vallannäyttöäkö?

en keksi muuta selitystä

kun mies ei vastaa viesteihin mutta itse soittaa kun sille sopii!Eli haluaa varmaan että nainen alistuneena odottaa häntä!Miksi ei noteeraa?Kuitenkin jatkaa sitten kun itselle sopii seurustelua.

8

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .Nana.

...valitettavasti. Naurettavaahan se toki on, ja lapsellista, mut tekee sulle juuri sen mikä sen tarkoitus on: alistaa sut miettimään, ja odottajaan. Joko miehellä tooosi huono itsetunto tai ei ole kiinnostunut sinusta. Vai mitä mieltä itse olet?

• ..edellinen..

mulle tulee mieleen että:ei ole kiinnostunut ja olen kaikenvaralla!Taidan lopettaa odottelun.

• .Nana.
        ..edellinen.. kirjoitti:

mulle tulee mieleen että:ei ole kiinnostunut ja olen kaikenvaralla!Taidan lopettaa odottelun.

oikein! Näytä sille et EVVK.

• ....
        ..edellinen.. kirjoitti:

jätät sen rauhaan niin se kiinnostuukin susta :)

• alkaa taas alusta
        .... kirjoitti:

jätät sen rauhaan niin se kiinnostuukin susta :)

Loputon noidanympyrä, kunnes tajuat hypätä siitä ulos.

• psykologinen

Olet oikeassa! haluaa että nainen on riippuvainen hänestä.sellaisia kulkijoita on liikkeellä.pysy kaukana.itse sanon kokemuksella.älä ole missään tekemisissä tuollaisten pelureitten kanssa.hän pitää vaan naista pelinään ei ihmisenä.ei kunnioita,ei välitä kuin itsestään.ole varovainen.tiedän mistä puhun.

itse olin nenästä vedettävissä.liian myöhään tajusin.liian myöhään.joten ole sinä viisaampi.

eräskin " mies"?? ei koskaan vastannut puheluihini,eikä viesteihini mutta kas kummaa,minun piti aina vastata hänelle välittömästi.ja sateli viestejä viestin perään jos en "totellut".alkoi tulla kiristyksiä,uhkailuja,syyttämistä ja vaikka mitä.sellainen persoona vain piinaa sielunrauhaasi ja vie mielenterveytesi.näin minulle kävi.

• ......

eli jos en heti vastaa silloin alkaa tulla pyyntöjä soita heti!
        Mutta vaikka itsellä olis miten tärkeetä asiaa,hän ei noteeraa eli parasta lopettaa sillä olen huomannut että suurimman osan ajastani odotan hänen soittoa ja mietin mitä hän haluaa?
        Onkohan pelaaja?

• psykologinen
        ...... kirjoitti:

eli jos en heti vastaa silloin alkaa tulla pyyntöjä soita heti!
        Mutta vaikka itsellä olis miten tärkeetä asiaa,hän ei noteeraa eli parasta lopettaa sillä olen huomannut että suurimman osan ajastani odotan hänen soittoa ja mietin mitä hän haluaa?
        Onkohan pelaaja?

..hän sai minut rakastumaan itseensä.ajattelin että karkoitan hänet,en kestä hänen tule lähelle-mene pois-luonnettaan.

Vaihdoin puhelinnumeroni.kului vähän aikaa.hän sai sen selville.tuli taas sydämeeni.kului vähän aikaa.hän katosi.ei yhteyttä.ei.

sitten parin-kolmen viikon kuluttua sain häneen yhteyden.kertoi---kuinka kovasti on rakastunut---Heli on hänen suuri rakkautensa...

No--kului vähän aikaa.Heli jätti hänet joten hän taas kelpuutti minut....kietoen minut verkkoonsa..tätä on jatkunut yli 6 vuotta...

Nyt en enää suostu olemaan hyväksikäytettävänä.Koen että tunteillani vain leikittiin.

Minua hän syyttää avioerostaan.Jolla ei ole mitään tekemistä kanssani.mutta syyllinen piti hakea,koska peiliin ei jotkut itse kykene katsomaan.

Joten,älä sinäkään hukkaa energiaasi ja elämääsi odottamiseen.ansaitset parempaa!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      8897
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      145
      5374
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3825
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2634
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      358
      1562
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      71
      1410
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe