Lordi on esiintynyt ilman maskia useita kertoja tv:tä ja Helsingin Sanomia myöten!
Joten mikä tämä boikotti-juttu nyt oikein on?
Seiskassa julkaistu seitsemän vuotta vanha kuva on sitä paitsi kaukana nykyisestä Lordista! Ei tunnista enää samaksi kaveriksi.
Lordin pyyntö oli outo, koska esiintynyt ilman maskia jo monta kertaa.
Lordi ilman maskia MONESTI!
7
1120
Vastaukset
- mahtaa
Teitä Seiskalaisia vituttaa, kun ihan kaikkea ei sormien läpi katsotakaan. Itse lopetin seiskan lukemisen ja selailunkin jo vuosia sitten, tehkää niin kaikki loputkin.
- kuule yritä
MENE SIITÄ VAIKKA KYTTÄÄMÄÄN TAUSKIA. SEN KÄSI ON TÄLLÄKIN HETKELLÄ VIERAAN MUIJAN PERSEESSÄ.
EN MYY KOSKAAN ENÄÄ YHTÄÄN SEISKAA, KAUPPIASURANI
AIKANA. - sister of darknes
Itseasiassa hän ei ole esiintynyt julkisuudessa ilman maskiaan. Juurikin siksi että on rakentanut bändinsä imagoa jo kymmenisen vuotta. Miksi heittää itse kaikki hukkaan esiintymällä ilman maskia jos pyytää samalla että media ei julkaisisi hänestä kuvia Tomi Putaansuuna? Että mietippä vähän....
Ja boikotti-juttu tulee siitä että Tomi Putaansuusta on nyt julkaistu kuvia ja ihmiset haluavat boikotoida ks. lehteä kun ovat loukanneet Mr.Lordin pyyntöä jättää heidän yksityiselämänsä rauhaan. Lehdellä ei näytä olevan vähäisintäkään kunnioitusta viisu voittajaamme kohtaan, mur!
Tajusitko vai väännetäänkö lisää rautalangasta?- vai..?
Lordi on esiintynyt tv:ssä ilman maskia, ja Seiskassakin julkaistu kuva on Helsingin Sanomille tehdystä jutusta otettu.
Lordin olemassaolon aikana on julkisuudessa oltu ilman maskia ja se siitä.
Seiska kohtelee kaikkia julkisuudesta tuttuja yhtä epäkunnioittavasti (paitsi Susanna Penttilää, Martina Aitolehteä ja Marika Fingerroosia) ja miksi Lordin kohdalla pitäisi tehdä poikkeus... ei miksikään.
- ...
Täällä seiskan toimittajat puolustelevat tekoaan...
- Anonyymi
Aijaa varmaan kiva
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1788531KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4567745Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763910Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521643794Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223105Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään742993Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262086
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211911