Nuorempaa miestä hakevat ämmät

Zeus

Mitä nää 45-50 rupsahtaneet ämmät luulee oikein itsestään kun niillä voi olla hakuehtoina esim. että kundin pitäisi olla esim. 30-40v.
Jotkut ihme kuikelotkin kuvittelee olevansa nuorekkaita ja kauniita ja että ne voi saada jonkun itseään paljon nuoremman. Jos ne oikeasti saa, niin ne ei tajua sitä että puutteessa olevat kundit vaan hyödyntää niitä.

181

17621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unelma

      kokemattomien neurootikkojesi kanssa. Me kypsät naiset hallitsemme elämän koko skaalan, erityisesti seksin, ja ykleisemmin, miten miespoloista käsitellään. Te olette sellaisia vauvoja.

      • 50v nainen

        kuvitella olevani alle 50v. miehen kanssa joten lopeta turhat luulot itsestäsi.


      • Zeus

        Olen itse 51 ja onnettomuudessa kuollut vaimoni oli kuollessaan 46. (Nyt olisi 48.)
        En ole jäänyt lehdelle, paitsi kuoleman kautta.

        Ehkä sinä sitten haluat olla opettajana noille epäkypsille pikkupojille?

        Eräs palstalla oleva 50 v nainen haki 52-60 v miehinä. Hän sanoi että alle viiskymppiset miehet on kakaroita.


      • .......

        Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.


      • maikka
        Zeus kirjoitti:

        Olen itse 51 ja onnettomuudessa kuollut vaimoni oli kuollessaan 46. (Nyt olisi 48.)
        En ole jäänyt lehdelle, paitsi kuoleman kautta.

        Ehkä sinä sitten haluat olla opettajana noille epäkypsille pikkupojille?

        Eräs palstalla oleva 50 v nainen haki 52-60 v miehinä. Hän sanoi että alle viiskymppiset miehet on kakaroita.

        Minkä ikäistä itse haet?

        Ulosantisi ja katkeruutesi on sitä luokkaa,ettet kelpaa kenellekään, et edes bi-miehille saatikka homoillekaan viihdykkeeksi.

        ps. "Koirat haukkuu ja karavaani kulkee "

        Jos sulle joku tietty ikä on kriteeri,olet typeryyksien huippua. Vain domina voi sua käyttää johonkin, esim. saat nuolla varpaita tai sitten et edes sitä.

        Kuonokoppa sulle kuitenkin laitetaan.Bondagehupullinen koiranaamari. Sitten kelpaat

        ..ehkä..


      • Zeus
        maikka kirjoitti:

        Minkä ikäistä itse haet?

        Ulosantisi ja katkeruutesi on sitä luokkaa,ettet kelpaa kenellekään, et edes bi-miehille saatikka homoillekaan viihdykkeeksi.

        ps. "Koirat haukkuu ja karavaani kulkee "

        Jos sulle joku tietty ikä on kriteeri,olet typeryyksien huippua. Vain domina voi sua käyttää johonkin, esim. saat nuolla varpaita tai sitten et edes sitä.

        Kuonokoppa sulle kuitenkin laitetaan.Bondagehupullinen koiranaamari. Sitten kelpaat

        ..ehkä..

        Ikä ei ole ensimmäinen kriteeri. Voi olla melkein mikä vaan kunhan ei ole aivan nuori tai mummoikäinen. Henkilökemia ratkaisee.

        Näytä se kohta jossa ulosantini on heikko. (Olen toimittaja, kirjoitan työkseni.)

        Ja missä näet katkeruutta? Surullinen kyllä olen.
        Olet todennäköisesti nimimerkki "Unelma", kun noin suutuit.

        Kun ei ole oikeaa asiapohjaista vastaan sanomista, niin silloin ruvetaan haukkumaan itse henkilöä. Olet elävä esimerkki siitä.


      • karvanenä
        Zeus kirjoitti:

        Olen itse 51 ja onnettomuudessa kuollut vaimoni oli kuollessaan 46. (Nyt olisi 48.)
        En ole jäänyt lehdelle, paitsi kuoleman kautta.

        Ehkä sinä sitten haluat olla opettajana noille epäkypsille pikkupojille?

        Eräs palstalla oleva 50 v nainen haki 52-60 v miehinä. Hän sanoi että alle viiskymppiset miehet on kakaroita.

        onpa säälittävä vaari !

        hyi hel*tti


      • M35

        Älä yleistä. Jos sinun miehet ovat säälittäviä vauvoja, niin se ei merkitse sitä että kaikki miehet olisivat säälittäviä vauvoja.

        Luulen että et saa kuitenkaan oikeaa nuorta miestä, vain oidipuskompleksin omaavia säälittäviä vauvoja, jotka kaipaavat äitihahmoa.

        Minä en suostuisi muhinoimaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa edes maksusta. Olen mieluiten itseni ikäisten kanssa. En tarvitse mitään ns. opettajia. Lisäksi haluan muutenkin tasapainoisen suhteen, en pelkkää seksilelua.

        Itse olet täällä keskustelemassa aiheesta ja ilmeisesti myös palstoilla. Eikö se ole merkki siitä että ne nuoret miehet ei pysy. Lähtevät heti nuoremman perään kun kohdalle osuu.


      • Evergreen*
        M35 kirjoitti:

        Älä yleistä. Jos sinun miehet ovat säälittäviä vauvoja, niin se ei merkitse sitä että kaikki miehet olisivat säälittäviä vauvoja.

        Luulen että et saa kuitenkaan oikeaa nuorta miestä, vain oidipuskompleksin omaavia säälittäviä vauvoja, jotka kaipaavat äitihahmoa.

        Minä en suostuisi muhinoimaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa edes maksusta. Olen mieluiten itseni ikäisten kanssa. En tarvitse mitään ns. opettajia. Lisäksi haluan muutenkin tasapainoisen suhteen, en pelkkää seksilelua.

        Itse olet täällä keskustelemassa aiheesta ja ilmeisesti myös palstoilla. Eikö se ole merkki siitä että ne nuoret miehet ei pysy. Lähtevät heti nuoremman perään kun kohdalle osuu.

        50 nainen ja vaikka vaihdevuodet olikin jo 4-kymppisenä olen silti todella nuoren näköinen. Kun haukuit vaihdevuosi-ikäisiä naisia, niin olen lukenut 35-vuotiaistakin naisista joilla on ollut jo vaihdevuodet. Se on nimittäin perinnöllistä. Mutta nuo vaihdvuodet ovat vain vapauttaneet minut. Ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa eikä käyttää epäterveellisiä ehkäisykeinoja. Jesssss...


      • sä siellä uhoat
        Zeus kirjoitti:

        Ikä ei ole ensimmäinen kriteeri. Voi olla melkein mikä vaan kunhan ei ole aivan nuori tai mummoikäinen. Henkilökemia ratkaisee.

        Näytä se kohta jossa ulosantini on heikko. (Olen toimittaja, kirjoitan työkseni.)

        Ja missä näet katkeruutta? Surullinen kyllä olen.
        Olet todennäköisesti nimimerkki "Unelma", kun noin suutuit.

        Kun ei ole oikeaa asiapohjaista vastaan sanomista, niin silloin ruvetaan haukkumaan itse henkilöä. Olet elävä esimerkki siitä.

        ...


      • sä sitten
        Zeus kirjoitti:

        Olen itse 51 ja onnettomuudessa kuollut vaimoni oli kuollessaan 46. (Nyt olisi 48.)
        En ole jäänyt lehdelle, paitsi kuoleman kautta.

        Ehkä sinä sitten haluat olla opettajana noille epäkypsille pikkupojille?

        Eräs palstalla oleva 50 v nainen haki 52-60 v miehinä. Hän sanoi että alle viiskymppiset miehet on kakaroita.

        vaikutat niin katkeralta ikäisiäs naisia kohtaan?
        Juuri tuon takia ikäisesi miehet eivät kiinnosta. Mieluummin olen yli 60v:n kanssa, jos seksi pelaa, osaavat kohdella naista. Ja kyllä ne kaksikymppisetkin mukavia ovat, ja seksi on mahtavaa, eivät uuvu kesken retken. Itsepähän ovat vapaaehtoisesti mukaan lähteneet, sittenkin kun ovat ikäni kuulleet. Eivätkä ole /-kakskymppisten neitosten mukaan lähteneet, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
        Ja mikä se rupsahtanut nyt on faktana, kun kakskymppiset luulee että olen 26-27, ja siksi etsiytyvät seuraan. Uskovat vasta kun tarpeeksi kauan vakuuttelen, tai näytän henkkarit. Mutta eivät ne viisikymppiset miehetkään usko minua ikäisekseen ensi istumalta, olen liian nuoren näköinen.

        Vain sellaiset viisikymppiset ikäisensä näköiset hylkivät, kun ikäni kuulevat. Hehän etsivät sitä parikymppistä tyttöä, eivätkä ikäistään (nuoremman näköistä) naistä. Tottahan minäkin olen mieluummin miehen kanssa, joka kunnioittaa minua ihmisena, kuin tuollaisen naisten halveksijan. Iästä riippumatta.

        Katsopa sinäkin peiliin, ja pohdi asenteitasi.


      • siellä

      • Zeus

      • Zeus
        sä sitten kirjoitti:

        vaikutat niin katkeralta ikäisiäs naisia kohtaan?
        Juuri tuon takia ikäisesi miehet eivät kiinnosta. Mieluummin olen yli 60v:n kanssa, jos seksi pelaa, osaavat kohdella naista. Ja kyllä ne kaksikymppisetkin mukavia ovat, ja seksi on mahtavaa, eivät uuvu kesken retken. Itsepähän ovat vapaaehtoisesti mukaan lähteneet, sittenkin kun ovat ikäni kuulleet. Eivätkä ole /-kakskymppisten neitosten mukaan lähteneet, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
        Ja mikä se rupsahtanut nyt on faktana, kun kakskymppiset luulee että olen 26-27, ja siksi etsiytyvät seuraan. Uskovat vasta kun tarpeeksi kauan vakuuttelen, tai näytän henkkarit. Mutta eivät ne viisikymppiset miehetkään usko minua ikäisekseen ensi istumalta, olen liian nuoren näköinen.

        Vain sellaiset viisikymppiset ikäisensä näköiset hylkivät, kun ikäni kuulevat. Hehän etsivät sitä parikymppistä tyttöä, eivätkä ikäistään (nuoremman näköistä) naistä. Tottahan minäkin olen mieluummin miehen kanssa, joka kunnioittaa minua ihmisena, kuin tuollaisen naisten halveksijan. Iästä riippumatta.

        Katsopa sinäkin peiliin, ja pohdi asenteitasi.

        Mistä päättelet että olen katkera?

        Kun on jostain eri mieltä, niin heti on ihan kauhea kaikessa muussakin. Eri mieltä olevaan voi projisoida kaikki negatiiviset olettamukset.


      • yfyhjh
        sä sitten kirjoitti:

        vaikutat niin katkeralta ikäisiäs naisia kohtaan?
        Juuri tuon takia ikäisesi miehet eivät kiinnosta. Mieluummin olen yli 60v:n kanssa, jos seksi pelaa, osaavat kohdella naista. Ja kyllä ne kaksikymppisetkin mukavia ovat, ja seksi on mahtavaa, eivät uuvu kesken retken. Itsepähän ovat vapaaehtoisesti mukaan lähteneet, sittenkin kun ovat ikäni kuulleet. Eivätkä ole /-kakskymppisten neitosten mukaan lähteneet, vaikka tilaisuuksia olisi ollut.
        Ja mikä se rupsahtanut nyt on faktana, kun kakskymppiset luulee että olen 26-27, ja siksi etsiytyvät seuraan. Uskovat vasta kun tarpeeksi kauan vakuuttelen, tai näytän henkkarit. Mutta eivät ne viisikymppiset miehetkään usko minua ikäisekseen ensi istumalta, olen liian nuoren näköinen.

        Vain sellaiset viisikymppiset ikäisensä näköiset hylkivät, kun ikäni kuulevat. Hehän etsivät sitä parikymppistä tyttöä, eivätkä ikäistään (nuoremman näköistä) naistä. Tottahan minäkin olen mieluummin miehen kanssa, joka kunnioittaa minua ihmisena, kuin tuollaisen naisten halveksijan. Iästä riippumatta.

        Katsopa sinäkin peiliin, ja pohdi asenteitasi.

        Eipä ollut kovin tervehenkinen viisikymppisen naisen viesti. Näyttää 26 vuotiaalta, joopa joo.


      • -----26
        yfyhjh kirjoitti:

        Eipä ollut kovin tervehenkinen viisikymppisen naisen viesti. Näyttää 26 vuotiaalta, joopa joo.

        Ei kukaan 50 voi edes leikeltynä näyttää 25v. Joka niin luulee itsestään, elää fantasia-maailmassa. Toinen juttu on ns. tyylikkäästi vanhentunut, ei teko teini, nainen tai mies. Niitäkin löytyy, jopa Suomesta. Sellaisen ihmisen nähdessään ei voi kuin ihailla, enkä nyt tarkoita julkkiksia vaan tavallisistakin löytyy. Itse kohtasin viikonloppuna yhden tosi upean 50 naisen eräillä kesäjuhlilla. Hyvää jatkoa elämääsi.


      • valitseee
        M35 kirjoitti:

        Älä yleistä. Jos sinun miehet ovat säälittäviä vauvoja, niin se ei merkitse sitä että kaikki miehet olisivat säälittäviä vauvoja.

        Luulen että et saa kuitenkaan oikeaa nuorta miestä, vain oidipuskompleksin omaavia säälittäviä vauvoja, jotka kaipaavat äitihahmoa.

        Minä en suostuisi muhinoimaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa edes maksusta. Olen mieluiten itseni ikäisten kanssa. En tarvitse mitään ns. opettajia. Lisäksi haluan muutenkin tasapainoisen suhteen, en pelkkää seksilelua.

        Itse olet täällä keskustelemassa aiheesta ja ilmeisesti myös palstoilla. Eikö se ole merkki siitä että ne nuoret miehet ei pysy. Lähtevät heti nuoremman perään kun kohdalle osuu.

