kertokaahan mikä on ollut paras valheenne, kun olette halunneet päästä jostain naisesta eroon ettekä ole, syystä tai toisesta, sanoneet suoraan ettei kiinnosta enää.
paras jättö
6
1155
Vastaukset
- turha valehdella.
vale on aina vale, kun jätetään. Ei kukaan nainen ole niin tyhmä, että ei käytännössä tajuaisi miehen valehtelevan, jos se jättää. Kyllähän mä muuten, mutta kun.. näitä selityksiähän riittää.
Fiksut tietää, et se on joko tai. Ei ole mitään muttajuttuja jos ei kiinnosta. - =o)
Ainahan se valehtelu tuntuu äkisti helpommalta vaihtoehdolta, mutta loppujen lopuksi totuus on paras ja helpoin tapa. Jos yksinkertaisesti ei ole 'oikeanlaisia' tunteita toista kohtaa, se pitää sanoa rehellisesti.. Ei siitä kuitenkaan kukaan voi suuttua.. Tunteita kun ei vaan voi ohjailla. Ja sitäpaitsi rehellinen jättö takaa aina helpomman tilanteen jos törmäätte jossain uudestaan. Esim. *mä olen tosi pahoillani, mutta musta ei ole kannatavaa jatkaa pitempää seurustelua(?) koska mä en vaan valitettavasti omaan niin vahvoja tunteita sua kohtaan kun olisi oikein tässä tilanteessa. (kliseet peliin: mä välitän ja tykkään susta paljon, mutta ystävänä.) :) Siitä se lähtee sitte helpommin juttu luistamaan =D
- tykkään
ja välitän on huono selitys. Ei semmosia sanota seku vain. Ne satuttaa vaan liikaa. Parempi sanoo että en tykkää susta ja sillä selvä. Mitä suorempaan niin sen parempi.
- vilperi
pattayalta postikortin ja ilmoitin, että pitelee sen verran kiirettä että on parempi ottaa vähän etäisyyttä...pääsee varmalla tavalla eroon ja ei tarvitse edes selityksiä. tää oli sellainen roikkuja treffimimmi.
- Sä oot
Ihan mukava, mut en oo vielä valmis uuteen suhteeseen=) toimii..ehkä;)
Ja tietenkin jos sanoo suoraan, eikö se olis kuitenkin aika kohteliasta. Kerran sanoin yhelle miehelle, et sä oot ruma ja oksettava.. Aluksi ei pitäny sanoa ilkeesti, mut mitää se ei ymmärtäny ja hermot oli muutenki kireellä.- Eeva . . .
on asia erikseen, heitä löytyy kaikista sukupuolista ja niiden välimuodoista.
Heillä on erikoinen ajattelutapa, jonka oppii nopeasti tunnistamaan
Oot mukava, mutten ole vielä valmis uuteen suhteeseen -> jään odottamaan hetkeä, milloin olet
Olet ruma ja oksettava -> rakkaudesta se hevonenkin potkii, hahaa kiellät ilmeisen rakkautesi, joten jään vielä roikkumaan
Voimme olla kavereita/tuttavia/samassa porukassa
-> kiva, uusia mahdollisuuksia leikkiä kissaa ja hiirtä
Olen poistanut numerosi ja kaikki yhteystietosi koska et vähemmästäkään usko, pahvi
-> kaikissa suhteissa on omat kriisinsä, oi miksi et anna minulle tilaisuutta selvittää niitä puhuen?
Palataan kohtaan voidaan olla asiallisesti samassa porukassa, jos osattaisi käyttäytyä.
-> kiva, uusia mahdollisuuksia leikkiä kissaa ja hiirtä
Tapailen nyt tätä ihmistä enkä halua että soittelet minulle umpitunnelissa keskellä yötä, vaikken ole enää vastaillut vuosiin
-> sisäinen bodominjärveni herää joku päivä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298