Olen laihduttanut n. 10 kiloa nyt keväällä ja vielä olisi pudotettavaa parinkymmenen kilon verran. Tosin ajattelen pudotusta välietappeina eli aina 5 tai kymmenen kiloa ja sit palkitsen itseni esim. kampaamokäynnillä tai vaatteilla.. :) Liian paljolta tuntuu ajatella että vielä 20 ja sitten vasta olen onnistunut.
Nyt olen ollut vähemmän motivoitunut viime viikkoina keskittymään laihduttamiseen, mutta onneksi ei ole tullut painoa takaisin.
Nyt etsiskelenkin jotain ihmistä, jolla myös olisi pudotettavaa ja kenen kanssa voisi vaihtaa ajatuksia täällä. Olisi niin mukava kertoa jollekin onnistumiset ja epäonnistumisetkin joita myös varmasti tulee. Toki ystävillenikin kerron mutta tuntuu ettei heistä niin saa tuke koska he eivät laihduta vaan ovat normaalipainoisia.
Löytyisikö ihmistä/porukkaa jonka kanssa voisi tällä palstalla vaihtaa ajatuksia ja laihdutuksen etenemistä?
vaihdetaanko ajatuksia?
-anna-
1
207
Vastaukset
- fläsät poies
kyllä munki pitäis tuo laihduttaminen ottaa vakavasti tällä kertaa, painoa pitäisi parikymmentä kiloa tiputtaa myöskin. itse olen tässä jo jonkin aikaa jojoillut motivaation puutteen vuoksi. :D jospa sen sit huomenna alottaisin ja aikuisten oikeasti tällä kertaa. ehkäpä laihdutuskaveri auttaisi tässä tilanteessa. :) onnea kovasti 10 kilon pudotuksen johdosta, se on hieno saavutus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2065017Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194111Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573585
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest383005Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332123UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami231972