Ongelma joka jäi vaivaamaan: Miten menee postimies Pate-kappaleessa sanat? Kovin pitkä biisi se ei ole.
Sehän alkaa
Postin tuo, postin tuo
postin tuo Pate jokaisen luo...
Sitten katkeaa muisti. Auttakaa joku.
-Pate sekä kissa
Postimies Paten
5
10523
Vastaukset
- elvis1
Postin tuo,postin tuo,postin tuo pate jokaisen luo.Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.
Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Kun on aamuvuoro ja laulaa lintukuoro silloin Pate onnellinen on.
Postiauton tuntee jokainen ilosesti vilkuttaa tervehdyksen.Kenties oveen koputetaan juuri nyt,ja itse kirjeen saa.
Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Pate sekä kissa tyhjentävät postilaatikon.
Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Aamuin anivarhain kun on aika parhain silloin Pate onnellinen on.Pate tosi onnellinen on.- Postimies Pate
Postimies Pate alkumusiikki
Postin tuo,postin tuo,postin tuo pate jokaisen luo.Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.
Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Kun on aamu vuoro ja laulaa lintu kuoro silloin Pate onnellinen on.
Postiauton tuntee jokainen ilosesti vilkuttaa tervehdyksen.Kenties oveen koputetaan juuri nyt...ja itse kirjeen saa.
Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.
Aamuin anivarhain kun on anivarhain silloin Pate onnellinen on silloin pate onnellinen on. Pate tosi onnellinen on.
Postimies Pate loppumusiikki
Pate postimies tuotko kirjeen kukaties vai saanko laskun tai ehkä kortin vai jopa paketin. Kukas tässä jessi kissa. Pate postimies tuotko kirjeen kukaties.
- GAyyyy69
mitääähhh
- Anonyymi
Vihjeiden perusteella kuski vaikuttaa olevan Paavo Lukander
- Anonyymi
Kyseinen ukko oli Toni Gardemaisterin kartturi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346