Aihe

Postimies Paten

sanat?

Ongelma joka jäi vaivaamaan: Miten menee postimies Pate-kappaleessa sanat? Kovin pitkä biisi se ei ole.

Sehän alkaa

Postin tuo, postin tuo
postin tuo Pate jokaisen luo...

Sitten katkeaa muisti. Auttakaa joku.

-Pate sekä kissa

3

8350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elvis1

Postin tuo,postin tuo,postin tuo pate jokaisen luo.Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.

Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Kun on aamuvuoro ja laulaa lintukuoro silloin Pate onnellinen on.
      Postiauton tuntee jokainen ilosesti vilkuttaa tervehdyksen.Kenties oveen koputetaan juuri nyt,ja itse kirjeen saa.

Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Pate sekä kissa tyhjentävät postilaatikon.

Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Aamuin anivarhain kun on aika parhain silloin Pate onnellinen on.Pate tosi onnellinen on.

• Postimies Pate

Postimies Pate alkumusiikki
        Postin tuo,postin tuo,postin tuo pate jokaisen luo.Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.
        Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.Kun on aamu vuoro ja laulaa lintu kuoro silloin Pate onnellinen on.
        Postiauton tuntee jokainen ilosesti vilkuttaa tervehdyksen.Kenties oveen koputetaan juuri nyt...ja itse kirjeen saa.
        Postin tuo,postin tuo,postin tuo Pate jokaisen luo.
        Aamuin anivarhain kun on anivarhain silloin Pate onnellinen on silloin pate onnellinen on. Pate tosi onnellinen on.

Postimies Pate loppumusiikki
        Pate postimies tuotko kirjeen kukaties vai saanko laskun tai ehkä kortin vai jopa paketin. Kukas tässä jessi kissa. Pate postimies tuotko kirjeen kukaties.

• GAyyyy69

mitääähhh

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      70
      10408
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      133
      6676
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      5805
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      19
      3100
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      142
      2158