        Luonnollista onkin, että nuoret lähtevät nuorten matkaan sukua kasvattamaan. Siksi olisikin suotavaa, että ihmiset löytäisivät rakkaansa suht. samaan ikäluokkaan kuuluvasta porukasta


      • Nainen isolla N:llä
        Zeus kirjoitti:

        Ikä ei ole ensimmäinen kriteeri. Voi olla melkein mikä vaan kunhan ei ole aivan nuori tai mummoikäinen. Henkilökemia ratkaisee.

        Näytä se kohta jossa ulosantini on heikko. (Olen toimittaja, kirjoitan työkseni.)

        Ja missä näet katkeruutta? Surullinen kyllä olen.
        Olet todennäköisesti nimimerkki "Unelma", kun noin suutuit.

        Kun ei ole oikeaa asiapohjaista vastaan sanomista, niin silloin ruvetaan haukkumaan itse henkilöä. Olet elävä esimerkki siitä.

        mikähän se mummoikä sulle on .. itse olen mummo ja sun ikäisesi.. ja tiedän henkilöitä jotka ovat tulleet mummoiks alle 40v. joten ei voi tuotakaan käyttää jos et hae todella jotain 30. pentua.. ja se ikähän on vaan numerot paperilla luonne ratkaisee joku 50 voi olla täys kakara mutta 10v nuorempi henkilö on henkisesti aikuisempi ja järkevämpi.. eli kyllä se kokonaisuus on paras..


      • Ylpeä 48v nainen
        Zeus kirjoitti:

        Ikä ei ole ensimmäinen kriteeri. Voi olla melkein mikä vaan kunhan ei ole aivan nuori tai mummoikäinen. Henkilökemia ratkaisee.

        Näytä se kohta jossa ulosantini on heikko. (Olen toimittaja, kirjoitan työkseni.)

        Ja missä näet katkeruutta? Surullinen kyllä olen.
        Olet todennäköisesti nimimerkki "Unelma", kun noin suutuit.

        Kun ei ole oikeaa asiapohjaista vastaan sanomista, niin silloin ruvetaan haukkumaan itse henkilöä. Olet elävä esimerkki siitä.

        Olet korottanut itsesi Olymposvuoren jumalaksi.
        Sinulla on korkeuksistasi otsaa. nimitellä naisia "rupasahtaneiksi ämmiksi"
        Olet elävä esimerkki ihmisestä jolla on 2-vuotiaan kyky ymmärtää syyn ja seurauksen lakia.
        Mitä tulee aloittamaasi typerästi kirjoitettuun kyselyyn,hoida omat asiasi.
        Minkäikäiset naiset ja miehet tahansa saavat itse päättää kenen ja minkäikäisten kanssa seurustelevat.


      • Anonyymi
        Evergreen* kirjoitti:

        50 nainen ja vaikka vaihdevuodet olikin jo 4-kymppisenä olen silti todella nuoren näköinen. Kun haukuit vaihdevuosi-ikäisiä naisia, niin olen lukenut 35-vuotiaistakin naisista joilla on ollut jo vaihdevuodet. Se on nimittäin perinnöllistä. Mutta nuo vaihdvuodet ovat vain vapauttaneet minut. Ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa eikä käyttää epäterveellisiä ehkäisykeinoja. Jesssss...

        Ikä on vain suuntaa antava numero ja kun olin 18v niin minun silloinen nainen oli 38v että ei se nii väliä että onko se muija tiukka 50blondi vai sitten lähempänä 30v minun mielestäni olen saanut vanhemmilta naisilta..niin ne osaa asiansa ja ei rupea kun teini tyttö jännittämään


      • Anonyymi
        M35 kirjoitti:

        Älä yleistä. Jos sinun miehet ovat säälittäviä vauvoja, niin se ei merkitse sitä että kaikki miehet olisivat säälittäviä vauvoja.

        Luulen että et saa kuitenkaan oikeaa nuorta miestä, vain oidipuskompleksin omaavia säälittäviä vauvoja, jotka kaipaavat äitihahmoa.

        Minä en suostuisi muhinoimaan vaihdevuosi-ikäisen naisen kanssa edes maksusta. Olen mieluiten itseni ikäisten kanssa. En tarvitse mitään ns. opettajia. Lisäksi haluan muutenkin tasapainoisen suhteen, en pelkkää seksilelua.

        Itse olet täällä keskustelemassa aiheesta ja ilmeisesti myös palstoilla. Eikö se ole merkki siitä että ne nuoret miehet ei pysy. Lähtevät heti nuoremman perään kun kohdalle osuu.

        Et tiedä mitä menetät, kun ei vanhempi nainen kelpaa..


      • Anonyymi
        Evergreen* kirjoitti:

        50 nainen ja vaikka vaihdevuodet olikin jo 4-kymppisenä olen silti todella nuoren näköinen. Kun haukuit vaihdevuosi-ikäisiä naisia, niin olen lukenut 35-vuotiaistakin naisista joilla on ollut jo vaihdevuodet. Se on nimittäin perinnöllistä. Mutta nuo vaihdvuodet ovat vain vapauttaneet minut. Ei tarvitse pelätä raskaaksi tuloa eikä käyttää epäterveellisiä ehkäisykeinoja. Jesssss...

        Ei taida tietää mistä puhuu, kun haukkuu vanhempia naisia, ottaisi ensin selvää asiasta.. N. 50v naiset ovat parhaassa iässä, ulkonäkö ei aina ole se tärkein..


      • Anonyymi
        Ylpeä 48v nainen kirjoitti:

        Olet korottanut itsesi Olymposvuoren jumalaksi.
        Sinulla on korkeuksistasi otsaa. nimitellä naisia "rupasahtaneiksi ämmiksi"
        Olet elävä esimerkki ihmisestä jolla on 2-vuotiaan kyky ymmärtää syyn ja seurauksen lakia.
        Mitä tulee aloittamaasi typerästi kirjoitettuun kyselyyn,hoida omat asiasi.
        Minkäikäiset naiset ja miehet tahansa saavat itse päättää kenen ja minkäikäisten kanssa seurustelevat.

        N. 50v naiset ovat parhaassa iässä, ja varmasti aina parempia kuin 20v.


    • keps

      Sen ikäinen kulahtunut mummo kelpaa enää panoksi.
      Miehen saannin muuhun sen ikäinen mummo voi unohtaa.

      Mitä sä siitä huolehdit kyllähän niilläkin jotain huvia pitää olla..

      • lanneproteesi

        NIIIiiin, seksiä pitä saada nyt kun sen kerrankin osaa. Mikesi vanhat naiset sais panna nuorempia miehiä siinä missä viidenkympin villissä olevat ukot kuolaa nuorempiensa perään? Naiset sentään tyytyy kolmikymppisiin kun nuo papat tahtoo 18-25 vuotiata. Se se vasta sairasta on...
        Itse en tässä iässä enää miestä mihinkään muuhun tarvikaan kun oikeen kunnon rajuun panoon ja jos se nuorta miestä kiinnostaa käyttää hyväkseen niin siitä vaan, kumpikin saa sen minkä tarvitseekin.


      • Joku..
        lanneproteesi kirjoitti:

        NIIIiiin, seksiä pitä saada nyt kun sen kerrankin osaa. Mikesi vanhat naiset sais panna nuorempia miehiä siinä missä viidenkympin villissä olevat ukot kuolaa nuorempiensa perään? Naiset sentään tyytyy kolmikymppisiin kun nuo papat tahtoo 18-25 vuotiata. Se se vasta sairasta on...
        Itse en tässä iässä enää miestä mihinkään muuhun tarvikaan kun oikeen kunnon rajuun panoon ja jos se nuorta miestä kiinnostaa käyttää hyväkseen niin siitä vaan, kumpikin saa sen minkä tarvitseekin.

        anna palaa mummo. Muuten jos mies ei iästä riippumatta halua 18-25 v naisia (joka on parhaassa hedelmöitysiässä, se on sitä biologiaa) niin se on joko homo (tai epävarma seksuaalisuudestaan) tai muuten outo tai sitten ei enää pelitä ollenkaan.

        Muista miehen ikään päässyt Hugh Hefner 80v synttäribileet ja mukana sen 3 tyttöystävää; naiset 21 v, 24v ja 28 v (muistaakseni iät jotain noin). Noin se miehellä menee...


      • dementiavaari

        katso peiliin Ei ihme ettet ketään pitkäaikaista saa.


      • riizzz,..
        lanneproteesi kirjoitti:

        NIIIiiin, seksiä pitä saada nyt kun sen kerrankin osaa. Mikesi vanhat naiset sais panna nuorempia miehiä siinä missä viidenkympin villissä olevat ukot kuolaa nuorempiensa perään? Naiset sentään tyytyy kolmikymppisiin kun nuo papat tahtoo 18-25 vuotiata. Se se vasta sairasta on...
        Itse en tässä iässä enää miestä mihinkään muuhun tarvikaan kun oikeen kunnon rajuun panoon ja jos se nuorta miestä kiinnostaa käyttää hyväkseen niin siitä vaan, kumpikin saa sen minkä tarvitseekin.

        kyllä minulle seksi kelpaa kypsemänkin naisen kanssa se on ihan sama minkä ikäinen nainen on koska miehetkin hakevat itseään nuorempia naisia monta kertaa ja hyvin seksi sujuuu ikä erosta huolimatta jos kemiat toimii muuten ni ei siinä silloin mitään ole itse olen 30 v ja ollut 50 v naisten kanssa muutaman kerrankin ja hyvin on mennyt molemmat ollut tyytyväisiä


    • mitä ukotkit

      Ihan sitä samaa mitä vanhat ja rupsahtaneet ukotki luulee itseään nuoremmista naisista.
      Ihan sitä samaa.

    • naineN50-

      Siksi. Monilla ei pelitä edes 50:nä. Siksi. Nuoremmat ovat aktiivisempia. Siksi.

      Tuo miesten ulkonäöllinen rupsahtaminen kumminkin suurin syy. Voi tosin olla, että miehet suurelta osin valehtelevat ikänsä.

      • Zeus

        Rupsahtaminen riippuu geeneistä ka elintavoista ja on sukupuolesta riippumatonta. Sekä miehissä että naisissa on hyvin säilyneitä yli viiskymppisiä ja moni nelikymppinenkin on rupsahtanut.

        Mulla ainakin pelittää erinomaisesti, vaikka ikää on yli 50 v. Fakta on myös se että 50-kymppinen nainen on vaihdevuosi-iässä, moni jo vähän yli nelikymppisenä. Kuivuus alkaa vaivata.


      • qqqqqqqqqqq

        Ootko kuulut muuten että naisilla on ohuempi iho kuin miehillä sen takia ne yli 30 vee alkaa jo näyttää kurttusilt ämmiltä. Saati nyt 50 v ämmä, hoh hoijaa...

        Ja miehethän kehittyy fyysisesti (ja henkisesti) hitaammin ku naiset ja sekin näkyy sitte vanhemmalla iällä.


      • en ole edes tyrkyllä
        qqqqqqqqqqq kirjoitti:

        Ootko kuulut muuten että naisilla on ohuempi iho kuin miehillä sen takia ne yli 30 vee alkaa jo näyttää kurttusilt ämmiltä. Saati nyt 50 v ämmä, hoh hoijaa...

        Ja miehethän kehittyy fyysisesti (ja henkisesti) hitaammin ku naiset ja sekin näkyy sitte vanhemmalla iällä.

        ressukoita kaikki jotka naista haukkuu iän takia,voi teitä ja kyllä ne kurtut tulee teillekkin.Siksi haenkin ikäistäni tai kypsempää he eivät halveksi naista iän mukana.Hyvä kun pysytte kaukana!En edes kaipaa siloposkia!


      • niinn
        qqqqqqqqqqq kirjoitti:

        Ootko kuulut muuten että naisilla on ohuempi iho kuin miehillä sen takia ne yli 30 vee alkaa jo näyttää kurttusilt ämmiltä. Saati nyt 50 v ämmä, hoh hoijaa...

        Ja miehethän kehittyy fyysisesti (ja henkisesti) hitaammin ku naiset ja sekin näkyy sitte vanhemmalla iällä.

        Olen nyt huomannut kun olen käynyt treffeillä niin järjestään melkein nelikymppisellä naisella on naama aivan kurttuja täynnä ja iho alkanut mennä sellaiseksi mummomaiseksi.


      • Zeus
        en ole edes tyrkyllä kirjoitti:

        ressukoita kaikki jotka naista haukkuu iän takia,voi teitä ja kyllä ne kurtut tulee teillekkin.Siksi haenkin ikäistäni tai kypsempää he eivät halveksi naista iän mukana.Hyvä kun pysytte kaukana!En edes kaipaa siloposkia!

        Minä en hauku naista iän takia vaikka joku voisi niin kuvitella aloitusrepliikkini takia.

        Yli viisikymppisenä miehenä minua lähinnä loukkaa se että jotkut suunnilleen itseni ikäiset naiset pitävät minua liian vanhana vaikka itse ovat paljon rupsahtaneempia ja väsähtäneempiä kuin minä.

        Toisaalta jos joku nainen hakee miestä sen perustella miten nuorekas (lapsellinen) hän on, niin hän on aivan väärä ihminen minulle.


      • N50-
        Zeus kirjoitti:

        Rupsahtaminen riippuu geeneistä ka elintavoista ja on sukupuolesta riippumatonta. Sekä miehissä että naisissa on hyvin säilyneitä yli viiskymppisiä ja moni nelikymppinenkin on rupsahtanut.

        Mulla ainakin pelittää erinomaisesti, vaikka ikää on yli 50 v. Fakta on myös se että 50-kymppinen nainen on vaihdevuosi-iässä, moni jo vähän yli nelikymppisenä. Kuivuus alkaa vaivata.

        Otan osaa, jos olet "kuiviin" naisiin törmännyt. Minulle on se ns. henkilökemia niin tärkeää, että valitettavasti et sinä ainakaan minun osaltani pääse meihin kosteampiin käsiksi. heh.

