Tietääköhän kukaan onko virsikirjassa tai jossain muussa hengellisessä musiikkikirjallisuudessa sellainen laulu, joka alkaa muistaakseni "Vain sun veres Jeesus on turvana mulle". Olisin kiinnostunut laulusta, mutta en ainakaan virsikirjaa selailemalla sitä löytänyt. Tiedosta kiitollisena.
Onko tietoa
4
830
Vastaukset
- sen laulun...
Onko sama laulu: Vain sun veres Jeesus on turvana mulla, mä kurjana siihen nyt turvaudun, on ainoa linna se ahdistetulla...
En tiedä mistä tämä löytyy, mutta voisin ajatella, että vanhoista Siionin laulukirjoista voisi olla apua etsinnässä. Minulla itselläni ei näitä kirjoja ole, joten en voi tarkistaa asiaa. - kun yhdessä haetaan
Se on Siionin kanteleen laulu numero 174.
- Mervi_
Tässä sen sanat:
Vain sun veres, Jeesus, on turvana mulla
ja kurjana siihen nyt turvaudun.
On ainoa linna se armahdetulla
ja varmasti suojaa se ahdistetun.
On puhdistuslähteeni verraton aivan
vain sun veres, Herrani, ainoastaan.
Se syntini pois pesi, vaimensi vaivan,
ja siinäpä yksin mä rauhani saan.
Se vuosi mun vuokseni ristillä kerran,
sen katkeran kalkin kun tähteni joit.
Näin syntisen armahdit, rakkaani, Herra,
ja armosta autuuden kaikille toit.
Jo kasteessa on minut uudeksi luotu
ja kutsuttu Jeesuksen seuraajaksi.
Näin on veren voima jo lahjaksi suotu,
se syntisen sai lumivalkeaksi.
Siis sun veres arvoa kiittäisin aina,
vaan kuoleva kieleni kankea on.
Se taivaassa taipuu, kun synti ei paina,
ja niin veren kiitos on loppumaton.
Siionin Kannel 174
san. Frans Lehto 1912
-------------
Siionin Kanteleita voi halutessaan tilata täältä:
http://www.kustannusarkki.fi/cgi-bin/cart/sley.pl?query=basic&search=r,0&sidekuva=etusivu1.jpg - Anonyymi
Se o laulukirjassa Siionin Kannel
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2676258- 506150
Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?925804Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k405132Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️524814Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2264158Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43981- 1513666
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!393242Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283163