Kannattaako kokeilla?
Onko joku teistä kokeillu tota rasvaa?
Siinä on L-kartitiinia.
Good Bye Cellulite!
9
1069
Vastaukset
- asian virestä,
kyllä on harvinaisen raivostuttava mainos ja biisi kyseisellä tuotteella..!!
- näin on
noilla tytösillä ole vielä tietoakaan selluliitistä. Ovat laihojakin kun mitkä. Olisi laitettu siihen hyppimään yli viiskymppiset.
- sellu
näin on kirjoitti:
noilla tytösillä ole vielä tietoakaan selluliitistä. Ovat laihojakin kun mitkä. Olisi laitettu siihen hyppimään yli viiskymppiset.
on sitä sellua laihoilla ja nuorillakin! ite 20 ja bmi 22 ja sellua löytyy edestä ja takaa!
- Develly-
näin on kirjoitti:
Toimii, jos käytää säännöllisesti ja muistaa kuoria ihoa suht usein :)
Mulla on nyt lähtenyt senttejä reisistä ja vatsasta ihan kiitettävästi, olen käyttänyt tuota geeliä pari kk. Myös raskausarvet on hävinneet ja iho on pehmeämpi :) - Kokeilenko?
Develly- kirjoitti:
Mulla on nyt lähtenyt senttejä reisistä ja vatsasta ihan kiitettävästi, olen käyttänyt tuota geeliä pari kk. Myös raskausarvet on hävinneet ja iho on pehmeämpi :)Toimiiko tuo oikeesti? Ajattelin ostaa.. paljon maksoi?
- turhasta
Develly- kirjoitti:
Mulla on nyt lähtenyt senttejä reisistä ja vatsasta ihan kiitettävästi, olen käyttänyt tuota geeliä pari kk. Myös raskausarvet on hävinneet ja iho on pehmeämpi :)Höpö höpö!
Mikään tuote ei poista selluliittiä ulkoapäin!
Kun hieroo ja kuorii itseään, parantaa samalla ihon verenkiertoa, jolloin muhkurat pikkuhiljaa sulavat.
Perusvoide ajaa ihan saman asian, kuin kalliit "selluliittivoiteet". - jennimari
Develly- kirjoitti:
Mulla on nyt lähtenyt senttejä reisistä ja vatsasta ihan kiitettävästi, olen käyttänyt tuota geeliä pari kk. Myös raskausarvet on hävinneet ja iho on pehmeämpi :)tuotehan vasta tullut suomen markkinoille, misten olet voinu käyttää jo pari kk sitä?
- Kysymysmerkki__
jennimari kirjoitti:
tuotehan vasta tullut suomen markkinoille, misten olet voinu käyttää jo pari kk sitä?
Vasta tullut markkinoille. Samaa ihmettelen minäkin.
- Develly-
Kysymysmerkki__ kirjoitti:
Vasta tullut markkinoille. Samaa ihmettelen minäkin.
Tuotetta MAINOSTETTU vasta vähän aikaa, tuote ollut kaupoissa jo aivan varmasti sen 2kk.
ETTÄ ANTEEKSI VAAN ;)
Ps.Ihan varmasti tulee parempi tulos tuosta geelistä verrattuna perusvoiteeseen :D Mä kun en hieno ihoani sen enempää... kuorin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764