        Pidän fiksuista ja viriileistä miehistä. Viimeiset 10 vuotta he ovat kyllä pakanneet olemaan itseäni nuorempia. osittain se on sitä henkilökemiaakin, nuoremmat ovat naistakunnioittavampia. vanhemmilla on lukkiutuneempi aivotoimintakin. en haluaisi yleistaa, mutta siinä 35-55 -vuotiaiden miesten ajattelumalleissa on huima ero.


      • olen ma
        en ole edes tyrkyllä kirjoitti:

        ressukoita kaikki jotka naista haukkuu iän takia,voi teitä ja kyllä ne kurtut tulee teillekkin.Siksi haenkin ikäistäni tai kypsempää he eivät halveksi naista iän mukana.Hyvä kun pysytte kaukana!En edes kaipaa siloposkia!

        Aloittajan kanssa samoilla linjoilla. Vanhoja ämmiä jotka luulevat itsestään liikoja. Vähän kun ollaan nautittu viiniä niin tullaan tänne nettiin jauhamaan himosta nuoriin miehiin ja jos ollaan ulkona liikkeellä niin yritetään mongertaa juopuneena nuorille miehille. Teette itsestänne naurettavia, todella säälittävää. Katsokaa sinne peiliin ja tajutkaa että te ette ole enää kovin kuumaa tavaraa naismarkkinoilla. Nuoret naiset päihittävät teidät mennen tullen ,mutta ettehän te jaksa sitä uskoa kun olette niin puutteessa ja ottaneet sitä alkoholia rohkaisuksi.

        Nainen on parhaimmillaan nuorena, miksi ihmeessä joku tuhlaisi aikaansa naiseen joka ei enää ole?


      • heheh
        Zeus kirjoitti:

        Minä en hauku naista iän takia vaikka joku voisi niin kuvitella aloitusrepliikkini takia.

        Yli viisikymppisenä miehenä minua lähinnä loukkaa se että jotkut suunnilleen itseni ikäiset naiset pitävät minua liian vanhana vaikka itse ovat paljon rupsahtaneempia ja väsähtäneempiä kuin minä.

        Toisaalta jos joku nainen hakee miestä sen perustella miten nuorekas (lapsellinen) hän on, niin hän on aivan väärä ihminen minulle.

        *REPEEN *

        hahahahaha !! ei ihme ettei sua huolita !!

        sulla ei oo alkeellisimpiakaan tapoja ,

        ja täällä itkeä pillität kun ei käy FLAKSI ..

        hahahah !! jo on vanhalla käppänällä luulot
        itsestään


      • hehehehhehehehehehehe
        Zeus kirjoitti:

        Minä en hauku naista iän takia vaikka joku voisi niin kuvitella aloitusrepliikkini takia.

        Yli viisikymppisenä miehenä minua lähinnä loukkaa se että jotkut suunnilleen itseni ikäiset naiset pitävät minua liian vanhana vaikka itse ovat paljon rupsahtaneempia ja väsähtäneempiä kuin minä.

        Toisaalta jos joku nainen hakee miestä sen perustella miten nuorekas (lapsellinen) hän on, niin hän on aivan väärä ihminen minulle.

        Vanha PIERU .. kuivettu äijä ,

        älä unta nää, että ..


        *hehhehehehehe* kiitti nauruista !!!


      • Zeus
        heheh kirjoitti:

        *REPEEN *

        hahahahaha !! ei ihme ettei sua huolita !!

        sulla ei oo alkeellisimpiakaan tapoja ,

        ja täällä itkeä pillität kun ei käy FLAKSI ..

        hahahah !! jo on vanhalla käppänällä luulot
        itsestään

        Missä pillitän että ei käy flaksi? Saisin vaikka joka päivä jos kelpuutan jonkun kuivuneen kuikelon kuten ilmeisesti sinä.
        Asia on tosin päin: Minä olen liian ronkeli.

        Tuolla asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä alkuperäisen viestini kanssa.


      • ikäisensä,
        Zeus kirjoitti:

        Missä pillitän että ei käy flaksi? Saisin vaikka joka päivä jos kelpuutan jonkun kuivuneen kuikelon kuten ilmeisesti sinä.
        Asia on tosin päin: Minä olen liian ronkeli.

        Tuolla asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä alkuperäisen viestini kanssa.

        mutta ikäisilleen naisille pitäisi papan kelvata?

        Ei silti, minua vain naurattaa, kun parikymppiset pojanhuipelot lähettävät viestejä minulle, 46-vuotiaalle, joka etsii ikäistään tai vanhempaa. Ei se seksi nyt niin tärkeää minulle ole, että sitä varten urheilijapoikaa tarvitsisin. Minulle rakastelu voi rajoittua vaikka sanoihin, ja olen ihan onnellinen. Vai juostaan poikien perässä?! Minulle kirjoitti lapsukainen, joka haki 1-2½m pitkää, 30-300 -kiloista biseksuaalia ja halusi lapsia. Ja kirjoitti minulle! Siis taitaa noille nuorille kelvata kuka tahansa. Ehkä he lähettävät viestin kaikille, toivoen, että muutama kala jää koukkuun.

        Nimim. kala joka pääsi karkuun


      • mehukas 46v.
        Zeus kirjoitti:

        Missä pillitän että ei käy flaksi? Saisin vaikka joka päivä jos kelpuutan jonkun kuivuneen kuikelon kuten ilmeisesti sinä.
        Asia on tosin päin: Minä olen liian ronkeli.

        Tuolla asialla ei kuitenkaan ole mitään tekemistä alkuperäisen viestini kanssa.

        Häpeän ammattikuntamme puolesta, jos olet todellakin toimittaja.

        Epäasiallista ja provosoituvaa.


      • ukkous vaivaa
        Zeus kirjoitti:

        Rupsahtaminen riippuu geeneistä ka elintavoista ja on sukupuolesta riippumatonta. Sekä miehissä että naisissa on hyvin säilyneitä yli viiskymppisiä ja moni nelikymppinenkin on rupsahtanut.

        Mulla ainakin pelittää erinomaisesti, vaikka ikää on yli 50 v. Fakta on myös se että 50-kymppinen nainen on vaihdevuosi-iässä, moni jo vähän yli nelikymppisenä. Kuivuus alkaa vaivata.

        Laupias taivas sun juttujas! Kuivuus vaivaa!!! Jos on halukas, fiksu mies asialla niin kuivuus ei vaivaa 70-ladya! Summu suppuun tumpelo!!! Jos nainen haluaa niin häntä saa hyväksi käyttää vaikka 20-miehenalku!!! Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee paljon!


    • antaa palaa

      Itselläni oli 20v ikäsenä 35v naisystävä. Elämäni parasta aikaa...

    • TAAS.....sama aihe

      TAAS tällainen huono provo.

      Koittakaa keksiä jo uusia aiheita.
      Ei jaksa tuollaista ..soopaa taas.Onko aiheet lopussa vai lukutaito,aloittajalta?
      --

      Lainaus palstojen erimieisyyksistä,yleisesti.

      KUN Palstan ilmapiiri on riitaisa

      "Riitoja voi myös välttää jättämällä provosoivat viestit kokonaan huomiotta. Provosoija on henkilö, joka haluaa herättää riitoja ja hämmennystä palstalla. Hän myös janoaa toisten käyttäjien huomiota ja vastaukset hänen viesteihinsä vain ruokkivat provosoijan mielihyvää."


      Tämä on hyvä muistaa.

      Jokaisella on erilaiset mieltymykset.Kunnioita muita. Et ole nimimerkkisi arvoinen.Sorry.

      • vanhat akat

        Raaka fakta on se, että jos ihminen pitää itsestään huolta eikä ole elämänsä aikana mikään suuri juoppo, niin mies vanhentuu arvokkaammin ja paremmin kuin nainen. Naisen seksihalutkin laskevat hitaasti 35 ikävuoden jälkeen eikä tätä nyt tarvitse lähteä kiistämään, se on fakta. Nainen on viriili nuorena.


      • ihan_normaali
        vanhat akat kirjoitti:

        Raaka fakta on se, että jos ihminen pitää itsestään huolta eikä ole elämänsä aikana mikään suuri juoppo, niin mies vanhentuu arvokkaammin ja paremmin kuin nainen. Naisen seksihalutkin laskevat hitaasti 35 ikävuoden jälkeen eikä tätä nyt tarvitse lähteä kiistämään, se on fakta. Nainen on viriili nuorena.

        Mun seksihalut on ainakin lisääntyneet 35 v:n jälkeen, mitä sä tollasia perusteettomia faktoja esittelet?
        Ja kyllä ne nuoret miehet ovat kaikinpuolin kyvykkäämpiä rakastajia kuin 40 täyttäneet miehet (tämä fakta todistettu käytännössä), eikä me mummelit niistä muuta halutakaan. n45


    • N44

      Ei niitä nuorempia miehiä hakea tarvitse, kyllä ne vain pakkaavat reilusti nuorempia nettitreffien kauttakin ne yhteydenotot tulevan. Ikäiseni kait ilmeisesti etsivät niitä misukoita (luomaan illuusiota kyvystä), joten meidän aikuisten naisten on otettava nuorempia : )

      • Jere

        Eräs 45 v naispuolinen nettituttuni oli tosi rasittunut siitä kun pääasiassa teinipojat ottaa yhteyttä. Mutta se olikin fiksu nainen.


      • kun kysyit
        Jere kirjoitti:

        Eräs 45 v naispuolinen nettituttuni oli tosi rasittunut siitä kun pääasiassa teinipojat ottaa yhteyttä. Mutta se olikin fiksu nainen.

        Onhan niitä tietysti ihan reilusti nuorempiakin yrittämässä, mutta en minä toki sellaisia alle 30:ä ota vakavasti. Olen akateeninen, hyvännäköinen, itseni kanssa sinut oleva nainen...kummppanin ovat olleet samaa luokkaa. Tosin minulle ei koulutus, eikä aina se ulkonäkökään ole mikään ihmisen mitta, mutta käytännössä samanmoiset henkisestikin....sytyttävät parhaiten.


      • juuri niin ! :)

        :) :) :)


      • noita
        kun kysyit kirjoitti:

        Onhan niitä tietysti ihan reilusti nuorempiakin yrittämässä, mutta en minä toki sellaisia alle 30:ä ota vakavasti. Olen akateeninen, hyvännäköinen, itseni kanssa sinut oleva nainen...kummppanin ovat olleet samaa luokkaa. Tosin minulle ei koulutus, eikä aina se ulkonäkökään ole mikään ihmisen mitta, mutta käytännössä samanmoiset henkisestikin....sytyttävät parhaiten.

        tullut treffailtua. Sitä vaan olen ihmetellyt että missä on ollut se ennakkonmainostama hyvännäköinen ja hyvinsäilynyt nainen. Eipä ole näkynnyt, ei kannattaisi kehua itseään jos ei todellakaan ole sitä.


      • real-lady
        noita kirjoitti:

        tullut treffailtua. Sitä vaan olen ihmetellyt että missä on ollut se ennakkonmainostama hyvännäköinen ja hyvinsäilynyt nainen. Eipä ole näkynnyt, ei kannattaisi kehua itseään jos ei todellakaan ole sitä.

        Me hyvinsäilyneet ja hyvännäköiset yli 40 v. naiset olemme varattuja:)

        Siksi meitä ei treffeillä näy!


      • Anonyymi

        Nyt on naiset oikeessa ja kyllä se on niin että jos nainen on teepaita ja pikkarit päällä ja tulee parvekkeelle ja vaikka se on 50+v niin kyllä ite panisin ja panisin ja jos joku voi vastata mulle tähän viestiin niin nii haluaisin jutella


    • mielenkiintoista..
      • varattu naikkonen

        Tosi jännittävää kannanottoa !!


      • etusivulta

      • matti meikä

      • Evergreen*
        varattu naikkonen kirjoitti:

        Tosi jännittävää kannanottoa !!

        jutun, täytyy joskus myöhemmin lukaista enemmän. Mutta.. pisti silmääni yksi juttu jossa nainen oli 47v. ja mies 31v. Poikani on 31v. ja en todellakaan haluaisi että hän toisi näytille jotain 47v. neljän lapsen äitiä nuorikkonaan. Huom! Naisella 4 lasta, entäs mies? Kai hänelläkin on lupa haluta OMIA lapsia ja niitä tuskin 47 v. nainen pystyy enää hänelle tarjoamaan. Vai onkohan mies joku ruuna vai?
        Todella itsekästä naiselta. Käsitin ainakin että ne neljä lasta on jonkun muun miehen kanssa hankittuja.


      • luettavaa

        mielenkiintoista,että niin monia kiinnostaa toisten elämä enemmän KUIN OMA.


    • kuuluu

      kuka hakee/haluu tai panee ketäkin ja minkä ikästä???
      Jokanen elää niinkuin itse haluaa, elä sinäkin ja anna toistenkin elää, vai pitäisikö jotenkin "totella" sua???
      Älä beibi unta nää!!!
      Taidat ite olla pahasti puutteessa vai mistä katkeruus???
      Mulla upea 41v nainen, ei tulisi mieleenkään vaihtaa häntä johonkin lapselliseen kikattavaan naisen alkuun, jolla ei mitään tietoa nautinnosta tai sen antamisesta!
      Kerran täällä vaan eletään ja jokainen elää itse oman elämänsä parhaalla katsomallaan tavalla, eikä suinkaan jonkun toisen kautta!

      • .......

        ... vapaasti mennä äidin sylistä toisen äidin syliin, mutta ei se ole oikea parisuhde, se on oidipaalinen suhde eikä se kestä kovin kauaa.

        pikkupojat tarvitsee vielä opettajia. ainoa anti tuossa suhteessa on seksi, ei muu.

        näille tapauksille pitäisi perustaa oma hakukriteeri: nainen hakee lasta tai pikkupoika naista.


      • olet toki
        ....... kirjoitti:

        ... vapaasti mennä äidin sylistä toisen äidin syliin, mutta ei se ole oikea parisuhde, se on oidipaalinen suhde eikä se kestä kovin kauaa.

        pikkupojat tarvitsee vielä opettajia. ainoa anti tuossa suhteessa on seksi, ei muu.

        näille tapauksille pitäisi perustaa oma hakukriteeri: nainen hakee lasta tai pikkupoika naista.

        "Ikäiseni kait ilmeisesti etsivät niitä misukoita (luomaan illuusiota kyvystä), joten meidän aikuisten naisten on otettava nuorempia : )"


        Siinä se taas tuli. Miehellä kun on nuori nainen hän "luo illuusiota kyvystä" mutta sinä kun hankit nuoren miehen et tietenkään tee samaa. Tekopyhä kääkkä.


      • en huolisikaan

        Luulitko kenties että kukaan itseään kunnioittava nuori nainen edes haluaisi kaltaistasi pikkupoikaa jolla ei ole mitään käsitystä miten naiseen kosketaan? Olet räpeltäjä joka tulee liian nopeasti eikä taida mitään temppuja mitä vanhemmat miehet osaavat.


      • Nainen 54
        en huolisikaan kirjoitti:

        Luulitko kenties että kukaan itseään kunnioittava nuori nainen edes haluaisi kaltaistasi pikkupoikaa jolla ei ole mitään käsitystä miten naiseen kosketaan? Olet räpeltäjä joka tulee liian nopeasti eikä taida mitään temppuja mitä vanhemmat miehet osaavat.

        5-kymppisetkin miehet osaavat saada ennenaikaisen siemensyöksyn. On kokemusta sellaisestakin että mieheltä on lentänyt lasti ennenkuin on ehtinyt edes tekemään mitään, siis ollaan oltu metrin päässä toisistamme enkä edes koskenut. Olenkohan mä NIIIIN sexy?:DDDDDDDD


      • ja viiniä
        Nainen 54 kirjoitti:

        5-kymppisetkin miehet osaavat saada ennenaikaisen siemensyöksyn. On kokemusta sellaisestakin että mieheltä on lentänyt lasti ennenkuin on ehtinyt edes tekemään mitään, siis ollaan oltu metrin päässä toisistamme enkä edes koskenut. Olenkohan mä NIIIIN sexy?:DDDDDDDD

        tai viinaa vetänyt. hei jos olit niin kännissä ettet huomannu et se olikin 15-v poju joka näki eka kertaa pimpin.


      • Nainen54
        ja viiniä kirjoitti:

        tai viinaa vetänyt. hei jos olit niin kännissä ettet huomannu et se olikin 15-v poju joka näki eka kertaa pimpin.

        Kyllä olimme molemmat selvinpäin:D En muutenkaan käytä alkoholia yhtä siideriä tai valkkarilasillista enempää kerrallaan. Enkä huolisi alko-ongelmaista miestäkään itselleni.


    • Ikisinkkuko

      30-45 vuotias "kundi" on paljon käyttökelpoisempi kuin omanikäiseni äijät. Mitä tekee reipas viisikymmpinen naisihminen jollain vanhemmalla ukonrahjalla? Ei niillä enää toimi mikään kunnolla. Nuoremmalla on vielä voimat tallella, ja ulkonäkökin jossain kuosissa eikä rupsahtanut.

      • se vasta

        suuri kysymys onkin. 30-45 kundi ja mummo, pussi päässä sitä mummoa pitää hoitaa.


      • Jere

        Olet ikisinkku

        Nimimerkkisi ikisinkkuko on enteellinen. Olet vanha rupsahtanut ämmä joka hakee nuorta poikaa ja sitten ihmettelet että miksi ne ei pysy. Ne haluaa vaan hyödyntää panemalla sua.

        Pätee myös toiseen päin: 30-45 v "naikkonen" on paljon käyttökelpoisempi kuin omanikäiseni muijat.

        Tässä saan "käyttökelpoinen" käsittää vain käyttökelpoisuutta sänkyhommiin, ei muuhun.


      • Isin kukko

        30-45 vuotias "naikkonen" on paljon käyttökelpoisempi kuin omanikäiseni ämmät. Mitä tekee reipas viisikymmpinen miesihminen jollain vanhemmalla ämmänrahjalla? Ei niillä enää toimi mikään kunnolla. Nuoremmalla on vielä voimat tallella, ja ulkonäkökin jossain kuosissa eikä rupsahtanut.   


      • vanha naikkonen
        Jere kirjoitti:

        Olet ikisinkku

        Nimimerkkisi ikisinkkuko on enteellinen. Olet vanha rupsahtanut ämmä joka hakee nuorta poikaa ja sitten ihmettelet että miksi ne ei pysy. Ne haluaa vaan hyödyntää panemalla sua.

        Pätee myös toiseen päin: 30-45 v "naikkonen" on paljon käyttökelpoisempi kuin omanikäiseni muijat.

        Tässä saan "käyttökelpoinen" käsittää vain käyttökelpoisuutta sänkyhommiin, ei muuhun.

        Minäkin olen sellainen rupsahtanut vanha ämmä. En kuitenkaan ymmärrä kirjoituksessasi sitä kun sanot, että nuoremmat miehet hyödyntää panemalla vanhempaa naista.

        Ei siinä kuule kumpikaan hyödynnä toistaan, kumpikin saa sitä mitä haluaa. En minä ainakaan tahtoisikaan, että jäisivät nurkkiin joikaamaan. Vakipanona nuorta kundia voi pitää mutta en minä ainakaan halua hänen kanssaan seurustelemaan alkaa!

        Oliskohan niin, että hyöty tällaisessa jutussa on molemmin puolinen?


      • Teoreetikko
        vanha naikkonen kirjoitti:

        Minäkin olen sellainen rupsahtanut vanha ämmä. En kuitenkaan ymmärrä kirjoituksessasi sitä kun sanot, että nuoremmat miehet hyödyntää panemalla vanhempaa naista.

        Ei siinä kuule kumpikaan hyödynnä toistaan, kumpikin saa sitä mitä haluaa. En minä ainakaan tahtoisikaan, että jäisivät nurkkiin joikaamaan. Vakipanona nuorta kundia voi pitää mutta en minä ainakaan halua hänen kanssaan seurustelemaan alkaa!

        Oliskohan niin, että hyöty tällaisessa jutussa on molemmin puolinen?

        Olisikohan niin että vanhempien naisten seurassa viihtyvät nuoret miehet ovat usein aika ongelmallisia: Alkoholi, psyyke tms. Nämä miehet eivät ehkä saa oman ikäisiään naisia paisti tosista sekopäistä. Olen nähnyt vastaavan ilmiön, mutta toiseen suuntaan.


    • pystyy

      Siksi, että keski-ikäisenä nainen on parhammillaan seksin suhteen. Hän osaa ja uskaltaa nauttia ja saada miehenkin nauttimaan. Nuorempi mies taas jaksaa pysyä leikissä mukana. Keski-ikäisellä miehellä alkaa olla kaikenlaisia vaivoja ja ne ovat rasittavia. Me haluamme kunnon seksiä, emmekä leikkiä hoitajaa tai terapeuttia. Nuoren miehen kanssa sitä saa kunnolla.

      • Zeus

        .. nyt yli viiskymppisenä ei jaksa enää 15 kertaa yössä, jää yleensä vain muutamiin kertoihin. Yleensä kuitekin naiselta on loppunut puhti aiemmin. Täytisi varmaan munkin siirtyä nuorempiin.


      • hah hah

        Keski-ikäinen nainen antaa kerran kuussa, vaivana kun ovat keski-iän kriisi (johon kuuluu nuorien miesten vikittely), vaihdevuodet (kyllä, nelikymppsillä naisilla on jo usein vaihdevuosiongelmia) ja se "nyt särkee pää" tekosyy. Nainen on parhaimmillaan seksuaalisesti ja muutenkin nuorena, sitä ei voi kukaan kiistää. Vanhat naiset vain eivät halua kohdata sitä totuutta että he ikääntyvät ja seksuaaliset halut vähenevät. Ne vähenevät iän karttuessa, se on fakta.


      • naisetko
        hah hah kirjoitti:

        Keski-ikäinen nainen antaa kerran kuussa, vaivana kun ovat keski-iän kriisi (johon kuuluu nuorien miesten vikittely), vaihdevuodet (kyllä, nelikymppsillä naisilla on jo usein vaihdevuosiongelmia) ja se "nyt särkee pää" tekosyy. Nainen on parhaimmillaan seksuaalisesti ja muutenkin nuorena, sitä ei voi kukaan kiistää. Vanhat naiset vain eivät halua kohdata sitä totuutta että he ikääntyvät ja seksuaaliset halut vähenevät. Ne vähenevät iän karttuessa, se on fakta.

        sori, ei mulla ole halut vähentyneet, ihan päinvastoin! Ja nyt kun on lapset tehty ja lentäneet pesästä niin ah ihanaa kun saa sekstailla vaikka joka ilta jos on hyvä kumppani (että kumppanikin jaksaa). Minulla aiakin ovat halut vain kasvaneet, neljä-viisikymppisetkin miehet sytyttävät jos muuten miehillä vieläpelittää sekä alapää että yläpää. Mä käyn kuumana joka päviä, täytyy ihan odottaa että pääsee töistä vapaalle, vaikka onkin kiva työ, koska sitten alkaa jotain vieläkin parempaa!!! Ja, vastoin luulojasi, vientiä riittää. Elämäni parasta aikaa!!!!
        Minäkin voin valita ne parhaat, ne, joilla on myös sydämen sivistystä ja tapojakin...


      • annan
        hah hah kirjoitti:

        Keski-ikäinen nainen antaa kerran kuussa, vaivana kun ovat keski-iän kriisi (johon kuuluu nuorien miesten vikittely), vaihdevuodet (kyllä, nelikymppsillä naisilla on jo usein vaihdevuosiongelmia) ja se "nyt särkee pää" tekosyy. Nainen on parhaimmillaan seksuaalisesti ja muutenkin nuorena, sitä ei voi kukaan kiistää. Vanhat naiset vain eivät halua kohdata sitä totuutta että he ikääntyvät ja seksuaaliset halut vähenevät. Ne vähenevät iän karttuessa, se on fakta.

        Minä kyllä annan monta, monta kertaa yössä ja joka yö, jos vain miehessä on siihen sytykettä. Eikä puhti lopu kesken. Mutta siihen ei mikään itseään runkkaava jurpo kelpaakaan. Haluan kunnon miehen, joka jaksaa ja viitsii huomioida myös minut. Minä kyllä sitten huomioin puolestani hänen ja annan niin paljon kuin hän haluaa.


      • hih hih
        hah hah kirjoitti:

        Keski-ikäinen nainen antaa kerran kuussa, vaivana kun ovat keski-iän kriisi (johon kuuluu nuorien miesten vikittely), vaihdevuodet (kyllä, nelikymppsillä naisilla on jo usein vaihdevuosiongelmia) ja se "nyt särkee pää" tekosyy. Nainen on parhaimmillaan seksuaalisesti ja muutenkin nuorena, sitä ei voi kukaan kiistää. Vanhat naiset vain eivät halua kohdata sitä totuutta että he ikääntyvät ja seksuaaliset halut vähenevät. Ne vähenevät iän karttuessa, se on fakta.

        Missä iässä tahansa taitaa olla miehille vaikea kohdata sitä totuutta, että kyllähän sitä kaikenlaisia tekosyitä tulee keksittyä, kun ei ihan välttämättä kehtaa äijälle suoraan päin naamaa sanoa, että sun pappahikes haisee ja muutenkin koko ukkeli oksettaa.


    • Rva R.

      Provo,

      äijä nauttii vastauksista.

      Huvinsa kullakin.

      Mutta :Hankkikaa elämä..



      Kylläpä osaa aamu olla upee !!

      Aamu alkoi muutenkin niin..ihanasti, klitta on vieläkin turvoksissa....upeaa saada kunnolla..
      monta varvia peräkkäin..

      Ja mies tuossa janoaa lisää.. no kohta mä annan
      Kullalleni kunnollisen nautinnon, on "se" niin ihanan suuri ja suonikas...

      nammmmmm...... mmmm.m.....mmmmm....


      JA kestävä nuori ORHI..jiihaaa !!!!!!!!

      • Zeus

        Kumma kun kirjoittaa jotain joka ei miellytä, niin väitetään että se on provo.

        Jos vieressäsi olisi nuori mies, niin et olisi koneen ääressä kirjoittamassa tuota.
        Ja kysyn myös, oletko eläkkeellä, kun et ole töissä tähän aikaan. Entä se nuori mies, onko se joku työtön siivestäjä?


    • Ihme kuikelo

      Kuulepas Zeus, mimäpä kerron sinulle miksi....

      Itselläni (olen 50 nainen) oli kuvallinen ilmoitus tuolla treffeillä muutaman kuukauden. Kokemukset siitä on, että suurin osa viesteistä tuli itseäni nuoremmilta miehiltä. Ai niin, ja vastauksia sain todella paljon.

      Ne harvat lähestymiset joita tuli ikäisiltäni tai vänhemmilta olivat esim. tyyliin: kostuuko noin vanha ämmä enään naidessa?
      Tai sitten, joko profiilissa oli kuva tai sulhoksi yrittävä lähetti sen. Voin kertoa, että se oli karmeaa katseltaa. Ukot todella rupsahtavat nykyään (valitettavasti) aikaisemmin kuin naiset!!!

      Itse pidän itsestäni huolta, meikkaan ja pukeudun ns nuorekkaasti. Tietenkin rypyt näkyvät, mutta mielestäni myös elämänasenne ja se, että on itse tyytyväinen itseensä näkyy myös ulkonäössä.

      Ne pari ikäistäni jotka tapasin olivat myös melkoisia pettymyksiä ihmisenä. Toinen oli pukeutunut kuin 60-lukulainen ja toinen oli törkeä kourija.
      Nuoremmat pukeutuvat ja käyttäytyvät mielestäni paremmin ja ovat vaan jotenkin hauskempia seuralaisia.

      Ja sitten tuo seksipuoli...kyllä se vaan niin on, että ikäisilläni miehillä alkaa jo valitettavasti olla kaikenlaisia vaivoja jotka vaikuttavat heidän seksuaalisuuteensa. Sitä paitsi on kyllä tehty ihan tutkimuksia, että yli 50-kymppisellä naisella pitäisikin olla 10-15 v nuorempi rakastaja. silloin heidän seksuaalisuutensa kohtaa parhaiten.
      Itseäni ei ainakaan enään tässä iässä ala lirputella jonkun impotentin kalua juhlakuntoon. Jos ei seiso, niin se on miehen ongelma, ei minun!

      Eli summasummaarum, haemme nuorempaa siksi, että oman ikäiset miehet ovat jo niin elämäänsä kyllästyneitä ja lamaantuneita otuksia. Siksi, että nuorilla pelittää se yksi peli huomattavasti paremmin ja tietenkin myös siksi, että me rupsahtaneet ämmät emme kelpaa teille vanhemmille miehille!

      Loppukaneettina täytyy tietenkin sanoa, että aina on joukossa poikkeuksia, ehkä se poikkeus olet juuri sinä Zeus?

      • _ M38

        Enpä tiedä seisosko mulla jos eteen heitettäisiin tuollanen 50 v nainen. Kai se muutaman kerran sen voisi ehkä tehdäkin. Taidan ennemmin kyllä tyytyä omaan käteen tuossa tapauksessa.

        Kyllä se alle nelikymppinen nainen pitää olla!


      • et sä muuhun pysty
        _ M38 kirjoitti:

        Enpä tiedä seisosko mulla jos eteen heitettäisiin tuollanen 50 v nainen. Kai se muutaman kerran sen voisi ehkä tehdäkin. Taidan ennemmin kyllä tyytyä omaan käteen tuossa tapauksessa.

        Kyllä se alle nelikymppinen nainen pitää olla!

        katos 2-kybien (ite oon 28) naisten mielestä sä oot vanha ukko


      • Zeus

        En tupakoi enkä jo. Liikun säännöllisesti. Ei ole mitään ns miesten vaivoja. Kunhan vaan kyselin - ja kysyin niin että sain varmasti vastauksen.

        Näitä viestejä tulee liikaa - en ehdi lukea kaikkia puhumattakaan vastaamisesta.


      • Nakkipata
        _ M38 kirjoitti:

        Enpä tiedä seisosko mulla jos eteen heitettäisiin tuollanen 50 v nainen. Kai se muutaman kerran sen voisi ehkä tehdäkin. Taidan ennemmin kyllä tyytyä omaan käteen tuossa tapauksessa.

        Kyllä se alle nelikymppinen nainen pitää olla!

        38-vuotias mies on ylipäätään liian vanha minkäikäiselle naiselle tahansa. Eli jatka vaan sen pornolehden kanssa siellä huoltoaseman vessassa. Siltä ei taatusti nauru pääse, kun sitä nakkias siinä yrität vatkata juhlakuntoon...


      • ihan_normaali

        Tää oli älyttömän hyvin vastattu, kiitos siitä! n45


      • kuiva ämmä

        Juuri näillä sanoilla 50 uroot puhutteevat ikäisiään naisia, jotka ovat synnyttäneet heidän lapsensa. Nää urhot (aika monet) ovat koko elinikänsä haukkuneet ja karseesti nimitelleet ikäisiään naisia ja nyt vaihdetaan vauhdilla nuorempaan, jos onnistuu. Olen totaalisen kyllästynyt ikäisiini äijiin, koska asennevamma on tosi syvältä. Katselen siis 40-50v., joiden ajattelutapa on onneksi toisenlainen.


    • ei sovi kaikille

      Kaikki ei sovi kaikille, eikä onneksi kaikkien tarvi olla samaa mieltä kaikesta! Rakkaus ei katso aikaa, paikkaa, ikää eikä sääntöjä!

    • -lll-

      ei vois vähempää kiinnostaa,mitä jotkut hakee.

      Mun puolesta kukin etsiköön mitä itse lystää,
      ei se ole muilta pois.

    • saa kunnon seksiä

      Siksi että keski-ikäisen naisen kanssa saa kokea kunnon seksiä. Nuoret akat on niin keskittyneitä oman ulkonäkönsä vahtaamiseen ja miesten arvostelemiseen, ettei nuorista akoista ole mihinkään. Keski-ikäinen nainen on villi ja vapaa. Hän on avoin seksille ja osaa arvostaa nuorta miestä.

      • Zeus

        En kysynyt miksi nuoret miehet haluaa keski-ikäisiä naisia, vaan että miksi keski-ikäiset naiset haluaa nuoria poikia.

        Olen saanut naisilta vastauksen, mutta se on väärä vastaus. Se perustuu siihen harhaluuloon, että keski-ikäiset miehet ovat ikäloppuja. Ehkä heillä on sellaisia kokemuksia omista miehistään, mutta sitä ei voi yleistää.

        Hakkaan mennen tullen rakastajana jonkun pojanklopin.


      • Tumpp tump tump
        Zeus kirjoitti:

        En kysynyt miksi nuoret miehet haluaa keski-ikäisiä naisia, vaan että miksi keski-ikäiset naiset haluaa nuoria poikia.

        Olen saanut naisilta vastauksen, mutta se on väärä vastaus. Se perustuu siihen harhaluuloon, että keski-ikäiset miehet ovat ikäloppuja. Ehkä heillä on sellaisia kokemuksia omista miehistään, mutta sitä ei voi yleistää.

        Hakkaan mennen tullen rakastajana jonkun pojanklopin.

        olla panemassa ! heh! heh!Yöllä kahden aikaan.

        Onko jo jännetuppitulehdus ?


      • Zeus
        Tumpp tump tump kirjoitti:

        olla panemassa ! heh! heh!Yöllä kahden aikaan.

        Onko jo jännetuppitulehdus ?

        Täyttyyhän sitä välillä pitää taukoakin. Ei näin vanha jaksa 24 t / vrk. Ja muijakin huutaa että lopeta jo ja anna nukkua :)


      • N40++
        Zeus kirjoitti:

        Täyttyyhän sitä välillä pitää taukoakin. Ei näin vanha jaksa 24 t / vrk. Ja muijakin huutaa että lopeta jo ja anna nukkua :)

        Näitä muijallisia mulkkuja nettitreffipastat pursuilee. Ja vielä valitetaan, ettei kelvata vapaille naisille. heh ja yöks. ketä sinunkin panemiset tai panemattomuudet kiinnostaa. Häpeä, "aikuinen" mies. Täällä vapaita naisia ämmittelet.


      • Zeus
        N40++ kirjoitti:

        Näitä muijallisia mulkkuja nettitreffipastat pursuilee. Ja vielä valitetaan, ettei kelvata vapaille naisille. heh ja yöks. ketä sinunkin panemiset tai panemattomuudet kiinnostaa. Häpeä, "aikuinen" mies. Täällä vapaita naisia ämmittelet.

        Et ymmärtänyt yskää.
        Älä irroita kirjoitusta asiayhteydestään.
        Oma ihana ämmäni on kuollut, joten en kuulu tuohon ryhmään.
        Kyllä minä kelpaisin, mutta olen itse liian ronkeli.


      • annu01
        Zeus kirjoitti:

        Et ymmärtänyt yskää.
        Älä irroita kirjoitusta asiayhteydestään.
        Oma ihana ämmäni on kuollut, joten en kuulu tuohon ryhmään.
        Kyllä minä kelpaisin, mutta olen itse liian ronkeli.

        Mielestäni toimittajan pitäisi tietää, että sana "irrottaa" kirjoitetaan IRROTA eikä irroita.


      • tyhjäntoimittaja kaima,joll...
        annu01 kirjoitti:

        Mielestäni toimittajan pitäisi tietää, että sana "irrottaa" kirjoitetaan IRROTA eikä irroita.

        vaan joku parikymppinen , puutteessa oleva,eikä ole saanut mistään ikäluokasta naista.

        50v ei uhoaisi , 50v :lla yleensä herrasmiestavat myös sanoissaan.

        Naurettava provopelle.. mutta aloittajalle;sitä saa mitä tilaa, eli et saa mitään.


      • Toimittaja 2
        annu01 kirjoitti:

        Mielestäni toimittajan pitäisi tietää, että sana "irrottaa" kirjoitetaan IRROTA eikä irroita.

        He eivät tee koskaan virheitä. He eivät myöskään koskaan käytä murresanoja, kuten irroittaa, tarttee tms. Vain kirjakieli on hyväksyttävää tällaisilla palstoilla! Muistakaa se!

        Besserwisser


      • kokemusta...
        Zeus kirjoitti:

        En kysynyt miksi nuoret miehet haluaa keski-ikäisiä naisia, vaan että miksi keski-ikäiset naiset haluaa nuoria poikia.

        Olen saanut naisilta vastauksen, mutta se on väärä vastaus. Se perustuu siihen harhaluuloon, että keski-ikäiset miehet ovat ikäloppuja. Ehkä heillä on sellaisia kokemuksia omista miehistään, mutta sitä ei voi yleistää.

        Hakkaan mennen tullen rakastajana jonkun pojanklopin.

        ...on 50 miehestä ja itse olen 30 nainen. Miehellä oli kokemusta ja minulla nautintoa sitäkin enemmän :) Komea hän oli kuin mikä, eikä karismaakaan puuttunut. Ei se ikä mitään sano oikeasti, ihan kuin vaan, ihmisestä kiinni.


    • Venus

      Mitä nää 45-50 rupsahtaneet äijät luulee oikein itsestään kun niillä voi olla hakuehtoina esim. että muijan pitäisi olla esim. 30-40v.
      Jotkut ihme kuikelotkin kuvittelee olevansa nuorekkaita ja komeita ja että ne voi saada jonkun itseään paljon nuoremman. Jos ne oikeasti saa, niin ne ei tajua sitä että puutteessa olevat muijat vaan hyödyntää niitä.

      • Unelma 2

        kokemattomien neurootikkojesi kanssa. Me kypsät miehet hallitsemme elämän koko skaalan, erityisesti seksin, ja yleisemmin, miten naispoloista käsitellään. Te olette sellaisia vauvoja.


    • niinpä se on

      Onhan tuokin tosi, mutta miehissä sama vika useissa. Kytätään ja jahdataan 16- vuotiaita tyttöjä, vaikka itsellä jo toinen koipi haudassa. Minusta molemmat ryhmät pervoja tavallaan. Silti pitää kuitenkin vielä olla oman ikäinen puolisokin, joka saa kestää kaiken maailman nettimetkut ja salatapaamiset. Olen ehdottanut eroa, vaan ei käy. Minä kuulema niin perkeleen tärkeä. Ja pah!

    • kuistommottiviittitkirutista

      se on tuo katkeruus varmaankin aika kitkerää nieltävää varsinkin silloin kun joku "houkutteleva tapaus" tempaistaan aivan tyttöpahan kiinnostuksesta kiiluvien silmien edestä siihen aikuisemman naisen hellän pehmeään ja lemmentaidot osaavaan kuumankiihkeään syliin...

      • Zeus_

        Olen keski-ikäinen mies. Jos olen kiinnostunut nuoresta naisesta, ja sen vie "aikuisempi nainen", niin silloinhan sinä olet lesbo!

        Ja jos tuo nuorempi olisikin mies, niin silloinhan minä olisin homo!

        (PS. Joku ehti rekisteröidä itselleen Zeus nimimerkin tällä välillä.)


      • nuori mies
        Zeus_ kirjoitti:

        Olen keski-ikäinen mies. Jos olen kiinnostunut nuoresta naisesta, ja sen vie "aikuisempi nainen", niin silloinhan sinä olet lesbo!

        Ja jos tuo nuorempi olisikin mies, niin silloinhan minä olisin homo!

        (PS. Joku ehti rekisteröidä itselleen Zeus nimimerkin tällä välillä.)

        Täällä näköjään on vaan kateellisia miehiä.. itse olen 24 vee ja harrastan iäkkäämpiä naisia. Iäkkäämmän naisen kanssa sextailu on niin paljon kivempaa, nuoret naiset ujostelevat ja kikattelevat. pah.. Nuorille miehille kokenutta naista joka ottaa haluamansa, nuorelle miehelle se tekee kummasti höpöä.. en minä mitään nuorta edes huolis. sanotaan 35v iästä eteenpäin niin nainen on parhaimmillaan. ja jos ei nainen kostu niin onhan niitä apuvälineitä keksitty. Kysykää vaan ammattilaisilta niin kyllä kaikkiin ongelmiin löytyy ratkaisu.


    • "nuorimies"0240214

      Itse ainakin jollakin tapaa kiihottuisin siitä, että 35-45 vuotias nainen hyödyntäisi minua.

      • aikuinen nainen

        Myös nelikymppinen nainen kiihottuu siitä että nuorimies haluaa häntä. Nainen haluaa estoitta seksiä, on sinut itsensä kanssa, silloin seksi on molemmille parhaimmillaan. Ei siinä ikää ajatella! Molemmat käyttävät toisiaan, ja tietävät sen. Itselleni kävi meinaan juuri noin, nuori kundi ehdotti seksiä. Suostuin heti, olin aina ajatellut että tuollaiseen en sorru...
        Suostuisin toisenkin kerran, kannatti!


      • mikäs
        aikuinen nainen kirjoitti:

        Myös nelikymppinen nainen kiihottuu siitä että nuorimies haluaa häntä. Nainen haluaa estoitta seksiä, on sinut itsensä kanssa, silloin seksi on molemmille parhaimmillaan. Ei siinä ikää ajatella! Molemmat käyttävät toisiaan, ja tietävät sen. Itselleni kävi meinaan juuri noin, nuori kundi ehdotti seksiä. Suostuin heti, olin aina ajatellut että tuollaiseen en sorru...
        Suostuisin toisenkin kerran, kannatti!

        MAKU ASIOISTA EI VOI KIISTELLÄ!

        minulle kelpaa kypsemmät naiset jotenka ottakaa yhteyttä jos tekee mieli:)


        email: [email protected]


    • Nimetön

      rakkaus ei katso ikää. joskus nuori nainen voi ja saattaa olla todella "rupsahtanut" ja esim. alkoholisoitunut, kun vastaavasti vanhempi parempikuntoisempi ja esimerkiksi tietoinen siitä, mitä maailmalla tapahtuu hieman laajemmin kuin sinkku elämää perspektiivista katsottuna. toisin sanoen, joskus äly, kauneus ja rakkaus ovat yllättävän voimakas vaikutukseltaan ja silloin ei 20 -30 vuotiaan naisen hampurilais- seksistis- hektis-vinkkupullo-meikkipurkki enää tehoa - sori. nimimerkki. onnellisesti jo viidettä vuotta nuoren miehen sielunkumppanina ja rakkaana.

    • Ihana mies

      Joo. Ne tosiaan luulee olevansa jotain pimuja, vaikka haisee minuutin päästä suihkun jälkeen sellaiselle ällöttävälle mummohielle.

      Olen paneskellut monia pergamenttipirkkoja, saanut ihan ulkomaanmatkoillekin lähteä mukaan naimaan ja esittelykapineeksi. Mummon kustannuksella siis.

      Jos nainen on niin TYHMÄ, että luulee pitävänsä miestä suitsista suhteessa, niin älköön itkekö, kun MIES lähtee ja mummi jää.

      Näillä palstoilla naiset ruikuttaa, kun mies on jättänyt. Jättää jos jättää, saa sen tehdä kumpikin sukupuoli, mikäli siltä tuntuu. Paitsi kai kohta jokin laki miesten kohdalla sen tulee kieltämään, kun on saatu ensin homoille normaaleja paremmat olosuhteet.

    • *Afrodite*

      Vapaassa maassa jokainen voi hakea itselleen sopivaa/mieluisaa henkilöä. Myös nainen. Suo vaan potuttaa, kun et ole itse naista saanut.

      Ja mitä sä täällä naisia ämmittelet. Tolla asenteella sua ei huoli kukaan. Kannattais yrittää päästä tosta pakkomielteestä. Tätä samaa aihetta olet pyöritellyt jutuissas jo pitkään, koitas keskittyä omaan elämääs.

      Voit olla varma, ettei mainitsemasi marginaaliryhmä häiriköi sua millään tavalla, sähän et ole edes niiden genreä.

    • elä omaa elämääsi

      No voi kauheeta - menikö sulla nyt yöunet pappa? :DDD

      Elä hei omaa elämää ja anna muiden ihmisten elää omaansa.
      Jokainen etsikööt ja eläkööt mikä itselle sopii.

      Joku tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
      Joku tykkää isästä ja toinen pojasta.

      Joku on jo 25v pystyyn kuolleen oloinen ja vanha sielultaan.
      Joku toinen voi olla 70-vuotiaana vielä hyväkuntoinen ja ajassa mukana.

    • Kaunis Helena

      Taidatpa aika kauas jäädä vaatimusten täyttämisessä itse, esittipä niitä kuka tai minkäikäinen ja näköinen hyvänsä ; )

      Ootko huomannut, että juuri ne puutteessa olevat ämmäthän ne niitä kundeja hyödyntää yleensä. Niillä ämmillähän sitä elämänkokemusta ja asennetta riittää, että tasan tarkkaan tietävät missä mennään

      Ja mikäpäs siinä silloin on ongelmana, jos molemmat hyötyvät.

    • Liekö sinulla vieläkin

      sama ajatus kuin aloitustekstissäkin oli.. vai että ämmät hakee huhhuh. Voin kertoa että ei tässä mitään haeta nuorempaa, jos se on tullakseen niin sitten on. Ei sitä tarvitse toisten olla jatkuvasti arvostelemassa. Myös tässä ketjussa näitä kolmekymppisten mielipiteitä siitä ettei vois ikinä olla viiskymppisen kanssa. Mistä tiedät mitä me ollaan jollet ole ikinä kokeillut. Viiskymppisiäkin on joka lähtöön. Minäkään en usko ikääni muuten kuin passiin katsomalla. Hoikka ja vaikka mitä ihan niin kuin olen aina ollut. Elämän surut ja naururypyt kasvoissa lisänä ja niin kuuluu ollakin. Tulee ne joskus sullekin vai luuletko olevasi ikuisesti rypytön mies. Miten sun sitten käy, naiset pohtii että tota en ainakaan panis niinkö. Hah hah ei kun te luulette olevanne ikinuoria joiden perässä naiset aina kuolaa. Luuletteko tosiaan että ne naururypyt tulee alapäähänkin, kyllä se pysyy ennallaan, päinvastoin olen kosteampi kuin nuorena. Ja ikinä en ole liukuvoiteita tarvinut. Eli ei pidä arvostella asioita joista ei tiedä hevonpaskaakaan! Et voi mitenkäään tietää miten kiinteät rinnat ja takamus minullakin viiskymppisellä on.

      • unohtaa jotain.....

        Olen siis 50 mies. En ole asunut Suomessa vuosikymmeniin. Ihmettelen suuresti Suomalaisten tapaa käsitellä seksiasioita. Tälläkin keskusteluaukiolla puhutaan ainoastaan panemisesta, naimisesta, hyödyntämisestä? Siis kuin suoraan bordellin vieraskirajasta. Onkohan tämän päivän sanastosta hävinnyt sellainen sana kuin RAKASTELEMINEN! Kaksi ihmistä rakastellessaan saavat varmaan toisiltaan täydellisen tyydytyksen kun se tapahtuu yhteisessä hengessä. Olivatpa he minkä ikäisiä tahansa. Tuntuu siltä, että jokainen täällä kirjoittanut haluaa vain kehua suorituksillaan. Ne ihmiset, ikään katsomatta, jotka nauttivat rakastelusta eivät tarvitse suorituskertoja. Jopa yksi rakastelukerta riittää antamaan kummalekin täydellisen tyydytyksen. Ne suoritukset johtaa ainoastaan tällaisille foorumeille kirjoitteluun.


    • Ämmä

      Olen itse 50 v, omassa haussa ihannekumppanin ikä on 48-60. Arvaapa kuinka monta viestiä päivittäin tulee nuorilta miehiltä alkaen 25v...
      Että näinkin päin se voi olla!

    • Aikuinen N 50

      Kai sitä voi hakea minkä ikäistä miestä vaan, mitä se kellekään muulle kuuluu? Varsinkin kun nuoremmat miehet kimpussa ilman hakemistakin. Minä en ole kuvitellut itsestäni ainakaan että olisin jotenkin nuorekkaampi, toisten mielestä sitä olen ja kaikki eivät aina usko oikeaa ikääni.

      Kyllähän niitä nuorempia miehiä olen minäkin saanut, ja ehkä hyödyntäminen on sitten molemminpuolista. Mukavaa saada ihailua osakseen nuorilta kolleilta -seksihän siinä taka-ajatuksena on- mutta mitä sitten, ei kai siinä mitään sen vakavampaa tarvitse ollakaan vaan pitää hauskaa ja nauttii niin kauan kuin se on mahdollista. Seksi kyllä maistuu minullekin ja vielä enemmän kuin nuorempana. Onpahan sitten mukava muistella siellä vanhainkodissa kiikkustuolissa kuivana ja kurttuisena tätä aikaa.

      Kyllähän nykyään on paljonkin nuoria naisia jotka eivät huolehdi ulkonäöstään ja ovat rupsahtaneemman ja väsyneemmän näköisiä kuin jotkut itsestään huolta pitävät ja kauniit vanhemmat naiset.

      Minä aion jatkossakin keskittyä nuorempiin miehiin, niin kauan kuin vain heidän puoleltaan kiinnostusta riittää ja lopetan sitten kun heitä ei enää ympärillä pyöri. En jaksa millään innostua jonkun itseni ikäisen tai vanhemman katkeroituneen miehen seurasta.

      • Aikuinen M 50 +++

        Jokainen on oman onnensa seppä, olen joskus kuullut. Anna palaa vaan! Elän itse ihan samalla tavalla!

        Etsin ja SAAN nuorempaa seuraa. Valitettavasti itseni ikäisissä naisissa on tosi vähän ehdokkaita, jotka kiinnostaisivat seksuaalisesti. Siksi etsin 10..20 vuotta nuorempia! Eikä sen pitäisi ketään loukata!

        Ihmetyttää vaan, miksi täällä revitellään ja huudetaan tyhmyyksiä hirveellä suulla ja tunteen palolla.


    • 38.v.

      tätä ihmettelen itse kun ole 38 .v. ja 22.v. ja alle 30.v. miehet/pojat laittavat viestiä mulle ,mitä hemmetin äiti hahmoa ne haluavat. Mulla on ikäkriteerit oman ikäisistä miehistä mutta ei auta. Että samaa voin näin naisena sanoa että ärsyttää myös mies puoleiset jos sua naiset.......

      • ihan oikeesti

        että esim 29vuotiaat hakee 38vuotiaasta äitihahmoa :) hahaa tuskinpa. Kandee varmaan katsoa mitä siinä omassa profiilissa menee pieleen ettei tee tarpeeksi selväksi että hakee vanhempaa herrasmiestä..


      • tietenkään...
        ihan oikeesti kirjoitti:

        että esim 29vuotiaat hakee 38vuotiaasta äitihahmoa :) hahaa tuskinpa. Kandee varmaan katsoa mitä siinä omassa profiilissa menee pieleen ettei tee tarpeeksi selväksi että hakee vanhempaa herrasmiestä..

        No haloo eihän 38v voi kirjoittaa että hakee vanhempaa herrasmiestä jos ei halua vastauksia yli 50 kymppisiltä miehiltäkään....?
        Mikä siinä on että niitä laitettuja ikärajoja vaan ei noudateta??
        Jos laittaa 36-46 niin se tarkoittaa just sitä, eikö niin?


      • haluaa..............

        eikä äitiä... ootsä umpelo?


    • elämään

      onnea on kumminpäin tahansa elämässä.onnellinen voi olla niinkin että nainen vanhempi

    • Uusi viestiketju?

      Kuuleha sie ZEUS!! Turhaan parjaat naisia täällä. Kyllä minulla on päinvastaisia kokemuksia.Eilenkin oli kolme alaikäistä,21-33-44v.roikkunut sivustollani--odottaen vastausta ja kutsuen chattiin. Joillekin en ole vastannut mitään,toisille kertonut että voisin olla äitisi. Jotkut laittaneet ensimmäisen yhteyden oton jälkeen jo puhelinnumeron. Useimmat eivät vaivaudu lukemaan edes profiilin ja ihannekumppanin kriteereitä.-- Ja mites rupsahtanut itse olet? Kyllä sinustakin löytyy heikko kohta mistä moni nainen ei pidä!!
      Ja mitä tulee ulkonäköön,niin olen huomannut ettei minun ainakaan kannata ottaa ikäistäni tai vanhempaa miestä,koska näyttävät isäni ikäiseltä. Tietysti on nuorekkaitakin miehiä--en nyt halua kuitenkaan yleistää että kaikki olisivat iäkkään näköisiä! Kaikki me vanhenemme,sinäkin ZEUS!!

    • Naikkonen 57kg

      ainakin ilmoitettu 50-80kg miestä. Näitä ilmoituksiakin löytyy.

    • viiskytä ja plus

      "Hakuehtoina"?? Missä????
      Ei mulla ole mitään hakuehtoja. Lappu otsalla kenties? Kuljen kaupungilla, käyn bilettämässä, ja töissä, siellä näitä nuoria miehiä tapaa. LIVENÄ.

    • *N39*

      Etsii vanhempaa naista. Itse jos ottaisin itseäni nuoremman miehen niin johan se ois melkein poika. Ja vastaisuudessa yli 50v miehet yrittää ihan nuoria naisia.

      Kyllä itse haluan itselleni, itseäni vanhemman miehen mutta en ainakaan yli 50v. Sellaisen sopivan ikäisen :)

      • haluamalla ja etsimällä

        onnistu. Ei edes Demi Moorella. Sitä voi mielessään haluta vaikka ja mitä, mutta kyllä se on elämä joka vie tai tuo ja hups joku päivä huomaa olevansa rakastunut itseään nuorempaan. Ei maha mitään ja saattaapi vielä ihmetellä että miten onkaan niin vahvasti ollut aikaisemmin nuorempia miehiä vastaan. Heissäkin on eroja, osa huomattavasti kehittyneempiä ja älykkäimpiä kuin vanhemmat. Ei siinä aina tarvitse jaksamiseen sängyssä verrata.


      • 48...

        ja saan huitoa pois noin 30-40 v.miehiä ymmäriltäni ravintolassa ..etsin jotain kypsempää mutta en ymmärrä missä kaikki kunnon MIEHET ovat .45- 55 sopisi minulle.


      • ole lukenut
        48... kirjoitti:

        ja saan huitoa pois noin 30-40 v.miehiä ymmäriltäni ravintolassa ..etsin jotain kypsempää mutta en ymmärrä missä kaikki kunnon MIEHET ovat .45- 55 sopisi minulle.

        näitä viestejä ollenkaan.. Viiskymppiset miehet hakevat kakskymppisiä, siellä ne kaipaamasi MIEHET on


      • tuo..
        ole lukenut kirjoitti:

        näitä viestejä ollenkaan.. Viiskymppiset miehet hakevat kakskymppisiä, siellä ne kaipaamasi MIEHET on

        on kyllä ihan tosi...ei voi mitään.


    • ole itseisarvo

      Mutta sanotaanhan laulussakin:
      Ei ole muuta antaa kuin tämä nuoruutein.....

    • Venus itse

      Mitä nää 45-50 rupsahtaneet äijät luulee oikein itsestään kun niillä voi olla hakuehtoina esim. että dooriksen pitäisi olla esim. 30-40v.
      Jotkut ihme kuikelotkin kuvittelee olevansa nuorekkaita ja komeita ja että ne voi saada jonkun itseään paljon nuoremman. Jos ne oikeasti saa, niin ne ei tajua sitä että puutteessa olevat ladyt vaan hyödyntää niitä.

      • Dooris itse

        Mitä ihmeen hyödynnettävää kääkissä on puutteessa olevalle ladylle? Ei niistä minkään puutteeseen kyllä mitään apua ole.


