Tietääköhän kukaan onko virsikirjassa tai jossain muussa hengellisessä musiikkikirjallisuudessa sellainen laulu, joka alkaa muistaakseni "Vain sun veres Jeesus on turvana mulle". Olisin kiinnostunut laulusta, mutta en ainakaan virsikirjaa selailemalla sitä löytänyt. Tiedosta kiitollisena.
Onko tietoa
4
887
Vastaukset
- sen laulun...
Onko sama laulu: Vain sun veres Jeesus on turvana mulla, mä kurjana siihen nyt turvaudun, on ainoa linna se ahdistetulla...
En tiedä mistä tämä löytyy, mutta voisin ajatella, että vanhoista Siionin laulukirjoista voisi olla apua etsinnässä. Minulla itselläni ei näitä kirjoja ole, joten en voi tarkistaa asiaa. - kun yhdessä haetaan
Se on Siionin kanteleen laulu numero 174.
- Mervi_
Tässä sen sanat:
Vain sun veres, Jeesus, on turvana mulla
ja kurjana siihen nyt turvaudun.
On ainoa linna se armahdetulla
ja varmasti suojaa se ahdistetun.
On puhdistuslähteeni verraton aivan
vain sun veres, Herrani, ainoastaan.
Se syntini pois pesi, vaimensi vaivan,
ja siinäpä yksin mä rauhani saan.
Se vuosi mun vuokseni ristillä kerran,
sen katkeran kalkin kun tähteni joit.
Näin syntisen armahdit, rakkaani, Herra,
ja armosta autuuden kaikille toit.
Jo kasteessa on minut uudeksi luotu
ja kutsuttu Jeesuksen seuraajaksi.
Näin on veren voima jo lahjaksi suotu,
se syntisen sai lumivalkeaksi.
Siis sun veres arvoa kiittäisin aina,
vaan kuoleva kieleni kankea on.
Se taivaassa taipuu, kun synti ei paina,
ja niin veren kiitos on loppumaton.
Siionin Kannel 174
san. Frans Lehto 1912
-------------
Siionin Kanteleita voi halutessaan tilata täältä:
http://www.kustannusarkki.fi/cgi-bin/cart/sley.pl?query=basic&search=r,0&sidekuva=etusivu1.jpg - Anonyymi
Se o laulukirjassa Siionin Kannel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site645961Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers724806Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto504398SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564161SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502483Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352379Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452119Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi481956Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val41479