Olen käyttänyt Biothermin Aquasource -kosteusvoidetta kuivalle iholle, hinta n. 45e. Nyt tuote pääsi loppumaan, mutta rahat ovat yhtä lopussa. Nyt pitäisinkin löytää yhtä kosteuttava ja ihana tuote hieman edullisemmin. Max. 20e. Suositelkaapa. Kiitos :)
Kosteusvoide lopussa, samoin rahat
9
1684
Vastaukset
- ^_^
se onki ylipäätää sairasta kuinka ihmiset holvaa rahaa päättömästi esim johonki hikisee kosteusvoiteesee! apteekista jotai aqualan L kosteusvoidetta, maksaa vaa 10 euroa, ei kaiken hyvän tarvi aina olla kallista.
- ...
Tuo aqualan L on liian kevyt, pitää olla kosteuttavampi.
- mmaikkinna
Teijän ali kosteuttavat!
Aqualan L on niin pirun hyvä voide, eikä jeesuskaa taida ymmärtää moista! Mulla oli ihan pirun paha ihottuma 12 vuotta eikä resepti lääkkeilläkään koskaan parantunu. No tyydyin Aqualan L:n ja pistin sitä naamaani n.3-5 kertaa päivässä ja ihottuma on poissa! Se on jo ihme.. Lääkärikin ihmetteli moista, että miten se sillä lähti ja on tästä lähtien suostutellut sitä muille monta kertaa päivässä käytettäväksi ja sivussa minulla on kortisonia, jota pistä pari kertaa viikossa.. Mutta, ette vain tiedä kuinka usein tulee pistää ja miten elät sen kanssa.. Tässä ohjeita!
- Vedellä pestyäsi naaman, anna olla pari minuuttia kuivana ja pistä pistä kosteusvoidetta.
(silloin ihosi ei jälleen heti joudu kosteusvoiteen vangiksi vaan saa hiukan hengittää normii elämää)
- Vedellä pesya kannattaa kumminki talvisin välttää, jos on hyvin herkkä iho.. Silloin puhdistusmaito on paraskeino.
- Juo paljon vettä! En itsekkään uskonut auttavan, mutta ilman sitä iho ei parantunut..
- Vältä puuteria tai meikkivoidetta.. Mutta pistä vain kohtiin, johon pakko ja pistä silloin, kun välttämätöntä, muulloin älä pidä!
- Vältä uskoasi kalliimpien tuotteiden olevien parempaa, asennetta! Tuolloin et halua tehdä ihosi
eteen mitään huomaamattasi.
Jos huomasit kaikki on kyse asenteestasi, mihin uskot tai miten uhraudut ihosi eteen!
Hyvää jatkoa sullekkin.. :)- kamu
tässä on halpa ja hyvä imeytyy ja ei ärsytä ihoa nivea body cram (sininen purkki) 4 tai 5 euroa, ja bio rick kasvo vartalovoide 4 euroa imeytyy hyvin ja on kevyt ei ärsytä ihoa sopii meikin alle
- ............
Mulle tulee aqualan l:stä finnejä, sitä en enää koskaa käytä.
- ...
............ kirjoitti:
Mulle tulee aqualan l:stä finnejä, sitä en enää koskaa käytä.
Erisanin voide on ihan passeli, minulla kosteuttaa rutikuivaa ihoa just hyvin, maksaa noin 5e kaikissa kaupoissa...
- Kirsiz
Äläkä yritä väittää, että voide mikä sopii sinulle, sopii kaikille muillekin. Atooppisen lapsen äitinä tiedän, että jollekin voi sopia vain ja ainoastaan yksi apteekin neljästäkymmenestä voidemerkistä.
- Maikku**
Yves Rocherin Bio Specific sarjan kosteuttava voide? Tai Avenen voiteet ovat myös hyviä.
http://www.yves-rocher.fi/shop_app/app_FI/jms.jsp?_JMS_FLOW_ID_=3&_JMS_FLOW_NAME_=Main_JFLNUM_3&nav=subfamily&familyNodeId=1&subFamId=0 - Unna
Itse kärsin kuivasta ihosta ympäri vuoden ja apu löytyi kirjaimellisesti Apteekin hyllyltä ja perusvoiteista. Esim. Orionilta löytyy eri "vahvuuksia" perusvoiteista; löytyy kevyttä ja rasvaista. Itse käytän kesäisin Aqualania (Aqualan L:stä vähän rasvaisempi) ja talven paukkupakkasilla sitten Lipolania tai Novalania.
Itselleni sopii hyvin Oriolan voiteet, koska ne on mm. hajusteettomia.
Rohkeasti vaan apteekkiin kysymään, kun perusvoiteet ei nyt ihan kauheasti maksa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688