paras jättö

kertokaa

kertokaahan mikä on ollut paras valheenne, kun olette halunneet päästä jostain naisesta eroon ettekä ole, syystä tai toisesta, sanoneet suoraan ettei kiinnosta enää.

6

1155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha valehdella.

vale on aina vale, kun jätetään. Ei kukaan nainen ole niin tyhmä, että ei käytännössä tajuaisi miehen valehtelevan, jos se jättää. Kyllähän mä muuten, mutta kun.. näitä selityksiähän riittää.
      Fiksut tietää, et se on joko tai. Ei ole mitään muttajuttuja jos ei kiinnosta.

• =o)

Ainahan se valehtelu tuntuu äkisti helpommalta vaihtoehdolta, mutta loppujen lopuksi totuus on paras ja helpoin tapa. Jos yksinkertaisesti ei ole 'oikeanlaisia' tunteita toista kohtaa, se pitää sanoa rehellisesti.. Ei siitä kuitenkaan kukaan voi suuttua.. Tunteita kun ei vaan voi ohjailla. Ja sitäpaitsi rehellinen jättö takaa aina helpomman tilanteen jos törmäätte jossain uudestaan. Esim. *mä olen tosi pahoillani, mutta musta ei ole kannatavaa jatkaa pitempää seurustelua(?) koska mä en vaan valitettavasti omaan niin vahvoja tunteita sua kohtaan kun olisi oikein tässä tilanteessa. (kliseet peliin: mä välitän ja tykkään susta paljon, mutta ystävänä.) :) Siitä se lähtee sitte helpommin juttu luistamaan =D

• tykkään

ja välitän on huono selitys. Ei semmosia sanota seku vain. Ne satuttaa vaan liikaa. Parempi sanoo että en tykkää susta ja sillä selvä. Mitä suorempaan niin sen parempi.

• vilperi

pattayalta postikortin ja ilmoitin, että pitelee sen verran kiirettä että on parempi ottaa vähän etäisyyttä...pääsee varmalla tavalla eroon ja ei tarvitse edes selityksiä. tää oli sellainen roikkuja treffimimmi.

• Sä oot

Ihan mukava, mut en oo vielä valmis uuteen suhteeseen=) toimii..ehkä;)
      Ja tietenkin jos sanoo suoraan, eikö se olis kuitenkin aika kohteliasta. Kerran sanoin yhelle miehelle, et sä oot ruma ja oksettava.. Aluksi ei pitäny sanoa ilkeesti, mut mitää se ei ymmärtäny ja hermot oli muutenki kireellä.

• Eeva . . .

on asia erikseen, heitä löytyy kaikista sukupuolista ja niiden välimuodoista.

Heillä on erikoinen ajattelutapa, jonka oppii nopeasti tunnistamaan

Oot mukava, mutten ole vielä valmis uuteen suhteeseen -> jään odottamaan hetkeä, milloin olet

Olet ruma ja oksettava -> rakkaudesta se hevonenkin potkii, hahaa kiellät ilmeisen rakkautesi, joten jään vielä roikkumaan

Voimme olla kavereita/tuttavia/samassa porukassa
        -> kiva, uusia mahdollisuuksia leikkiä kissaa ja hiirtä

Olen poistanut numerosi ja kaikki yhteystietosi koska et vähemmästäkään usko, pahvi
        -> kaikissa suhteissa on omat kriisinsä, oi miksi et anna minulle tilaisuutta selvittää niitä puhuen?

Palataan kohtaan voidaan olla asiallisesti samassa porukassa, jos osattaisi käyttäytyä.
        -> kiva, uusia mahdollisuuksia leikkiä kissaa ja hiirtä

Tapailen nyt tätä ihmistä enkä halua että soittelet minulle umpitunnelissa keskellä yötä, vaikken ole enää vastaillut vuosiin
        -> sisäinen bodominjärveni herää joku päivä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4657
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      71
      4449
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      73
      2873
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2186
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      58
      2008
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1699
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1389
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe