Vaadin jättikorvauksia Lordilta.
Vastaukset 7
- Sergio_Leone
Saattaa se sulle ne lähettääkkin..kerro vaan korvan koko!=D
- lukemaan
Kirjoittaja todellakin kirjoitti KORVAUKSIA, ei korviksia, niinku SINÄ kirjotit. Takas koulunpenkille mars!
- suomalainen
samaa mieltä, tuollainen pelleily suomen nimissä pitäisi kyllä olla rangaistavaa. siksi peittelevätkin naamojaan. ei ole miestä ottamaan vastuuta teoistaan.
...voiton palkka!! Ne pettyneet ihmiset, jotka riehuivat ennen euroviisuja Lordia vastaan, alkavat nyt ryömiä häpeissään koloistaan ja kun eivät muuta keksi, niin toitottavat vaativansa korvauksia Lordilta Suomen maineen pilaamisesta!!!! On Teillä SAATANA vie otsaa??!!
- rock-mimi
Vaateesi tarvitsee perusteluita...
- nimimerkki
kaikki suomalaiset ovat Lordin näköisiä. Luultavasti ajattelevat että Tsernobylin ydinlaskeuma teki pahoja mutaatioita Suomessa.
- devilived
nimimerkki kirjoitti:
kaikki suomalaiset ovat Lordin näköisiä. Luultavasti ajattelevat että Tsernobylin ydinlaskeuma teki pahoja mutaatioita Suomessa.
varmaankin itse kuvittelet että kaikki Makedonian asukkaat näyttävät prostituoiduilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022142Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93787
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109697