Tarkotus olisi tehdä teknisessä (oon alottanu jo) oma kitara, lähinnä testimielessä. Mitäköhän normaalisti pitää itse hommata ja mitä saa koululta (perus yläkoulu) ja paljonko tulis maksamaan :)
Tanks jo etukäteen jos joku jaksaa vastata.
Oma skeba
5
519
Vastaukset
- xxxhardcore
Virittimet
Satula
Kaulan metallilevy
Talla
Pleksi
Mikit ja elektroniikka
Potikoiden nupit (1 volume, 2 tone)
Jakkilevy
puut
halvimmillaan ehkä joku 200 eukkoa,
sp elektroniikasta voi vaikka katsoa noita osia- määäioio
sanon vaan että kaulan tekeminen itse on todella vaikeaa, kun se pitää saada vielä oikeaan kulmaan, oikeasta puusta ilman käyristymistä, lisäks vielä kielet otelaudasta muutamaan milliin.
Kandee katella jos sais jostain halpoja kauloja valmiiks. - Jojo
määäioio kirjoitti:
sanon vaan että kaulan tekeminen itse on todella vaikeaa, kun se pitää saada vielä oikeaan kulmaan, oikeasta puusta ilman käyristymistä, lisäks vielä kielet otelaudasta muutamaan milliin.
Kandee katella jos sais jostain halpoja kauloja valmiiks.Joo kannattaa ostaa se kaula ilmanmuuta. Ja oikeestaan kannattaa ostaa sellanen kaula jonka alapäässä on se runko ja kaikki muukin.
- entinen nuorimies
minäkin tein sähkiksen vuonna 1978 puutyö tunnilla.perä ja kaula tehtiin koulun värkeistä,loput piti ostaa itte.Poljin 20km pyörällä kaupunkiin musiikkiliikkeeseen (kyllä tuntui pitkältä)
ja ostin otelaudan mikin ja kiristimet , tais olla hihna ja joku kitarakoulu kirja.
kaulan sisää upotettiin rautatanko joka tehtiin metallityö tunnilla.mutta kyllä oli hienoa "soittaa omalla sähkökitaralla!"
nyt olen 43v ja kuuntelen HURRIGANESIA vieläkin. - strato
Uuden valinnaisaineen ansiosta pääsin koulun kautta soitinrakennukseen ja tänään sain straton valmiiks. soitinrakentaja hommas rojut jotka ovat siis ihan kunnon tavaraa. koulu makso osan, mun maksuhinnaks jäi 130€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016409
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h824905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1043169Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303002Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262215Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191606Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?941181Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381175Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311086- 48864