Lordi on esiintynyt ilman maskia useita kertoja tv:tä ja Helsingin Sanomia myöten!
Joten mikä tämä boikotti-juttu nyt oikein on?
Seiskassa julkaistu seitsemän vuotta vanha kuva on sitä paitsi kaukana nykyisestä Lordista! Ei tunnista enää samaksi kaveriksi.
Lordin pyyntö oli outo, koska esiintynyt ilman maskia jo monta kertaa.
Lordi ilman maskia MONESTI!
7
1099
Vastaukset
- mahtaa
Teitä Seiskalaisia vituttaa, kun ihan kaikkea ei sormien läpi katsotakaan. Itse lopetin seiskan lukemisen ja selailunkin jo vuosia sitten, tehkää niin kaikki loputkin.
- kuule yritä
MENE SIITÄ VAIKKA KYTTÄÄMÄÄN TAUSKIA. SEN KÄSI ON TÄLLÄKIN HETKELLÄ VIERAAN MUIJAN PERSEESSÄ.
EN MYY KOSKAAN ENÄÄ YHTÄÄN SEISKAA, KAUPPIASURANI
AIKANA. - sister of darknes
Itseasiassa hän ei ole esiintynyt julkisuudessa ilman maskiaan. Juurikin siksi että on rakentanut bändinsä imagoa jo kymmenisen vuotta. Miksi heittää itse kaikki hukkaan esiintymällä ilman maskia jos pyytää samalla että media ei julkaisisi hänestä kuvia Tomi Putaansuuna? Että mietippä vähän....
Ja boikotti-juttu tulee siitä että Tomi Putaansuusta on nyt julkaistu kuvia ja ihmiset haluavat boikotoida ks. lehteä kun ovat loukanneet Mr.Lordin pyyntöä jättää heidän yksityiselämänsä rauhaan. Lehdellä ei näytä olevan vähäisintäkään kunnioitusta viisu voittajaamme kohtaan, mur!
Tajusitko vai väännetäänkö lisää rautalangasta?- vai..?
Lordi on esiintynyt tv:ssä ilman maskia, ja Seiskassakin julkaistu kuva on Helsingin Sanomille tehdystä jutusta otettu.
Lordin olemassaolon aikana on julkisuudessa oltu ilman maskia ja se siitä.
Seiska kohtelee kaikkia julkisuudesta tuttuja yhtä epäkunnioittavasti (paitsi Susanna Penttilää, Martina Aitolehteä ja Marika Fingerroosia) ja miksi Lordin kohdalla pitäisi tehdä poikkeus... ei miksikään.
- ...
Täällä seiskan toimittajat puolustelevat tekoaan...
- Anonyymi
Aijaa varmaan kiva
- Anonyymi
Jaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024168
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1453756Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat703087Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431549Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271331Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211301Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191298Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321287Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1151098Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151033