Niin indietä, että levyjä ei löydy mistään

indieeeee

On se kumma kun joidenkin bändien levyjä ei löydy mistään. On kierretty free recordit, stupidot, cdon:it... Onko teistä kukaan ikinä tilannut bändien sivuilta levyjä? Se on sitten se viimeinen vaihtoehto, mutta en ole vaan jotenkin uskaltanut tilailla ulkomaisten bändien sivuilta mitään.
Vai mistä te yleensä hankitte levynne, jos esim. stupidosta ei löydy?

7

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leppari79

      Kyllähän nuo jotkut levykaupat tilaavat levyjä ulkomailta erikseekin jos tiedustelee ja tilattavissa on. Ainakin levykauppa äx on tilannut minulle pari levyä (Architecture in Helsinkiä) ja ilman erilliskuluja. Toimitusaika tosin oli pitemmänlainen. Ajattelin seuraavaksi laittaa mailia ja kysyä saavatko "Final Fantasy : He Poo Clouds" -lättyä tilattua...

    • ibrahim
      • indieikka

        Olen tilannut paljon cdbabysta levyjä. Hyvä, luotettava kauppa. Jos tilaa vain pari levyä, ne on viikon sisällä kotiovella. Jos taas tilaa useampia, ne saattaa joutua hakemaan lähimmästä tullista ja maksamaan myös tullit. Lähettää kanta-asiakkaille myös ilmasia bonus levyjä.
        Oon maksanu masterilla. Ei mitään ongelmia.
        Voin suositella.


    • kehui

      esim. Airon musiikkia Jyväskylässä (toimii myös nettikauppana) sanoin, että jos ei Airosta löydy niin ei Suomessa ole tai muuta vastaavaa. Väitteen paikkansapitävyyttä en tiedä tosin...

    • saa tilattua

      Jyväskylän Airon musiikki tilaa levyjä jos omista varastoista ei löydy.

      Itse etsin joka paikasta yhtä indie/alternativelevyä ja ulkomailta en voinut tilata kun ei ole Visaa käytössä. Airon musan kautta se löytyi, toimitusaika oli parisen viikkoa ja kun kävin hakemassa sen heidän ilmoitettuaan että on saapunut, ei maksanutkaan mitään ylimääräistä.

      "Sivuillamme oleva tuotekatalogi sisältää yli 50.000 tuotetta, joista varastossa on kerrallaan noin 10.000 eri levyä eli sen verran kuin hyllyihimme mahtuu. Pystyt tekemään tuotehaun koko tuotekannastamme tai varastossa olevista levyistä.
      Eri toimittajiemme (levy-yhtiöt, tukut) yhteenlasketut tuotevalikoimat sisältävät muutaman satatuhatta levyä, joita pystymme tarvittaessa tilaamaan eli pystymme toimittamaan huomattavasti enemmän levyjä kuin oma katalogimme sisältää tai mitä meillä on varastossa. Joten jos et löydä etsimääsi tuotetta sivuiltamme, niin lähetä meille kysely sähköpostilla, niin selvitämme levyn saatavuuden ja hinnan. Toki voit esittää kysymyksesi/toiveesi myös puhelimitse."
      www.aironmusiikki.fi

    • htttt

      pyydä sitä kaupan esim. stupidon myyjää katsomaan tukusta onko levyä mahdollista tilata. monet tukut käytössä ja luulisin että hakemasi levy listoilta kyllä löytyy. ellei sit oo omakustanne. niitäkin tukkulistoilla kyllä välillä näkee.

    • Svala

      Airosta olen tosiaan kaikki harvinaisemmat levyt tilannut ja hyvin on toiminut, en sitten tiedä elämästä Jyväskylän ulkopuolella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe