Hameet päälle naiset!

kesäukko

Kesä kohta kukkeimmillaan ja naiset kulkevat housuissa! Laittakaa hameet tai mekot päälle ja olkaa naisia, hyvä tavaton!
Vai haluatteko olla jätkiä?
Kesällä ei kelpaa selitykset kylmyydestä Suomessakaan.

83

5072

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä meidän...

      ...vaatetusta tuut neuvoon?! Hae thaimuija jos haluat komennella.

      • kesäukko

        Arvaan sinulla olevan lyhen tukan ja tatuointeja. Edustatkin epänaisellisinta ja vielä rääväsuista ryhmää, joten minun puolestani saat kulkea vaikka säkki päässä.
        Tarkoitin tässä nyt lähinnä muuten naiselta näyttävien naisten pukeutumista.


      • sulla suuret luulot
        kesäukko kirjoitti:

        Arvaan sinulla olevan lyhen tukan ja tatuointeja. Edustatkin epänaisellisinta ja vielä rääväsuista ryhmää, joten minun puolestani saat kulkea vaikka säkki päässä.
        Tarkoitin tässä nyt lähinnä muuten naiselta näyttävien naisten pukeutumista.

        Kun nainen omaa oman tahdon, hänet tuomitaan ÄÄRIMUIJAKSI. Mukaan ynnätään omia katkeria mielikuvia miltä äärimuija voisi näyttää.

        Miksi miehen on vaikea tajuta, että kauniilla naisella voi olla oma tahto pukeutumisessakin?
        Älä ole lapsellinen jos haluat tulla kutsutuksi substantiivilla MIES.....


      • Toinen nainen
        kesäukko kirjoitti:

        Arvaan sinulla olevan lyhen tukan ja tatuointeja. Edustatkin epänaisellisinta ja vielä rääväsuista ryhmää, joten minun puolestani saat kulkea vaikka säkki päässä.
        Tarkoitin tässä nyt lähinnä muuten naiselta näyttävien naisten pukeutumista.

        Samaa mieltä kuin tuo edellinenkin. Ei kuulu sulle naisten pukeutuminen. Omaa kultaasi saat mun puolestani komennella, jos haluat.

        Minä puen päälleni mitä itse haluan ja missä tunnen oloni hyväksi.

        Terv. pitkätukkainen, hoikka, naisellisesti pukeutuva naisellinen nainen, jolta onnistuu autonkorjaus siinä kuin meikkaaminen ja ruuanlaittaminenkin.


      • kesäukko
        sulla suuret luulot kirjoitti:

        Kun nainen omaa oman tahdon, hänet tuomitaan ÄÄRIMUIJAKSI. Mukaan ynnätään omia katkeria mielikuvia miltä äärimuija voisi näyttää.

        Miksi miehen on vaikea tajuta, että kauniilla naisella voi olla oma tahto pukeutumisessakin?
        Älä ole lapsellinen jos haluat tulla kutsutuksi substantiivilla MIES.....

        On totta, että naisen henkilöllisyystodistuksen omistavalla ihmisellä voi olla tahto olla epänaisellinen.
        Ja sanot itseäsi kauniiksi. Varmasti omasta mielestäni oletkin, mutta et minun mielestä.
        Kesällä naisen tekee naisellisiksi nimenomaan naisten vaatteet.


      • sivusta..
        kesäukko kirjoitti:

        On totta, että naisen henkilöllisyystodistuksen omistavalla ihmisellä voi olla tahto olla epänaisellinen.
        Ja sanot itseäsi kauniiksi. Varmasti omasta mielestäni oletkin, mutta et minun mielestä.
        Kesällä naisen tekee naisellisiksi nimenomaan naisten vaatteet.

        Sitten vain ostoksille, kaikkea naisten kesähepenettä kehiin ja runkkailemaan...


      • kesäukko
        Toinen nainen kirjoitti:

        Samaa mieltä kuin tuo edellinenkin. Ei kuulu sulle naisten pukeutuminen. Omaa kultaasi saat mun puolestani komennella, jos haluat.

        Minä puen päälleni mitä itse haluan ja missä tunnen oloni hyväksi.

        Terv. pitkätukkainen, hoikka, naisellisesti pukeutuva naisellinen nainen, jolta onnistuu autonkorjaus siinä kuin meikkaaminen ja ruuanlaittaminenkin.

        Ja mitenkähän pukeudut naisellisesti, jos et käytä mekkoa tai hametta kesälläkään!
        Ja autonkorjaus on kyllä epänaisellista puuhaa, jos jätetään pois yksinkertaiset nesteiden lisäämiset ja lampunvaihdot.


