ns. boikotti sai aikaan vain sen että seiskaa on mennyt kolminkertainen määrä tänään kaupaksi.ilmaista mainosta seiskalle ja vieläpä tehokkaampaa kuin loirin tilaa seiska mainos.
t: minähän en seiskaa lue;)
seiska myynyt tänään
9
857
Vastaukset
- puhelinmyyjä
Joo, tänään meni kolme kertaa enemmän lehtiä kuin normaalisti kaupan, tienasin melkein 300€! Pari haistatti vitut ja meinasi alkaa räyhäämään mulle puhelimessa, mutta löinpä niille junteille luurin korvaan.
- seiskalle
vieläpä ilmaista.tuota jokainen lehti toivoo että saa aikaan keskustelua koko kansalle ja lehti myy ku leipää.
- ....
elämä on, ilmaisemmepahan mielipteemme.
- Epäilen syvästi
Kolme kertaa vähemmän on toki saattanut myydä. Tuollaisia probagandauutisia ne vain levittelevät, höh!
Ei kukaan tuttukaan ostanut seiskaa!!
Missä siis ovat muka ne ostajat!
Ei mee läpi! - you'll see
Moni kääntää kelkkansa kunhan saa aikansa räyhätä, pitäähän se nyt Lordi nähdä... Käänsihän moni takkinsa senkin jälkeen kun Lordi voitti viisut.
- Lehtimyyjä
Tuo on kyllä täyttä paskaa.
Listallani lähes kaikki alle 30v kieltäytyi tarjouksestani. Niinpä siirryin mummoihi, ja hepä tekivätkin tilauksia.
Aika marginaaliryhmä tuota lehtesä halusi ja 50% kieltäytyi jo Lordi jutun takia, vaikkei siitä kaikki edes tienneet.- SaanaXL
Lehtimyyjä oli päässäsi. Oikeasti olet navettapoika, joka hoitelet lehmiä.
- olla suutuksissa
hetken mutta se unohtuu nopeasti...vanhempia ihmisiä se ei taas hetkauta suuntaan eikä toiseen!!
- entinen lukija
kun tiedät lisä myynti määrän niin oletkohan mahdollisesti lehdellä töissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725