RUOTSINKIELINEN SUKU

ruotsinkilenfani

Ruotsinkielinen suku on paras. Ruotsinkileiset miehet elää kauemmin kuin suomenkieliset. Paras olla ruotsinkilinen!

22

5053

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla ...

      mutta sadan vuoden päästä ruotsinkieliset on kuolleet sukupuuttoon ...

      • nami

        kuules ruotsinkileiset ovat sadan vuoden päästä paljon enemmän


      • juuso
        nami kirjoitti:

        kuules ruotsinkileiset ovat sadan vuoden päästä paljon enemmän

        Hyvä ruotsinkileiset


      • on...
        nami kirjoitti:

        kuules ruotsinkileiset ovat sadan vuoden päästä paljon enemmän

        ..mikäli vaan sadassa vuodessa pystytään kehittämään keino, jolla homot ja lesbot voi lisääntyä keskenään.


      • Mr. X
        on... kirjoitti:

        ..mikäli vaan sadassa vuodessa pystytään kehittämään keino, jolla homot ja lesbot voi lisääntyä keskenään.

        Jos kaikki ruotsalaiset ovat homoja tai lesboja, miten he ovat selvinneet tähän asti elossa? Senkin rasisti.


    • ...

      Rasistit kuolee ennemmin kuin ne jotka ei oo rasisteja. Ei siis kannata olla rasisti.

    • kaunis nainen

      Höpsistä! En minä suomenruotsalaista miestä ottaisi sen ikä asian perusteella vaan siksi, että ovat vaan niin hyvännäköisiä ja mukavia.
      Miksi muuten suomenruotsalaiset miehet ovat paljon paremman näköisiä kuin suomenruotsalaiset naiset?

      • ja mukavia

        nimenomaan, siksi otin suomenruotsalaisen miehen.


      • ...

        ..on kyllä paremman näköisiä kuin suomalaiset naiset. Miestan ja naisten ulkonäköä taas en osaa verrata


      • naisilla ...
        ... kirjoitti:

        ..on kyllä paremman näköisiä kuin suomalaiset naiset. Miestan ja naisten ulkonäköä taas en osaa verrata

        on se tuulentuiverrus-geeni, jo parikymppisinä näyttävät vanhoilta laivuriakoilta ...


      • erottaa?
        naisilla ... kirjoitti:

        on se tuulentuiverrus-geeni, jo parikymppisinä näyttävät vanhoilta laivuriakoilta ...

        Epäilen ettet oikein tiedä mistä puhut... vai väitätkö että kaikki suomenkieliset naiset ovat kauniita? On rumia suomenruotsalaisia, mutta on myös hyin kauniita, joilla on "pilke silmäkulmassa" kuten tulevalla vaimollani. Yksi asia on varma; on paljon enemmän rumia suomenkielisiä naisia kuin rumia suomenruotsalaisia. Niitä pitää vaan osataa etsiä, ei ne istu siellä paikallispubissa, liian fiksuja siihen.


      • kun täällä
        erottaa? kirjoitti:

        Epäilen ettet oikein tiedä mistä puhut... vai väitätkö että kaikki suomenkieliset naiset ovat kauniita? On rumia suomenruotsalaisia, mutta on myös hyin kauniita, joilla on "pilke silmäkulmassa" kuten tulevalla vaimollani. Yksi asia on varma; on paljon enemmän rumia suomenkielisiä naisia kuin rumia suomenruotsalaisia. Niitä pitää vaan osataa etsiä, ei ne istu siellä paikallispubissa, liian fiksuja siihen.

        näitä "viisastelijoita" löytyy...

        "mutta on myös hyin kauniita"
        mutta on myös hyvin kauniita


      • ..ole niin?

        "Miksi muuten suomenruotsalaiset miehet ovat paljon paremman näköisiä kuin suomenruotsalaiset naiset?"

        No tottakai miehet yleensä ovat paremman näköisiä kuin naiset. Ei se ole vain suomenrutsalaisen piirin ongelma.


      • kaunis nainen
        ..ole niin? kirjoitti:

        "Miksi muuten suomenruotsalaiset miehet ovat paljon paremman näköisiä kuin suomenruotsalaiset naiset?"

        No tottakai miehet yleensä ovat paremman näköisiä kuin naiset. Ei se ole vain suomenrutsalaisen piirin ongelma.

        Minusta suomenruotsalaiset miehet ovat selkeästi paremman näköisiä kuin suomalaiset miehet täällä pääkaupunkiseudulla. Huomaan jo kaukaa nämä yksilöt. Voipi olla, että kyseessä on muutakin kuin ulkonäkö esim. eleet, käytös, suvaitsevaisuus, pukeutuminen

        Mutta tosiaankin mielestäni suomalaisten ja suomenruotsalaisten naisten ulkonäössä on pienempi ero. Erot ovat pienemmät myös pukeutumisessa.
        Minä olen suomalainen nainen, mutta minut kuitenkin aina luokitellaan suomenruotsalaiseksi (tai ruotsalaiseksi) naiseksi. Ehkä se johtuu siitä pinttyneestä asenteesta, että jos on kaunis niin kyseessä ei saa olla suomalainen.


    • appiukko

      on ruotsinkielinen, ja siis elää pitkään. : (

    • skäribo

      Meidän suvussa on kyllä ollut aivan niin mutta päin vastoin.

      Onko muuten ihmisen hyvyys suoraan verrannollinen hänen elinikäänsä?

      • IhanaNainen

        Ajatella, jos se vielä on joku kamala raastinrauta ja sitten vielä menee elämään ikivanhaksi. Huh, olisi siinä kestämistä!


      • ...
        IhanaNainen kirjoitti:

        Ajatella, jos se vielä on joku kamala raastinrauta ja sitten vielä menee elämään ikivanhaksi. Huh, olisi siinä kestämistä!

        ..kovin nuori ois silloin, ?kait?,...
        vai nuortuiskos sitä jonkun kamalan raastinraudan kanssa,.. ;)


    • Vaari

      ..minä kun ny satun oleen aikalailla suomenruotsalainen
      eli isä oli täysin ruotsinkielinen ja eli vain viiskymppiseks.

      Tosin oli sodassa viis vuotta ja sai sotamuistoksi sirpaleita sydämeen,
      joita ei poistettu.

      Mutta äidinpuolelta joka on niin sanottu suomenkielinen, kaikki on melkein eläneet
      90-vuotiaiks ja yli. Tosin ovat osin tuleet ruotsista suomeen joskus ammoisina aikoina
      ehkä 1500 tai 1600 luvulla. Sukututkimus on kesken,.. ;)

      Eli kyllä ne suomalaisetkin liian pitkään elää, mutta ei muuta kuin rokkia vaan!

    • suomi-neiti....

      kili..:-)ahas..meillä päin kili on kilipukki ja miehen *se* väline..heh heh..

      Mulle tuli kaamee paniikki..ja suomenruotalaisiin pelko..voimakas pelko ja inho..kauhu..kun eräs tuttava oli väkivaltanen,ja meinasi tappaa tyttöystävänsä.
      Puukkoa ja nyrkkiä ja kuristamista..ja tää on tosi tarina!Kävi kimppuun psykonlailla ilman syytäkin!riippuen päivästä.

    • Lyyli

      Ruotsinkieliset pitää yhtä ja heillä on keskenään semmoinen yhteenkuuluvuuden ja turvallisuuden tunne, että siitä varmaan saa voimaa arkeen.

    • sitäkö...

      Siis tarkoitatko, että kilikin on ruotsalainen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe