ajoin asiaani ja kyselin apua työkkäristä miten saisin ittellein ammattiani vastaava työtä.
Kyselin opintojen päivityksestä työkkäristä..
miten saisin ittelleni paremmat mahollisuudet työntekoon..
Tarpeeksi kyseltyäni sain kurat naamalleni...
omai asioitani hoitaessani..
Tämäkö se on tämän hallitksen politiikka toisia autetaan ja toisia työkuntoisia rikutetaan tukitöiden ja hyllytyksien välillä..
Olen päivitänyt osaamistani mutta pyytäessäni apua esm opiskuuluun ei mitään..
Tönnetään vaan tukitöihinn kun siitä seurauksena pätkä ja taas työttömyys..
perkele tätä menoa ilmaiseksi ja alistetussa asemassa..
TODELLA JÄRKEVÄÄÄ
5
461
Vastaukset
- vaikka
aluksi edes oikeinkirjoittaminen ja kertaa hieman kielioppisääntöjä. Niin saatanasti virheitä tuossa kirjoituksessa, että et tuolla kirjoitustaidolla pääse edes Siwan kassalle. Et taida olla alkuperäinen Suomen kansalainen, joten työnsaanti saattaa olla siitäkin kiinni. Vaihda valtakuntaa, jos vaikka niitä töitäkin alkaisi löytyä.
- lapset
Minulla on lukihäiriöinen ystävätär, jolla on ollut tuuria, ei ole koskaan ollut työttömänä. Hän oli ammatillisen kurssinsa 20 oppilaansa toinen, joka on saanut oman alan vakituisia töitä, loput 18 ovat olleet kuka missäkin. Isälläni oli 70-luvulla yrityksessään monitoimiapumies, joka ei osannut lainkaan lukea. Teistä kahdesta ottaisin tuon ensimmäisen, jos olisi mitä tarjota. Terveisin entinen työtön, nykyinen yrittäjä.
- viitsi
lapset kirjoitti:
Minulla on lukihäiriöinen ystävätär, jolla on ollut tuuria, ei ole koskaan ollut työttömänä. Hän oli ammatillisen kurssinsa 20 oppilaansa toinen, joka on saanut oman alan vakituisia töitä, loput 18 ovat olleet kuka missäkin. Isälläni oli 70-luvulla yrityksessään monitoimiapumies, joka ei osannut lainkaan lukea. Teistä kahdesta ottaisin tuon ensimmäisen, jos olisi mitä tarjota. Terveisin entinen työtön, nykyinen yrittäjä.
valehdella. Taidat itse olla lapsi. Jos sinun yrityksessäsi on tarpeeksi paljon tunareita, niin olet itsekin hyvin pian entinen yrittäjä. Minä en ainakaan ota töihin yhtään sellaista työntekijää, joka ei osaa edes kirjoittaa oikein. Terveisin järkevä yrittäjä.
- pokiujhgehj
Sä et edes apukouluun
- juusokille
Opiskelupaikkaa voi hakea ilman työvoimatoimiston apuakin. Opiskelupaikan saatua, voit hakea opintotukea/lainaa suoraan ilman työvoimatoimiston apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724757
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h724634Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv762883Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222226Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592015Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska161707- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121399- 1851298