      • .....,...
        Dooris itse kirjoitti:

        Mitä ihmeen hyödynnettävää kääkissä on puutteessa olevalle ladylle? Ei niistä minkään puutteeseen kyllä mitään apua ole.

        On se kumma kun ei saa itse valita kenen kanssa on???Ainakin joidenkin mielestä..eikö ole niin että jokainen valitsee itse mitä haluaa.Minä ainakin haen nuorempia monesta syystä...eikö rakkaus ole se tärkein kahden ihminen välillä.=)


    • Mummo 45v;)

      Minulla oli 3v sitten haku tuolla Suomitreffeillä.Ihan oman ikäistä miestä etsin.Eniten sain kuitenkin vastauksia 25-35v miehiltä,vaikka olenkin jo 45v vanha "mummo";) ja kaikista mukavimpia he ovatkin.Ja sinnikkäimpiä;)
      Tapasin 35v ihanan miehen,jonka kanssa treffailimmekin,tosin ei seurustelumielessä.Nykyisin olen tapaillut 2v ajan minua 15v nuorempaa miestä.Hän on kai jäänyt koukkuun,koska on innokkaampi tapaamaan kuin itse.Jos joku tuomitsee suhteemme,se on tuomitsijan ongelma.Minusta on kivaa pitää hauskaa nuoren ja komean ja hiton seksikkän miehen kanssa.En tarvitse seurustelusuhdetta,pelkkä hauskanpito riittää.Ja koska laadukasta seuraa oikein tarjotaan,miksi en ottaisi sitä vastaan.Eipä tarvitse vanhainkodissa harmitella elämätöntä elämäänsä;)
      Olen minä kyllä hänelle ihmetellyt,miksi nuori komea ja seksikäs mies haluaa vanhaa naista.On vaan kuulemma parempaa kuin nuoren kanssa,et sellaista se joskus on;)

      • AmttiRikhartti

        Hei, Mummo 45, olet oivaltanut oikein! Nautintoja saa olla elämässä, ja hyvät ihmissuhteet ja varsinkin seksisuhteet niitä tuovat! Itse liki kuusikymppisenä miehenä elän tosi nautittavaa elämää samaa periaatetta noudattaen. Nuoremmat naiset kiinnostaa ja niitä on aina saatavilla ja he viihtyvät seurassani! Parasta heidän kanssa on seksi! En titenkään tavoittele teinityttöjen seuraa vaan 10...20 vuotta nuorempia, kun nautintoja etsin.
        Valitettava tosiasia on, että itseni ikäisistä naisista ei sitten tahdo millään löytyä kohdetta, joka vetäisi puoleensa naisellisuudellaan. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei ole sattunut minun kohdalle.


      • mummo 45v
        AmttiRikhartti kirjoitti:

        Hei, Mummo 45, olet oivaltanut oikein! Nautintoja saa olla elämässä, ja hyvät ihmissuhteet ja varsinkin seksisuhteet niitä tuovat! Itse liki kuusikymppisenä miehenä elän tosi nautittavaa elämää samaa periaatetta noudattaen. Nuoremmat naiset kiinnostaa ja niitä on aina saatavilla ja he viihtyvät seurassani! Parasta heidän kanssa on seksi! En titenkään tavoittele teinityttöjen seuraa vaan 10...20 vuotta nuorempia, kun nautintoja etsin.
        Valitettava tosiasia on, että itseni ikäisistä naisista ei sitten tahdo millään löytyä kohdetta, joka vetäisi puoleensa naisellisuudellaan. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei ole sattunut minun kohdalle.

        Kunpa kaikki tän asian tajuaisivat ja lopettaisivat nipottamisen.Elämä on lyhyt ja aika kuluu.Ja jos hävettää oma toiminta,pakkoko sitä jokaiselle toitottaa.Voi käväistä yökylässä,kuten minäkin teen.Kukaan,ei kukaan uskoisi,millaista villiä elämää vietän välillä.Varmaan vaan säälittelevät,kun yksin lasten kanssa taaperran arkea.Voi voi,tietäisivätpä;)


      • kuusikymppinen
        AmttiRikhartti kirjoitti:

        Hei, Mummo 45, olet oivaltanut oikein! Nautintoja saa olla elämässä, ja hyvät ihmissuhteet ja varsinkin seksisuhteet niitä tuovat! Itse liki kuusikymppisenä miehenä elän tosi nautittavaa elämää samaa periaatetta noudattaen. Nuoremmat naiset kiinnostaa ja niitä on aina saatavilla ja he viihtyvät seurassani! Parasta heidän kanssa on seksi! En titenkään tavoittele teinityttöjen seuraa vaan 10...20 vuotta nuorempia, kun nautintoja etsin.
        Valitettava tosiasia on, että itseni ikäisistä naisista ei sitten tahdo millään löytyä kohdetta, joka vetäisi puoleensa naisellisuudellaan. Toki poikkeuksiakin on, mutta ei ole sattunut minun kohdalle.

        tavoittelee nelikymppistä naista, täytyykö jo näyttää lompakon paksuuttakin?


    • vikaa?

      Ja mitä vikaa siinä oli että nuorimies antaa vanhemmalle naiselle patukkaa? Molemmat saa mitä tarvitsee. Syykin on ihan selvä miksi etsivät nuorempia miehiä, viisari värähtää ja seksi ei ole sitä samaa lähetyssaarnaajassa jyystämistä joka kerta. Vanhemmiten miehet alkaa pehmentyä arvoiltaan ja seksikään ei kiinnosta samaan malliin kuin nuorempana, naiset taas ovat aktiivisimmillaan tuossa 40v tietämillä.

      • kun komea

        nuorempi mies haluaa minulta sexiä niin miksi ihmeessä panisin hanttiin ja väen väkisin yrittäisin etsiä sitä vanhempaa rupsahtanutta viiskymppistä joka kuikuilee nuorta pimua.


    • Halipusuja lohduksia

      Mä en hae täältä tai netistä ketään enää ikinä, enkä koskaan. Menen Irl ja tapaan siellä ihmisiä, sinänsä kumma että livessä minulle tulee jutteleen miehet 30-40 ikäiset, joskus jopa nuoremmat...

      Täällä nettideiteissä en kelvannut itseni-ikäisille 43 -3v, livessä taas seurani kelpaa ja löysin seurustelusuhteen 10-v nuoremman miehen kanssa, vaikka en edes niin nuorta ollut etsimässä.

    • nainen 50+

      Kun kävin lukemassa monia miesten profiileja, yhdellekään viiskymppiselle miehelle ei kelpaa viiskymppinen nainen. Uskomatonta! Joten viiskymppisen naisen on haettava nuorempaa, vai jäikö vaihtoehtoja? Jäi toki, olla sinkku.

      • prkl.

        ja ihan sama miltä alueelta hakee, papat etsii nuoria naisia, oman ikäiset 'mammat' ei kelpaa.


      • seksi seksinä

        70-vuotiaille papoille kelpaa 50-vuotiaat naiset,

        50-vuotiaille miehille ei kelpaa 50-vuotiaat naiset, vaikkei käy edes katsomassa, ettei kaikki ole sellaisia papiljottipäitä


    • junno

      mulla taas ongelma on päinvastainen, oulusta ei millään löydy näitä 'vanhoja' 45-55 vuotiaita muijia nuorille klopeille.

      • nainen 50+

        tiedän olevani jopa paremmassa kunnossa kuin moni nuorempi. Ei mahda mitään, kaikista ei vaan tule mummeleita kun 50 tulee mittariin. Tervetuloa etelään, täällä meitä sinkkuja riittää. Antaapi pappojen hakea nuorempiaan vaan, jos sitä kautta onni urkenee :)


      • kjohjlkjjm
        nainen 50+ kirjoitti:

        tiedän olevani jopa paremmassa kunnossa kuin moni nuorempi. Ei mahda mitään, kaikista ei vaan tule mummeleita kun 50 tulee mittariin. Tervetuloa etelään, täällä meitä sinkkuja riittää. Antaapi pappojen hakea nuorempiaan vaan, jos sitä kautta onni urkenee :)

        Nuorta tai vanhaa.
        Ikähän on vain numeroita.
        Olen itse 34v mies ja sekstaan usein viisikymppisten naisten kanssa.
        Treffi-ilmoissa haetaan useimmiten tietty elämänkumppania ja 15 - 20v ikäero ei silloin ole oikein kohdallaan. Varsinkin, jos mies haaveilee lapsista. Eikö niin. Turha siitä on ruikuttaa. Sehän on vain biologinen tosiasia.
        Kun iäkkäämpi nainen hakee seksiseuraa nuoremmista miehistä, se kannattaa laittaa selvästi näkyviin. Ei tule sitten väärinkäsityksiä.


      • iästä jo arvaa
        kjohjlkjjm kirjoitti:

        Nuorta tai vanhaa.
        Ikähän on vain numeroita.
        Olen itse 34v mies ja sekstaan usein viisikymppisten naisten kanssa.
        Treffi-ilmoissa haetaan useimmiten tietty elämänkumppania ja 15 - 20v ikäero ei silloin ole oikein kohdallaan. Varsinkin, jos mies haaveilee lapsista. Eikö niin. Turha siitä on ruikuttaa. Sehän on vain biologinen tosiasia.
        Kun iäkkäämpi nainen hakee seksiseuraa nuoremmista miehistä, se kannattaa laittaa selvästi näkyviin. Ei tule sitten väärinkäsityksiä.

        että viiskymppinen ei enää lapsia halua, niin siinä treffipalstallahan on kohta missä ilmoitetaan "haluanko lapsia", siitä kannattaa tarkistaa jollei muuten tiedä :)


      • mies34.
        iästä jo arvaa kirjoitti:

        että viiskymppinen ei enää lapsia halua, niin siinä treffipalstallahan on kohta missä ilmoitetaan "haluanko lapsia", siitä kannattaa tarkistaa jollei muuten tiedä :)

        heh
        Eipä taida edellinen kirjoittaja ymmärtää miesten maailmaa lainkaan.
        Ei miehet jaksa mitään ilmoituksia lukea. Ne katsovat kuvan ja toteavat KP tai EP.


      • ihmeessä siihen
        mies34. kirjoitti:

        heh
        Eipä taida edellinen kirjoittaja ymmärtää miesten maailmaa lainkaan.
        Ei miehet jaksa mitään ilmoituksia lukea. Ne katsovat kuvan ja toteavat KP tai EP.

        kuvaan sitten laitan merkinnän että en tee lapsia. Olen kuitenkin valokuvassa sen verran nuoren näköinen ettei siitä heti näe että olen viiskyt ;) Ja aika hauska pointti muuten että pelkästä kuvasta katsot että tuon kanssa haluan lapsia. Tai noh ehkä sekin menee niin että sängyn kautta sekin asia tarkistetaan, textistä viis.


      • 50++
        nainen 50+ kirjoitti:

        tiedän olevani jopa paremmassa kunnossa kuin moni nuorempi. Ei mahda mitään, kaikista ei vaan tule mummeleita kun 50 tulee mittariin. Tervetuloa etelään, täällä meitä sinkkuja riittää. Antaapi pappojen hakea nuorempiaan vaan, jos sitä kautta onni urkenee :)

        Naiset elävät huomattavasti vanhemmiksi ja ovat terveempiä. Minä en ainakaan huolisi vanhaa äijää kuolemaan sydän- ja verisuonitautiin vuoteessani. Vanhat miehet hakevat hoitajia itselleen. Ei kukaan älykäs nainen ala siihen hommaan. Kuusikymppinen nainen voi ottaa nelikymppisen miehet. Saattavat elää yhtä kauan.


      • älä ihmettelekovasti
        50++ kirjoitti:

        Naiset elävät huomattavasti vanhemmiksi ja ovat terveempiä. Minä en ainakaan huolisi vanhaa äijää kuolemaan sydän- ja verisuonitautiin vuoteessani. Vanhat miehet hakevat hoitajia itselleen. Ei kukaan älykäs nainen ala siihen hommaan. Kuusikymppinen nainen voi ottaa nelikymppisen miehet. Saattavat elää yhtä kauan.

        Olet ymmärtänyt asian.
        Kuusikymppinen nainen, ryppyinen kuiva rusina, ajokoiran vartalo ja pitää itsestään "hyvää" huolta. Tavoitteena elää ainakin 9-kymppiseksi.
        Nelikymppinen mies haluaa panna söpöä, pyöreetä ihanaa naista. Ei sitä kiinnosta elää pitkään. Maailmat eivät kohtaa.
        Miehet haluavat seksikkäitä nuoria naisia. Kyllä 30-40v miehelle kelpaa seksi 5-kymppisen naisen kanssa, jos hän on vielä seksikkään näköinen. Jos pyöreyttä ja naisellisuutta on, kiinnostus voi jatkua pidempäänkin.


      • black mascara
        älä ihmettelekovasti kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt asian.
        Kuusikymppinen nainen, ryppyinen kuiva rusina, ajokoiran vartalo ja pitää itsestään "hyvää" huolta. Tavoitteena elää ainakin 9-kymppiseksi.
        Nelikymppinen mies haluaa panna söpöä, pyöreetä ihanaa naista. Ei sitä kiinnosta elää pitkään. Maailmat eivät kohtaa.
        Miehet haluavat seksikkäitä nuoria naisia. Kyllä 30-40v miehelle kelpaa seksi 5-kymppisen naisen kanssa, jos hän on vielä seksikkään näköinen. Jos pyöreyttä ja naisellisuutta on, kiinnostus voi jatkua pidempäänkin.

        seksikästä nuorta, hoikkaa naista - selvä se, niitä vaan ei riitä kaikille, ainakaan satunnaiseen seksiin;

        ehkä tässä olisi hyvä erottaa: seksi ja pidempiaikainen suhde.

        On tietysti miehenraiskaus kaapata joku 30-kymppinen mies, jonkun 40-kymppisen naisen, tai 40-kymppinen mies, jonkun 50-kymppisen naisen, ellei mies ole tehnyt jo tarpeeksi lapsia tähän maailmaan. Todella itsekästä, koska jokaisen miehen oikeus on saada lapsia, jos haluaa,

        eivätkä vanhatpiiat saa viedä pois tuota mahdollisuuttaa, kuten joskus näkee naisten onnistuvan saada koukkuun selkeästi mies, joka ei ymmärrä, mitä menettää.


