Tietäskö joku miten?
GL pidennykset pois kotikonstein?
5
459
Vastaukset
- GL.
Älä nyt hyvä ihminen edes kuvittele saavasi niitä gl pidennyksiä pois kotikonstein !!! Siis niin, että OMAT hiuksesi säilyvät KUNNOSSA/ entisellään. Varmasti tiedät, että sinetti EI petä, OMA hius pettää (lue;irtoaa hiuspohjasta). Hakeudu siis alan ammattilaisen luokse.
- itellees vaan!!!!
Minulla on ollut pari hiustenpidennystä ja aina olen ottanut ne itse pois!!
Kynsilakan poistoaine on hyvä siihen hommaan.. Laitat sinetin kohdalle vähän poistoainetta, sinetti murenee..ja siitä vaan varovasti irrottelemaan hiuksia. Minun ohuille ja hennoille hiuksille ei käynyt kuinkaan!!!
- tee näin
Tarvitset sinetin poistonestettä ja poistopihdit. Tilasin juuri netin kautta sellaiset, mutta pihtejä tarkemmin tarkasteltuani aivan tavalliset tonget käy (kapea kärki, jossa "rypyläinen" kiinnityspinta). Poistoneste maksoi ko. verkkokaupassa n. 26 euroa. Laita poistonestettä pumpulilapulle ja anna sen imeytyä hetken aikaa sinettiin, jonka jälkeen varovasti pihdeillä "nitkutat" sinetin irti omaa hiusta vahingoittamatta. Onnistuu siis kotikonstein, jopa GL-pidennykseni laittava kampaaja suositteli! Kampaajalla poistattaminen on tuntitaksalla, tulee kalliiksi.
- hapsis
kovasti tiedosta! Olen uusimassa kylläkin pidennykseni, mutta haluan vanhat tosiaan ensin pois. Ja tee-se-itse naisena taidan lähteä tästä shoppailemaan poistoainetta ja nitkuttelemaan sitten vanhat hapsut pois :)!!
- tee näin
hapsis kirjoitti:
kovasti tiedosta! Olen uusimassa kylläkin pidennykseni, mutta haluan vanhat tosiaan ensin pois. Ja tee-se-itse naisena taidan lähteä tästä shoppailemaan poistoainetta ja nitkuttelemaan sitten vanhat hapsut pois :)!!
Samma här, laitan uuden tuuhennuksen kohta mutta sitä ennen poistan vanhan itse säästömielessä. N. 40e/h on aika kova hinta poistosta, kun sen voi tehdä itsekin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770