Tietääköhän kukaan onko virsikirjassa tai jossain muussa hengellisessä musiikkikirjallisuudessa sellainen laulu, joka alkaa muistaakseni "Vain sun veres Jeesus on turvana mulle". Olisin kiinnostunut laulusta, mutta en ainakaan virsikirjaa selailemalla sitä löytänyt. Tiedosta kiitollisena.
Onko tietoa
4
895
Vastaukset
- sen laulun...
Onko sama laulu: Vain sun veres Jeesus on turvana mulla, mä kurjana siihen nyt turvaudun, on ainoa linna se ahdistetulla...
En tiedä mistä tämä löytyy, mutta voisin ajatella, että vanhoista Siionin laulukirjoista voisi olla apua etsinnässä. Minulla itselläni ei näitä kirjoja ole, joten en voi tarkistaa asiaa. - kun yhdessä haetaan
Se on Siionin kanteleen laulu numero 174.
- Mervi_
Tässä sen sanat:
Vain sun veres, Jeesus, on turvana mulla
ja kurjana siihen nyt turvaudun.
On ainoa linna se armahdetulla
ja varmasti suojaa se ahdistetun.
On puhdistuslähteeni verraton aivan
vain sun veres, Herrani, ainoastaan.
Se syntini pois pesi, vaimensi vaivan,
ja siinäpä yksin mä rauhani saan.
Se vuosi mun vuokseni ristillä kerran,
sen katkeran kalkin kun tähteni joit.
Näin syntisen armahdit, rakkaani, Herra,
ja armosta autuuden kaikille toit.
Jo kasteessa on minut uudeksi luotu
ja kutsuttu Jeesuksen seuraajaksi.
Näin on veren voima jo lahjaksi suotu,
se syntisen sai lumivalkeaksi.
Siis sun veres arvoa kiittäisin aina,
vaan kuoleva kieleni kankea on.
Se taivaassa taipuu, kun synti ei paina,
ja niin veren kiitos on loppumaton.
Siionin Kannel 174
san. Frans Lehto 1912
-------------
Siionin Kanteleita voi halutessaan tilata täältä:
http://www.kustannusarkki.fi/cgi-bin/cart/sley.pl?query=basic&search=r,0&sidekuva=etusivu1.jpg - Anonyymi
Se o laulukirjassa Siionin Kannel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1218456Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su4227687Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-95285Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite824939Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill294719Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?2133105- 1252974
Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os352856Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin732810Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps242476