Syön Yasmine pillereitä, otin viime keskiviikkona vahingossa pillerin torstain paikalta, ja jouduin siis torstaina ottamaan pillerin keskiviikon paikalta, nyt viikkoa myöhemmin vaikka kuukautisten pitisi alkaa vasta 5 päivän kuluttua minulla on pientä vuotoa, mitä ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut.
Onko siis jollain tietoa onko jokaisessa Yasmin pillerissa saman verran hormoneita yms jolloin ei haittaa vaikka olen ottanut kahtena päivänä pillerin väärässä järjestyksessä, ja onko tuo moka voinut vaikuttaa esim ehkäisytehoon?
KIITOS kaikille jotka osaavat vastata!
Onko siis jollain tietoa onko jokaisessa Yasmin pillerissa saman verran hormoneita yms jolloin ei haittaa vaikka olen ottanut kahtena päivänä pillerin väärässä järjestyksessä, ja onko tuo moka voinut vaikuttaa esim ehkäisytehoon?
KIITOS kaikille jotka osaavat vastata!
Vastaukset 3
Vanhimmat
Kuten muistelinkin, kaikissa Yasmin-pillereissä on saman määrä vaikuttavaa ainetta, tarkistin vielä Pharmaca Fennicasta. Joten siitä välivuotosi ei johdu. Pillerit voivat aiheuttaa joskus välivuotoja, mutta jos vuoto on kovin runsasta tai vaivaa sinua, tai on olemassa sukupuolisairauden riski, kehottaisin käymään lääkärissä.
Pilleripakkauksessa on päivämäärät vain oman muistin virkistämiseksi.
Kiitos sinulle! Nyt kun tuota välivuotoa on, niin jatkanko normaalisti pillereiden syömistä loput neljä päivää, vai lopetanko tähän?
loppuun tämän kuun pillerit vuodosta huolimatta.