    • vanha ja kaunis

      kuuleppa ZEUS ,kyllä se on vain niin että te nuoret pojat haluatte äitinne ikäisiä naisia......joskus jopa nauratttaa kun 25- 32 vuotiaat pojat etsivät 50 vuotiaita naisia seurakseen...ja itse taidat olla aika surkeen näköinen kun haukut vanhempia naisia rupsahtaneiksi...olemme tyylikkäitä, kauniita ja ainakin meillä on elämänkokemusta ja sexielämää takana ja osaamme käyttäytyä.......eikä siellä treffeillä tarvitse olla tekemisissä kenenkään sellaisen kanssa joka ei miellytä......olet aika säälittävä tapaus!!!!!!!!!

      • erityinen säväys

        se yksi paikka voi olla erittäin hyvin kostuva ja sopivan kokoinen ainakin suurikokoisemmille miehille, jotka tosiaan ei voi työstää siten, että joku tiukkapimpsatytteli nauttisi siitä yhtään mitään, kuten ei mieskään.

        Hiukan järkeä kehiin: pitää paikkojen sopia yhteen.

        Vaikka nainen olisi löysäpaikkainen ja pidätyskyvytön, piskuisempi mies voi silti nauttia hänen kanssaan toisin kuin nuoren tytön kanssa, joka ei tiedä organsmeista mitään, pelkää raskaaksi tulemista ja voi tullakin jne.

        Mikä on sen mukavampaa miehelle, kun nähdä, miten nainen tyydytty, vaikka läskikasojensa alla.


    • mulla oli suhde 56v

      naiseen itse olen 45v.
      mitään sellaista en ehkä saa enään koskaan kokoea kuin koin tämän upean kypsän naisen kanssa.
      Ik'ä on vaan numeroita....

    • suvaitsuuden

      Vuosi sataa kaikki saa haluta ihan mitä vaan

    • välttynyt yksilö

      Sehän on silloin kaksisuuntainen suhde, yhden yön tai sovitusti miehen siihen kuuluisaan panetustarpeeseen.

      Eikö homma ole täysin tasapainossa.

      Kumpikin saa mitä haluaa, tarpeet kohtaavat.

      • mäkin kommentoin

        eikö ole rehellistä kertoa olevansa sen ja sen ikäinen, ja hakevansa nuorempaa ikähaitarilla se ja se? Hyppää siis sellaiset ilmoitukset yli, ei se sen kummempaa ole. Helppoa kuin mikä!
        Viiskymppisenä naisena voin kertoa, että ikäiseni vapaat miehet ovat valitettavan usein jo erektio-ongelmaisia, vaikka puolustuksena kerrottakoon, että muissa seksiin liittyvissä asioissa huomattavasti taitavampia kuin keskenkasvuiset pojanklopit. Omasta mielestäni myös usein huomattavasti komeampia. Jos keski-ikäinen mies myöntää mahdollisesti iän tuomat ongelmat ja hakee tarvittaessa myös apua lääkäriltä, kertoo se hyvästä itsetunnosta. Huomattavasti mieluummin otan siis sen taitavan keski-ikäisen vaikkapa cialiksen avulla, joka tietää ja osaa, kuin sen keskenkasvuisen pojaklopin opetettavaksi...


      • ei raatoja syöviä

        Eihän siinä ollut mitään, se oli kaiken lisäksi vaan haave - ja nainenkin oli pahan näköinen.

        Mainoksessa ei ollut muuta vikaa kuin että se oli aivan liian imelä.


    • katso tuota

      kun miehet viedään nenän edestä, kun niiden ei tarvitse pelätä, että joku yrittää sitoutua

    • maaginen 39 v.

      Itse olen vähän vaille 40 vuotta. Kovasti tuolla 40 sätissä minua lähestyvät pojat, ikäväliltä 18 -30... Joitakin kiinnostaa vanhempi nainen, joitakin taas nuoret miehet. Itse en taas kuulu niihin, joita nuoret kiinnostaa, mutta suon muille sen, että saa haaveilla ja hakea, mikä itseä miellyttää. Kaikki vanhemmat miehet kun eivät jaksa naisia, meitä vanhempiakaan, tyydyttää ;)

      • miten käy pappojen

        Itsekin olen ainainen väliin puotaja. Vaikkakin olen 50 , täytynee sanoa, et itsekin olen kiinnostunut vanhemmista rouvista. He ovat useimiten saaneet sellaiset naiselliset piirteet, ns. leidimäisyyttä, joita ei vielä alle 4-kymppisillä välttämättä ole. Toisaaltaan tietävät mitä haluavat ja arvostavat hyvää seuraa, joka ei pelkästään ajattele itseään. En tiedä mistä meille 'ikämiehille' niin huono maine on tullut: olemme kuulemma sohvaperunoita, haluttomia seksin suhteen tai muuten vain vatsakkaita vätyksiä. Itselle se on vähän ilkeätä, koska minutkin leimataan siihen samaan gategoriaan muiden kanssa, vaikka en ole lähelläkään tuota 'miesmallia'. Minulle on aina kunnia-asiana ollut 'hoitaa' tilanteet, että siitä jää sellainen hieno muisto. Toki tietty arvostan nuorempiakin naisia, vaan juuri tuon 'leimautumisen' vuoksi nuoremmat naiset jääneet vain muistojen havinaksi menneiltä vuosilta, vaikka nuorekas ikäiseksi olenkin.


    • mä tiedän

      ujostele saa vetää joka suunnasta.

      • seksi seksinä

        jokainen nuori nainen haluaa pohjimmiltaan vakisuhdetta ja lapsia, joitenkin kansas syntyy jopa niitä vahinkolapsia, joissa roikut sitten sen 18 v. maksajana, mietipä sitä


    • ei raskaaksi

      kerran tai toistekin, turvallisesti, ilman pelkoa, että joku alkaa roikkua Sinussa, heh

    • lissukka...

      30-40vuotiaita?? ne on jo miehiä pojat on poikia.40lle miehelle nyt ei kelpaa ko 18v nainen se on nähty.Niil on joku ihme kriisi.Siis haloo onko tunteita olemassae nää katsotteko te vaan näköö ja ikää ja kokoo nykyään???miksi?? tää katsoo persoonaa.. enempi kuin muita juttuja.Riisikepit, hontelot saa painua hel,, miehen näköinen olla pitää.Vaikka on vara valita en ota ketä tahansa hyi sentään.Seksistinen aika kausi lietsoo kaulavakoja ja ties mitä ällöttävää.

    • Ήρα

      Poju, vanhempi nainen ottaa mieluummin nuoren koska nuori
      ei ole rupsahtanut vielä. Ihan samalla tavalla kuin vanhempi mies
      haluaa nuoremman naisen.

      Kelpaa sitä sitten esitellä, että "katos mitä mä olen löytänyt" :D

    • vanha ämmä

      Juu en tiiä sano sinä, vaikka ei edes pidä treffiprofiilia nii nää nuoret tyypit massapostittaa niitä viestejään niin tiuhaan tavalliseenkin profiiliin, eivätkä edes muista montako kertaa samalle.

      Jotain se kertoo, vaikka oman lapsen ikäiset tyypit eivät kiinnostakaan.

      Ettei olis jotkut vanhat irtstaat barrakuudat vietelly heidän ikäiset naiset? Kantsee katsoa varmaan mitä ikärajoituksia on ommaan proffiiliin laittanut? Ei varpilla kiinnosta oman ikäinen mies tai vanhempi jonka ikähaarukkaan tai älyttömyyksiin meneviin vaatimuksiin en mahdu, vaan ei haittaa, siksi en treffaile juurikaan netissä, koskaan ole innostunut täydellisestä itsetyydyttäjästä joka ei saa tuotua esille mitä oikeasti on tarjolla.

      Tapaa sitä ihmisiä muuallakin ilman vaatimuksia, koklaa ja hämmästy, kiukun asemesta saattaa jopa viihtyä. Avoimuus on paljon mukavampaa, kuin itsekeskeisyys.

    • naima aslakki

      On kiva naiskennella.

      • L3x

        Oon ite -87 syntyny ja oon ollu 40-50 vuotiaitten naisten kanssa pelkästään sen takia koska tykkään kokeneemmista naisista.Ihmisillä on vapaus valita ja journalistina/toimittajana sun pitäis se itekki hyvin ymmärtää, vai onko tässä sun threadissa tarkotus niitten 50äijien kokoontua haukkumaan naisia jotka hakee itselleen nuorempaa seuraa?Ei kaikki oo samanlaisia ku sä...ONNEKS


      • attraktiv
        L3x kirjoitti:

        Oon ite -87 syntyny ja oon ollu 40-50 vuotiaitten naisten kanssa pelkästään sen takia koska tykkään kokeneemmista naisista.Ihmisillä on vapaus valita ja journalistina/toimittajana sun pitäis se itekki hyvin ymmärtää, vai onko tässä sun threadissa tarkotus niitten 50äijien kokoontua haukkumaan naisia jotka hakee itselleen nuorempaa seuraa?Ei kaikki oo samanlaisia ku sä...ONNEKS

        minun on ihan pakko kysyä näin sinua kuusi vuotta vanhempana miehenä: Miksi? Ymmärrän kyllä, että vanhempi nainen voi olla taitava jne, mutta silti? Kun olen näiden puuma-juttujen päätteeksi katsellut julkisilla paikoilla, työpaikallani, joskus jopa baarissa näitä 40-50 vuotiaita naisia, niin voin todeta, että vilunväreet vain käyvät. Tuossa tänäänkin ruokiksella katsoin 42 -vuotiasta sihteeriämme ja vaikka hän ei ylipainoinen ollut, niin en voinut mitenkään kuvitella harrastavani seksiä hänen kanssaan. Ja varmasti nuorempana on ollut jollain lailla kaunis. Vaikka he varmasti osaavat temput, niin kyllä se ulkonäkö jotain merkitsee. Sen mitä naisia olen tähän mennessä katsellut, niin tasan kaksi viehättävää 40-vuotiasta naista olen nähnyt ja nekin melko lailla rajatapauksia ko. määritelmään.


    • ehkä puumake

      kyllä se on pikemmin näinpäin että nuoremmat miehet ainakin mun sivuille tunkee!! Olen laittanut omat UUDET kuvat itsestäni ja oon siedettävässä kunnossa alle 40 ni 25 vuotiaatkin yrittää. Mä en itse nuorempia yritä.. Mut ne trittää jopa baareissa. Äläpä sä tee turhan mustavalkoisia johtopäätöksiä ja ootko muuten vähän katkera jostain?

      • Toinen tykkää äidist

        Onhan meitä moneen veneeseen, kyllä mä pidän kauniinakin niitä naisia, en todellakaan arvosta heitä pelkästään elämänkokemuksen tai "temppujen" takia vaan ihan oikeasti sytyn jos kohtaan viehättävän puumanaisen, mikä sen hienompaa kuin omillaan toimeentuleva, itsevarma, kaunis nainen?Mitäs tämä ylläoleva ehkä puumake on mieltä siitä että nuoremmat pojat yrittää iskee?


      • vihastunut sissi..
        Toinen tykkää äidist kirjoitti:

        Onhan meitä moneen veneeseen, kyllä mä pidän kauniinakin niitä naisia, en todellakaan arvosta heitä pelkästään elämänkokemuksen tai "temppujen" takia vaan ihan oikeasti sytyn jos kohtaan viehättävän puumanaisen, mikä sen hienompaa kuin omillaan toimeentuleva, itsevarma, kaunis nainen?Mitäs tämä ylläoleva ehkä puumake on mieltä siitä että nuoremmat pojat yrittää iskee?

        26v mies laittanna mailia mainos puheella pitkällä vielä yht.tietoineen ..TORJUIN!! 45v ämmälle eikä rupsahtaneellekkaan niin vaan enköhän pysy oman ikäsissä enkä lasteni ikäsissä.Muuten sen ikä haitari oli 16-100v ämmät.Kun mulla lukee selkeesti mitä etsin.Syyttäkää itseenne ja luottakaa vaan itseenne!miehet luisevat kun hakee nälkäkurkia ei nille kelpaakkaan 65kiloinen normi nainen vaan 175-185cm-48kg korppinaama,maalipytty! Ihan huvittaa näiden keskusteluiden taso.Englanti on maana aika samanlainen kuin suomi..pitää vaikka leikkauttaa itseään keinoilla millä hyvänsä pinnalle et hyväksytään.Onko järkee??
        onko se seksi ja naamamaali ja laihuus nyt ne IN ja out..vanhuus elämä kokemus..Ei se noin mene!!kauneus tulee sisältä ja persoona tärkein asia!en nais ketä tahaan siksi et laiha..rikas hyvä ammatti auto..talo..Mutta makunsa kullakin!!!


      • ehkäpuumake
        Toinen tykkää äidist kirjoitti:

        Onhan meitä moneen veneeseen, kyllä mä pidän kauniinakin niitä naisia, en todellakaan arvosta heitä pelkästään elämänkokemuksen tai "temppujen" takia vaan ihan oikeasti sytyn jos kohtaan viehättävän puumanaisen, mikä sen hienompaa kuin omillaan toimeentuleva, itsevarma, kaunis nainen?Mitäs tämä ylläoleva ehkä puumake on mieltä siitä että nuoremmat pojat yrittää iskee?

        se riippuu tietysti ihmisestä. Jos on fiksun oloinen nuorempi niin mikäs siinä en nää siinä mitään pahaa. Nuoremmissa miehissä on kuitenkin omat hyvät puolensa, ovat sellasia elämänmyönteisiä ja hauskoja ja kyllä se aina naista hivelee siinä missä miestäkin että nuoremmat huomaa;D


    • Anonyymi

      Ne on vanhoja ämmiä, jotka ei tajua, että nuoremmat tyhjentävät vain kassinsa heihin. Ei nuoremmat niiden kanssa ala oikeasti seurustelemaan tai julkisella paikalla olemaan.

    Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe