En tiedä kuinka tosissaan lordit ovat saatananpalvontansa kanssa (tietänevätkö oikein itsekään), mutta ainakin elkeitä näyttää olevan siihen suuntaan.
Tähän kulttiinhan kuuluu ikään kuin ’Jumalan paikan ottaminen’ vähintäänkin ihmisten – tietysti mahdollisimman monien ihmisten – mielissä.
Putaansuun itsepintainen vimma olla näyttämättä naamaansa kameralle ei ole mitä tahansa diivailua vaan se viittaa ilmiselvästi suuruudenhulluun kuvitelmaan tulla jumalaksi Jumalan paikalle.
Hetkellisesti nämä muusikot ovat onnistuneetkin nousemaan jumaliksi ainakin isolle osalle Suomen kansaa.
Toni Putaansuu antaa kuvata itseään tv-kameralla vain viistosti takaapäin. Mistähän idea moiseen kuvakulmaan lienee saatu?
Ei kait vaan Raamatusta?
’Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi".
Silloin hän sanoi: "Anna siis minun nähdä sinun kirkkautesi".
Hän vastasi: "Minä annan kaiken ihanuuteni käydä sinun ohitsesi ja huudan nimen 'Herra' sinun edessäsi. Ja minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, armahdan, ketä armahdan".
Ja hän sanoi vielä: "Sinä et voi nähdä minun kasvojani; sillä ei kukaan, joka näkee minut, jää eloon".
Sitten Herra sanoi: "Katso, tässä on paikka minun läheisyydessäni; astu tuohon kalliolle. Ja kun minun kirkkauteni kulkee ohitse, asetan minä sinut kallion rotkoon ja peitän sinut kädelläni, kunnes olen kulkenut ohi. Kun minä sitten siirrän pois käteni, näet sinä minun selkäpuoleni; mutta minun kasvojani ei voi kenkään katsoa.".’ (2 Moos 33:17-23).
totuus
miksei saa kuvata
1
89
Vastaukset
- Tähtimaailman vaikuttaja ih...
Mutta lukee kuin Lordi Mustaa raamattua.
"Tarinan kertoja sanoi paljon kuulleensa sellaista puhetta, että Mooseksen kirjoja on seitsemän, mutta kuudetta ja seitsemättä ei näytetä eikä anneta muille kuin korkeasti oppineille pappismiehille. He saavat ne tutkintoa suorittaessaan. Niiden oppi on vastakkainen kristinuskollemme ja sen tähden niiden sisältö on yleisöltä salattu. Niissä kirjoissa ovat mustat lehdet valkeilla kirjaimilla. Nimi johtuu lehtien väristä.
Myytillisiä tarinoita, toim. Lauri Simonsuuri
Suomalaisen Kirjallisuuden Seura, 1947"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895685
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113067Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p242677Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191476- 1851328