erään exäni kanssa on tullut juteltua, kun hän jätti poikaystävänsä, kaverini. Ollaan aina oltu hyvissä väleissä exäni kanssa, ja minun kautta kaverini sitten kiinnostui häneen, noh löpinät sikseen.
Oon nyt sitten lohdutellut tätä naikkosta ja kaveriani, ja molemmat alkavat jo toipua. Meidän välinen juttelu meni vähän liiankin pitkälle, nimittäin aloin jälleen kiinnostua hänestä, ja hän mielestäni minusta. Hän sanoi, ettei aloita kenenkään kanssa suhdetta nyt, mutta jotenkin päädyimme sellaiseen tilanteeseen, että hän ehdotti minua käymään heillä kun lupasin halata häntä kun näen seuraavan kerran... Noh, mä lupasin tulla, ja hän sanoi että tehdään kaikkee kivaa ;) hän haluaisi siis yhden illan juttua, ja mulle se kelpaa.
Ens vk-loppuna oon sinne menos, ja luvattiin ettei yhdyntää tapahdu (molemmat 15v :/). Mutta jäi askarruttamaan sellainen homma, että en ole koskaan suudellut naispuolista henkilöä (pervot en miespuolistakaan!). Hän sanoi et "en oo sit mikää helppo nakki, saat yrittää vähän aikaa". Noh huumorintajulla sen saan aikaa, mutta jännittää, että hän ei kiinnostu musta, vaikka oomme tuttuja, ja enne loppu suhde keske, ei keritty mitään tehdä. Varsinkaan pelko siitä et en osaa suudella, koska tämä nainen on ollut ties missä ja kenen kanssa, 20 miestä hänellä on ollut, mutta yhdyntä on ainoa mitä ei oo kokenut :P
Mitä tehdä, ensikertalainen!
Mitä tehdä, kun...
mikizu_90
1
1266
Vastaukset
- kuules..
venaapas vielä vaikka viis vuotta, ni sit kyl varmaan tiedät ihan itteki, et mitä tollasessa tilanteessa pitäis tehdä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050