Olisipa pelkkä anoppi

Yks sinkkumies

Mitään vaimoa ja tyttöystävää en tartte enkä kaipaa, mutta sellainen tomera ja kiva anoppi sais kyllä olla. Vähän semmonen ku Ritva Santavuori. Ei tosin ihan niin vanha :)

7

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että äidiksi.

Siinä on nainen paikallaan.

• Katinka

jostain kiva paketti sinullekin, eli mukava tytär tyttöystäväksi ja tuommoinen ritvamainen anoppi: ) . Mikäs sen parempaa?

Kyllä minäkin Ritvan anopiksi ottaisin ihan riemusta kiljuen. Sinä todella hieno ja VIISAS nainen.

Kyllä minä oman anopini vaihtoon laittaisin, jos tuollaisen ritvamaisen saisin tilalle : ) , mutta miestäni en.

Onnea sinulle anopin etsintään!

• Yks sinkkumies

"jostain kiva paketti sinullekin, eli mukava tytär tyttöystäväksi ja tuommoinen ritvamainen anoppi: ) . Mikäs sen parempaa?"

Ei ei. Kyllä sinkkuilu sopii mulle sen verran hyvin, että pelkkä anoppi riittäis. Mutta se toki pitäis olla hyvä :)

• Katinka
        Yks sinkkumies kirjoitti:

"jostain kiva paketti sinullekin, eli mukava tytär tyttöystäväksi ja tuommoinen ritvamainen anoppi: ) . Mikäs sen parempaa?"

Ei ei. Kyllä sinkkuilu sopii mulle sen verran hyvin, että pelkkä anoppi riittäis. Mutta se toki pitäis olla hyvä :)

Itse henkilökohtaisti en ole löytänyt.

Hyviin anoppiehdokkaisiin olen kyllä törmännyt, mutta sitten näiden anoppiehdokainen pojat ovat olleet...ei minun mieleen :( .

Tässä alkaa tulla "myytinmurtaja-fiilis", sillä taitaa olla totta, että mukavilla miehillä ei ole mukavia äitejä, siis tulevia anoppeja. Tai sitten ovat mustasukkaisia mukavista pojistaan, mikäli olen asian oikein ymmärtänyt tätä appi/anoppi-palstaa lukiessani. Empiiristä tutkimusaineistoa siis on olemassa: ).

Sinä, Yks Sinkkumies! olet ollut mukana tekemässä tiedettä ja jatka samaan malliin!

Onnea etsintään;) !!!

• aina mielessä

karmee ämmä!

• Yks sinkkumies

Millä perusteella karmee? Siksikö, kun hän ei suosi tätä ns. vapaata kasvatusta (=kasvattamatta jättäminen) eikä muutakaan ajallemme tyypillistä hörhöilyä?

Minusta hän on juuri konservatiivisuutensa ansiosta hieno ihminen. Lisäksi hän on syyttäjänä toimiessaan ollut edesauttamassa monen paskiaisen joutumista tiilenpäitä lukemaan.

• vanhavanha

mee vanhankellariin, se on täynnä ritvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5040
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1594
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1219
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1149
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1103
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1007
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      969
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      875
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      769
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      743
    Aihe