lähtisikään.
Itse en ole syönyt kuin n.-500kcal eli alkuun reilusti yli 2000kcal päivässä ja hyvin on paino pudonnut n.500g viikossa jo kuukausien ajan. Ja kun tulee liikuttua enemmän niin vieläkin syön sen 2000kcal päivässä vaikka paino jo lähenee BMI25:sta. Vuoden laihduttaminen on kumminkin vain kymmenesosa siitä ajasta mikä meni lihomiseen. - 10kg
hössötystä kirjoitti:
ei se paino ole parissa kuukaudessa tullutkaan, turhaa kuvitella että se lähtisikään.
Itse en ole syönyt kuin n.-500kcal eli alkuun reilusti yli 2000kcal päivässä ja hyvin on paino pudonnut n.500g viikossa jo kuukausien ajan. Ja kun tulee liikuttua enemmän niin vieläkin syön sen 2000kcal päivässä vaikka paino jo lähenee BMI25:sta. Vuoden laihduttaminen on kumminkin vain kymmenesosa siitä ajasta mikä meni lihomiseen.on helppo saada parissa kuukaudessa.
Kokemusta on, puolivuotta jaksoin sitäkin läskiä kattella.
Sitten tiputin pois. - kertaa
10kg kirjoitti:
on helppo saada parissa kuukaudessa.
Kokemusta on, puolivuotta jaksoin sitäkin läskiä kattella.
Sitten tiputin pois.olet sen tehnyt?
- lihavana....
kertaa kirjoitti:
olet sen tehnyt?
on niin paha olla.
lihoin puolessa vuodessa n. 20kg, muutamassa kuukaudessa 10kg pois nyt tiputtelen hissukseen loput pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715