Tällä palstalla on useaan otteeseen käyty keskustelua sekä ykkösen että kakkosen roolista. Onko teissä ketään sellaista joka olisi ollut helpottunut kun kumppani on löytänyt kakkosen ja jäänyt kiinni pettämisestä ja näin ollen sinun on ollut helppo 'syyllistää' ja jättää hänet?
1 vs 2
5
993
Vastaukset
- helpotus
Minä olin helpottunut, kun asia selvisi minulle. Sen jälken oli upeaa toimittaa mies kakkosen hoiviin. Olin mielessäni rukoillut jotain, jolla pääsisin eroon alkoholisti-miehestäni. Vuosia meni eikä mitään tapahtunut. Sitten eräänä keväänä ex:n otti vanhempi nainen kaverikseen. Helpotus oli suunnaton, kun helvetti loppui tai siis miehen tuntien..hänen mukanaan helvetti siirtyi vaan muualle.
- satuin rakastumaan
ihanaan miehee. Vuoden sisässä naimisiin ja sitten reilu vuosi ja totuus oli täysillä edessä, kun rakastumisenhuumat oli haihtuneet. Kysyin vain ,että mikä hulluus minuun oikein iski ? ja naimisiin oli kiire! Putoili ne ruusunpunaiset lasit vähitellen silmiltä.
Mies osoittautui sellaiseksi roikkujaksi ja reppanaksi etten oikein hannonnut suoraa erota.
Onni ja autuus kului vielä vuosi ja petturi oli hommissaan, oli ollut jo puoli vuotta. Kun paljastui, saatoin sanoa mene sen panos luo. Ja uskokaa tai älkää helpotti päästä siitä epäitsenäisestä roikkujasta eroon.Uikutti se takaisin mutta pysyin kovana, minua ei petetä.
En ole toki ylpeä typerästä valinnastani ja kai se jotain minusta kertoo(ainakin siihen aikaan) kun sellaiseen rakastuin. Olimme aika nuoria.- Fiore
Sähköposti- puhelu- tekstiviesti- ja nettiseksipettämistä, muutamia treffejä muiden kanssa. Kun tämä vihdoin "loppui", ja kun hän nyt viimeinkin alkoi tosissaan yrittää, huomasin, että minä olen jo kaikki voimani käyttänyt tämän suhteen vuoksi. En kestä häneltä enää mitään. Yksi positiivinen sana toisesta naisesta saattaa saada minut raivon partaalle ja sanomaan että nyt me eroamme. Sietämätön tilanne, rakastan häntä yli kaiken, mutta nyt vain odotan että saisin hänet kiinni vielä yhdestä, päästäkseni tästä helvetistä.
- Rumpukone
kun toisen pettäminen selvisi ja itsellä oli tunteet kuollut jo ajat sitten.
- voisin heittää kakkosen nis...
mutta se pirulainen on naimisissa ja suhteensakin (niin kiihkeän silloin aikanaan) ovat jo aikoja sitten panneet poikki. Nyt kadun etten heti paljastuttua heittänyt ulos asiat ovat vaan mutkistuneet. Olisi kertarysäyksellä mennyt koko paska. Ja ukon olisi todellakin suonut sille kakkoselle, olisipa sitten nähnyt mitä tuleman pitää ja miten asiat oikeasti on. Mutta eipä ollut kummallakaan kanttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958