Moikka!
Mulla on tällä hetkellä ruskeat hiukset joissa vaaleita raitoja. Hiukset ylettyvät melkein olkapäille ja nämä on leikattu kerroksittain ja rikkomalla. Suunnittelin että värjäisin hiukset(kotivärjäys kyseessä) mustaksi ja laittaisin punaisia raitoja. Onkos kenelläkään kokemusta?oisko antaa hyvät ohjeet? :)
mustat hiukset+punaiset raidat
2
746
Vastaukset
- *ss
Itse olen huomannut että punainen väri haalistuu muita värejä nopeammin muuttuen vaalean rusehtavaksi. Itse kävin joskus kampaajalla värjäämässä mustaksi missä oli punaisia raitoja ja kampaajakin sanoi että jostain syystä punaninen väri haalistuu monella todella nopeasti ja siitä tulee helposti sen jälkeen epämiellyttävän näköinen.
- minnie !
hyvät värivalinnat...paitsi niinkun joku jo sanoi niin punanen kyllä haalistuu nopeesti.ja jos kerran kotona itse värjäät,niin osta foliota.laitat sellaisen jokaisen puaiseksi värjättävän hiusosion alle,ja sitten levität sitä väriä.sen jälkeen käärit sen folion sen kunkin punaisen hiusosion päälle.tulee neliön mallisia lappuja...ja loput voi sitten laittaa mustiksi,mutta muista käyttää kampaa ja kampailla hyvin alta ja päältä,sekä myös hiusrajat hyvin.ja muista myös,että mustan päälle ei tartu sitten mikään,että se on joitakin kuukausia aika lopullinen...onnee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184083Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573565
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372957Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo322101UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960