Tietääköhän kukaan onko virsikirjassa tai jossain muussa hengellisessä musiikkikirjallisuudessa sellainen laulu, joka alkaa muistaakseni "Vain sun veres Jeesus on turvana mulle". Olisin kiinnostunut laulusta, mutta en ainakaan virsikirjaa selailemalla sitä löytänyt. Tiedosta kiitollisena.
Onko tietoa
4
850
Vastaukset
- sen laulun...
Onko sama laulu: Vain sun veres Jeesus on turvana mulla, mä kurjana siihen nyt turvaudun, on ainoa linna se ahdistetulla...
En tiedä mistä tämä löytyy, mutta voisin ajatella, että vanhoista Siionin laulukirjoista voisi olla apua etsinnässä. Minulla itselläni ei näitä kirjoja ole, joten en voi tarkistaa asiaa. - kun yhdessä haetaan
Se on Siionin kanteleen laulu numero 174.
- Mervi_
Tässä sen sanat:
Vain sun veres, Jeesus, on turvana mulla
ja kurjana siihen nyt turvaudun.
On ainoa linna se armahdetulla
ja varmasti suojaa se ahdistetun.
On puhdistuslähteeni verraton aivan
vain sun veres, Herrani, ainoastaan.
Se syntini pois pesi, vaimensi vaivan,
ja siinäpä yksin mä rauhani saan.
Se vuosi mun vuokseni ristillä kerran,
sen katkeran kalkin kun tähteni joit.
Näin syntisen armahdit, rakkaani, Herra,
ja armosta autuuden kaikille toit.
Jo kasteessa on minut uudeksi luotu
ja kutsuttu Jeesuksen seuraajaksi.
Näin on veren voima jo lahjaksi suotu,
se syntisen sai lumivalkeaksi.
Siis sun veres arvoa kiittäisin aina,
vaan kuoleva kieleni kankea on.
Se taivaassa taipuu, kun synti ei paina,
ja niin veren kiitos on loppumaton.
Siionin Kannel 174
san. Frans Lehto 1912
-------------
Siionin Kanteleita voi halutessaan tilata täältä:
http://www.kustannusarkki.fi/cgi-bin/cart/sley.pl?query=basic&search=r,0&sidekuva=etusivu1.jpg - Anonyymi
Se o laulukirjassa Siionin Kannel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem943146HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat732425Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k601424Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?901402Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184875Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N309863Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.12860Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10787- 49785
Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.
Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.142748