      • en ole ..
        kesäukko kirjoitti:

        Ja mitenkähän pukeudut naisellisesti, jos et käytä mekkoa tai hametta kesälläkään!
        Ja autonkorjaus on kyllä epänaisellista puuhaa, jos jätetään pois yksinkertaiset nesteiden lisäämiset ja lampunvaihdot.

        naisellinen sinun mielestäsi, mutta en todellakaan koe mitään tarvetta sinua miellyttääkkään ;D.

        Miehet (ja naiset) pitävät minua erittäinkin naisellisena. Heillä on todennäköisesti hyvä itsetunto, eikä heidän miehuuttaan (naiseuttaan) vie naisen autonkorjaustaito.

        Naisellinen nainen on hyvännäköinen vaikka remonttihaalareissa.


      • Mies38.
        sulla suuret luulot kirjoitti:

        Kun nainen omaa oman tahdon, hänet tuomitaan ÄÄRIMUIJAKSI. Mukaan ynnätään omia katkeria mielikuvia miltä äärimuija voisi näyttää.

        Miksi miehen on vaikea tajuta, että kauniilla naisella voi olla oma tahto pukeutumisessakin?
        Älä ole lapsellinen jos haluat tulla kutsutuksi substantiivilla MIES.....

        Miksi naisen oma tahto vie hänet epänaisellisuuteen? Mitä lisäarvoa sinä saat naisellisuutesi kieltämisellä? Entä mistä tuo mahdoton uhmamieli oikein kumpuaa?
        Eihän sinulla vain ole ongelmia?


      • kesäukko
        en ole .. kirjoitti:

        naisellinen sinun mielestäsi, mutta en todellakaan koe mitään tarvetta sinua miellyttääkkään ;D.

        Miehet (ja naiset) pitävät minua erittäinkin naisellisena. Heillä on todennäköisesti hyvä itsetunto, eikä heidän miehuuttaan (naiseuttaan) vie naisen autonkorjaustaito.

        Naisellinen nainen on hyvännäköinen vaikka remonttihaalareissa.

        Yritin kuvitella, millainen on naiskauneus remonttihaalareissa. Varmasti samaa luokkaa kosmonauttipuvun seksikkyyden kanssa.

        Kiinnostus autonkorjaukseen ei ole naisellista, vaikka kuinka niin väittäisit. Aivan samalla tavalla, kuin miehen kiinnostus kutomiseen ja ompeluun ei ole miehekästä.
        Pakon edessä, kun apua ei ole tarjolla, voi normaali mies napin ommella tai nainen renkaat vaihtaa, mutta ei muuten.


      • sinä et
        kesäukko kirjoitti:

        Yritin kuvitella, millainen on naiskauneus remonttihaalareissa. Varmasti samaa luokkaa kosmonauttipuvun seksikkyyden kanssa.

        Kiinnostus autonkorjaukseen ei ole naisellista, vaikka kuinka niin väittäisit. Aivan samalla tavalla, kuin miehen kiinnostus kutomiseen ja ompeluun ei ole miehekästä.
        Pakon edessä, kun apua ei ole tarjolla, voi normaali mies napin ommella tai nainen renkaat vaihtaa, mutta ei muuten.

        ainakaan ole miehekäs :(.

        Oletkos koskaan nähnyt automainoksia?


      • jollakulla
        Mies38. kirjoitti:

        Miksi naisen oma tahto vie hänet epänaisellisuuteen? Mitä lisäarvoa sinä saat naisellisuutesi kieltämisellä? Entä mistä tuo mahdoton uhmamieli oikein kumpuaa?
        Eihän sinulla vain ole ongelmia?

        on pahoja, tosi pahoja, ongelmia, niin sulla. Ei tuolla, jonka viestiin vastasit. Miksi sinulle on noin tärkeää alistaa naista? Ei ihme, kun naiset täällä kirjoittelevat kamalia mieskokemuksiaan, kun tuollaisia luusereita on oikeasti olemassa. Sairasta, jätä naiset meille oikeille miehille ja hakeudu hoitoon.

        Mies38. ja ap ovat sama hlö. Kahta noin sairasta ei taatusti samalle päivälle osu, ja vielä samalle nettipalstalle.


      • kesäukko
        sinä et kirjoitti:

        ainakaan ole miehekäs :(.

        Oletkos koskaan nähnyt automainoksia?

