pistää SYDÄMMEEN

SATTUU KOVASTI

Kolme vkoa erillään.i-vaihe menossa.Sillä ollut jo 2vkoa ainakin uusi kuulin siitä juuri.Nähty yhdessä.Puolisoni on häntä 13v nuorempi(mieheni.)Perkele,et muhun sattuu.Mustasukkasuus piinaa tekis mieli mennä ja ampua ja lujaa .kunnon sarjalla.Onkohan tää ukkoni ;laastarijuttu"? oltiin 20 yhdessä.Olin sen ensimmäinen.

Nyt ketuttaa,se nai jotain toista.antakaa vinkkejä miten mä selviin.mä olin siinä uskossa et oltais palattu vielä yhteen.Vai haluaako vaan maistaa nyt vierasta,et tietää miltä muut tuntuu?

En ikinä pihdannut.Päinvastoin minä halusin aina.Olin varmaan liian raju naiseksi?Rakkaat ihmiset antakaa mulle apua.Meenkö kirkkoon rukoilee et en tee mitään kauheeta,draamaa?

6

1489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silja

...sekä 3 Buranaa. Sitten ei kannata käydä ripittäytymässä.

Lohtu: 55% eka kertaa avioliittoon vihityistä ottaa avioeron. Et ole yksin.

• sattuu kovastiii

Mä olen murtunut.Ei maistu viina,ei ruka eikä vieraat mulkut.Peeeerkeele.Mä putoan.......

• sattuu kovastiii kirjoitti:

Mä olen murtunut.Ei maistu viina,ei ruka eikä vieraat mulkut.Peeeerkeele.Mä putoan.......

Niin mars terveyskeskuksen päivystykseen kertomaan tunteet ja tilanteet ... apua saa kun hakee, jos oikein pahasti elämä kolhii. Mielen hajoaminen erossa ei ole suurempi häpeä kuin murtunut nenä samassa "harjoituksessa".

• yks äijä......

mä olin pitkään muijan kanssa joka puhui tosi törkeetä kieltä, silloin sillä meni tosi huonosti aina jos viinakaan ei maistunu...niin sitä ongelmia ratkottiin. Luulisi että sisuuntuu kun tulee suuria vastoinkäymisiä, ja miettisi että nyt täytyy muuttua ja rakentaa parempaa, mut ei , aivan karseeta omaan napaan tuijottamista ja rähisemistä. Toivottavasti jättää mut rauhaan ja älyää aikuistua ja ees yrittää jos ei nyt pysty toivoon millään mulle hyvää jatkoa, niin ainakin ees yrittää fiksusti pitää päänsä kiinni ja nuo9lla haavansa niinkuin aikuinen nainen sen sijaan että hautoo päässään jotain tyyliin ketä mä nussin.
      Täs on muihinkin sattunut aivan helkkaristi, ei eroominen helppoo ole, mutta aikansa kutakin.

• parasta toivoen sinulle

Kyllä se vielä helpottaa.

• se sulle

enää kuuluu kenen kanssa kulkee? Luulit palaavanne yhteen? Miksi sitten paperit jätetty erosta? Eikös siinä vaiheessa ole mietitty jo hommat loppuun, vaikka harkinta-ajasta puhutaankin?

Anna miehesi elää rauhassa, yksin tai yhdessä ja yritä hakea itsellesikin uutta elämänaloitusta, mustasukkaisuuden aika välillänne on erohakemuksen myötä ohi. Saatte naida vapaasti kenen kanssa haluatte, tai olla naimatta, ilman että asia kuuluu enää toiselle mitenkään. Sellaiset DramaQueen-temput kannattaa heti alkajaisiksi unohtaa ja lähteä siitä liikkeelle, että parisuhteenne on ohi, vaikka sattuukin. Tulee muuten sattumaan vielä pitkäänkin ja molemmille. Tiedän ihan kokemuksesta, vaikka itse olin lähtijänä.

Bite the bullet, kuten britit sanovat, ei siinä muu auta. Typeräksi ei erosta huolimatta kannata alkaa.

Sitä paitsi, sydämeen ei kuulu kahta ämmää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe