I wonder...

Summer

Oolala..
Oon ihastunu. Oon tuntenu jätkän jo valovuoden (4-5kk.)Tavattiin Onnelassa. eikä suhde oo edenny mihinkään. Jokaisella treffillä meillä on hauskaa ja juttua riittää. Mun mielestä me ollaan luodut toisillemme. Mun ongelma on se, että oon niin epävarma siitä mitä mies musta ajattelee. Se ei ilmaise tunteitaan kovin usein, paitsi humalassa. Onko kännisen jutuissa yleensäkkään mitään rehellistä? Mä oon tarkotuksella ollu välillä etäinen, etten antas itestäni epätoivoista kuvaa. En tiiä riittääkö sekään vai joudunko ryhtyyn jääprinsessaks. Tuntuu, et aina ku mä jotenki lähestyn jätkää se menee päinvastaseen suuntaan eli kauemmas. Miks nainen ei saa näyttää tunteitaan? On kyllästyny jo feikkaa...Oisin tosi kiitollinen jos laittaiseitte rehellistä kommenttia!

2

622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö

Jos poika ei tuossa ajassa ole ilmaissut tuntevansa oikein mitään, niin tuskin ne tunteet kovin ihmeelliset on. Vaikka kyseessä olisikin erittäin ujo poika... Mikään pelien pelaaminen tuskin auttaa, rehellisyys tässäkin tapauksessa kannattaa. Ehkä sillä tavalla saat pojankin aidot tunteen selville. Eli kyllä nainen voi näyttää tunteensa, se on jopa suotavaa :)

• Huh..

Itselläni vähän vastaava kokemus mutta olen tuntenut miehen vielä pitempään ja kännissä hän kertoo tunteensa, syvimmätkin. Eli kertoo kuinka paljon hän rakastaa ja viettää yhteistä elämää,tehdä lapsia jne. Selvinpäin ollessaan ei tunteita tuo julki sanoilla, teoilla kyllä.. Mies asuu eri paikkakunnalla ( opiskelee )ja nähdään hyvin harvoin, välillä kuulen että hän seurustelee mutta on unohtanut mainita asiasta minulle. Asia on pyörinyt samanlaisena vuosia. Emme pidä yhteyttä juuri koskaan mutta kun toinen ottaa yhteyttä niin toinen vastaa kyllä heti ja on kiinnostunut toisesta. Ja aina kun näemme tunteet näkyvät kilometrien päähän..silti asia ei etene seurusteluun.
        Minä olen myös kertonut omat tunteeni hänelle. Ja minusta pitääkin näyttää tunteensa jos oikeasti välittää toisesta. Kyllä ne miehetkin jossain vaiheessa kertoo omat tunteensa.
        Mutta ei kannata jäädä odottelemaan että se päivä koittaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      50
      3395
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      3045
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      42
      2503
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1955
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1599
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1080
    Aihe