olen seurustellut viisi vuotta jätkän kanssa ja sitten sain selville että sillä oli ollut yhen illan juttu.. jälkiä kaulassa..
jätin tietysti tämän ihmisen kun huomasin ettei se edes siihen yhteen iltaan jäänyt. en tiedä, miten niin pääsi käymään, mutta hän kuitenkin petti minua uudestaan ja koska en luota häneen niin turha jatkaa. nyt sitten saan haukut häneltä, kun en halua enää yrittää..
aikamoisia sikoja nuo miehet..
uskoton luuseri..
3
650
Vastaukset
- röyhkeä!
Onpas röyhkeä mies? Ensin pettää ja sitten vielä kehtaa haukkua!! No, miehellä on nyt suuri hätä eronne johdosta, ja siksi tietenkin syyttää sua. Hyökkäys on paras puolustus..sanotaan.
Käsittääkseni luottamuksen pettäminen on niitä pahimpia asioita, joita ihmiselle voi tehdä. Ja luottamuksen palauttaminen ei ainakaan haukkumalla synny. Miehen tarkoitus onkin manipuloida sinua, sillä hän haluaa saada sinut takaisin. Kysymys kuuluu..haluatko sinä hänet takaisin?
Minun ex teki ihan samaa vuositolkulla. uskotteli niitä näitä, ja minä hölmö uskoin. Lopulta kun sain hänet rysän päältä kiinni, niin moitti minua kun olin pilannut hänen ja kakkosen illan!!- elämä edessä
vaadi kunnioitusta ,arvostusta älä alistu huonoon kohteluun. Olet varmasti ansainnut oikea rakastavan miehen. Heivaa se petturi maata kiertävälle radalle.
- girls
elämä edessä kirjoitti:
vaadi kunnioitusta ,arvostusta älä alistu huonoon kohteluun. Olet varmasti ansainnut oikea rakastavan miehen. Heivaa se petturi maata kiertävälle radalle.
päätin että en enää kattele sitä miestä pätkääkään. ruikuttakoon rauhassa.. kuulin nimittäin sen jätkän kavereilta muitakin juttuja.. ei oo kysymys sillä ollu yhden illan jutuista.. luottamus meni siihen tyyppiin ikiajoiksi.on see kumma miten monta vuotta sitä jaksaa kuunnella kaikkee soopaa..
helppoa ei tuu näin monen vuoden jälkeen olemaan, mutta sinniteltävä on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h473143- 342855
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070