        Pahasti on mainosmaailma päässyt vääristämään sukupuolikuvaasi, jos luulet työhaalariin pukeutuvan ja hameita ja mekkoja välttelevän naisen olevan naisellinen.
        Katsoisit sensijaan vaikka vanhoja elokuvia, niin oppisit pukeutumaan naisellisesti ja hylkäämään oudot ajatuksesi.


      • ..mikä on
        kesäukko kirjoitti:

        Yritin kuvitella, millainen on naiskauneus remonttihaalareissa. Varmasti samaa luokkaa kosmonauttipuvun seksikkyyden kanssa.

        Kiinnostus autonkorjaukseen ei ole naisellista, vaikka kuinka niin väittäisit. Aivan samalla tavalla, kuin miehen kiinnostus kutomiseen ja ompeluun ei ole miehekästä.
        Pakon edessä, kun apua ei ole tarjolla, voi normaali mies napin ommella tai nainen renkaat vaihtaa, mutta ei muuten.

        Etkö tunne olevasi mies..onko sinulla jonkunlainen miehisyyskriisi kun korostat niin paljon miesten ja naisten tekemisten eroja? Onko miehisyytesi hukassa? Kerro yksi asia niin voit kertoa kolme asiaa kaupan päälle!


      • sä oletkin
        kesäukko kirjoitti:

        Pahasti on mainosmaailma päässyt vääristämään sukupuolikuvaasi, jos luulet työhaalariin pukeutuvan ja hameita ja mekkoja välttelevän naisen olevan naisellinen.
        Katsoisit sensijaan vaikka vanhoja elokuvia, niin oppisit pukeutumaan naisellisesti ja hylkäämään oudot ajatuksesi.

        noita yli 40-vuotiaita kohta sairaseläkeläisiä. Katsele sinä vain Suomifilmejä, minä katselen kauniita naisellisia naisia terassilta kahvia tai kaljaa juoden ;).


      • kesäukko
        ..mikä on kirjoitti:

        Etkö tunne olevasi mies..onko sinulla jonkunlainen miehisyyskriisi kun korostat niin paljon miesten ja naisten tekemisten eroja? Onko miehisyytesi hukassa? Kerro yksi asia niin voit kertoa kolme asiaa kaupan päälle!

        Minä olen mies, mutta haluaisin että naiset eivät olisi miesmäisiä, vaan naisellisia.
        Kesällä ovat hameet ja mekot kaikkein naisellisimpia asusteita, mutta palstalla on yksi tai usempia naisia, joilla on ongelmia naiseutensa kanssa. Aivan kuin naiseus olisi jotenkin vähempiarvoinen ja välteltävä asia.

        Ylivoimainen enemmistö miehistä olisi tyytyväisiä, jos naiset viimeistään nyt helatorstaina veisivät housunsa kesäteloille ja laittaisivat helmat liehumaan.


      • missä on miehisyytesi?
        kesäukko kirjoitti:

        Minä olen mies, mutta haluaisin että naiset eivät olisi miesmäisiä, vaan naisellisia.
        Kesällä ovat hameet ja mekot kaikkein naisellisimpia asusteita, mutta palstalla on yksi tai usempia naisia, joilla on ongelmia naiseutensa kanssa. Aivan kuin naiseus olisi jotenkin vähempiarvoinen ja välteltävä asia.

        Ylivoimainen enemmistö miehistä olisi tyytyväisiä, jos naiset viimeistään nyt helatorstaina veisivät housunsa kesäteloille ja laittaisivat helmat liehumaan.

        Vaatteet ei tee ihmistä mieheksi tai naiseksi tai miehiseksi tai naiselliseksi.
        Ikävä tuottaa pettymys mutta niin se on.


      • minun makuuni.
        kesäukko kirjoitti:

        Minä olen mies, mutta haluaisin että naiset eivät olisi miesmäisiä, vaan naisellisia.
        Kesällä ovat hameet ja mekot kaikkein naisellisimpia asusteita, mutta palstalla on yksi tai usempia naisia, joilla on ongelmia naiseutensa kanssa. Aivan kuin naiseus olisi jotenkin vähempiarvoinen ja välteltävä asia.

        Ylivoimainen enemmistö miehistä olisi tyytyväisiä, jos naiset viimeistään nyt helatorstaina veisivät housunsa kesäteloille ja laittaisivat helmat liehumaan.

        Tuot mieleen vanhan kesämökkinaapurini Lempin, joka oli 80-vuotiaana kuollessaankin vielä vanhapiika. Taidatkin olla nainen ;)?


      • kesäukko
        sä oletkin kirjoitti:

        noita yli 40-vuotiaita kohta sairaseläkeläisiä. Katsele sinä vain Suomifilmejä, minä katselen kauniita naisellisia naisia terassilta kahvia tai kaljaa juoden ;).

        Koko talven olet katsellut farkkupeppunaisia, mutta eiköhän sinunkin katse siellä terassilla tarkastele mieluummin hameväen suuntaan.

        Ja jos todellakaan et ole nähnyt yhtään ennen 70-lukua valmistunutta elokuvaa, laitan sinulle tähän pätkän ihan yleisivistyksen vuoksi, jotta näkisit yhden perinteisen naisellisen naisen.
        http://www.youtube.com/watch?v=Q4zmLIhCQyU&search=marilyn monroe


      • saattoi olla
        kesäukko kirjoitti:

        Koko talven olet katsellut farkkupeppunaisia, mutta eiköhän sinunkin katse siellä terassilla tarkastele mieluummin hameväen suuntaan.

        Ja jos todellakaan et ole nähnyt yhtään ennen 70-lukua valmistunutta elokuvaa, laitan sinulle tähän pätkän ihan yleisivistyksen vuoksi, jotta näkisit yhden perinteisen naisellisen naisen.
        http://www.youtube.com/watch?v=Q4zmLIhCQyU&search=marilyn monroe

        naisellinen TUOHON AIKAAN, mutta nykyaikana noin pukeutuva nainen ei todellakaan iske. Oletko tosiaankin niin tyhmä, että tuosta olisi sinulle seuraa? Marilynista annettiin noissa filmeissä niin typerä kuva, ettei kukaan MIES tuollaista jaksaisi. Kyllä siellä päässäkin täytyy jotain olla. Loppuviimeksi seksikkyys ja naisellisuus ovat korvien välissä, eivät niissä lumpuissa mitä päällä on.

        Sinähän et tiedä, mitä minä terassilla katselen. Voin kertoa uudestaan, että naisellisuus ja seksikkyys ovat kokonaisuus ihmisessä.


      • kesäukko
        missä on miehisyytesi? kirjoitti:

        Vaatteet ei tee ihmistä mieheksi tai naiseksi tai miehiseksi tai naiselliseksi.
        Ikävä tuottaa pettymys mutta niin se on.

        Mieheys ja naiseus ovat aivojen rakenteessa ja pukeutuminen heijastaa mieheyttä ja naiseutta. Naisellinen tosinainen siis pitää kesällä hametta itsestäänselvyytenä.

        Mutta feminismipropaganda on häiriinnyttänyt monet potentiaaliset tosinaiset käyttämään housuja kesät talvet. Yritinkin kehoituksellani saada juuri tämän ryhmän pukeutumaan naisellisesti, sillä heille voisi olla myönteinen kokemus tuntea oma naiseutensa. Ja miesten taholta tuleva ihailu lienee kuitenkin kaikkien naisten toive.

        Minun puolestani aivoiltaan epänaiselliset työhaalareihin kesällä vartalonsa peittävät naiset omana erityisryhmänään saavat pukeutua niin kuin haluavat.


      • pah!
        kesäukko kirjoitti:

        Mieheys ja naiseus ovat aivojen rakenteessa ja pukeutuminen heijastaa mieheyttä ja naiseutta. Naisellinen tosinainen siis pitää kesällä hametta itsestäänselvyytenä.

        Mutta feminismipropaganda on häiriinnyttänyt monet potentiaaliset tosinaiset käyttämään housuja kesät talvet. Yritinkin kehoituksellani saada juuri tämän ryhmän pukeutumaan naisellisesti, sillä heille voisi olla myönteinen kokemus tuntea oma naiseutensa. Ja miesten taholta tuleva ihailu lienee kuitenkin kaikkien naisten toive.

        Minun puolestani aivoiltaan epänaiselliset työhaalareihin kesällä vartalonsa peittävät naiset omana erityisryhmänään saavat pukeutua niin kuin haluavat.

        Aikoinaan naiset ei olis kauaa eläny jos hame päällä olis hillunu kun juossut tai kiivennyt sapelihammastiikereitä karkuun.


      • heh
        pah! kirjoitti:

        Aikoinaan naiset ei olis kauaa eläny jos hame päällä olis hillunu kun juossut tai kiivennyt sapelihammastiikereitä karkuun.

        Toi oli tarkoitettu vaan esimerkiksi että ei hame tee naisesta naista. Kauemmin naiset on pukeutunu miten on käytännöllistä kuin joihinkin hameisiin. Nykyihmisten hölmöyttä hienostella vaatteilla.


      • Mies38.
        jollakulla kirjoitti:

        on pahoja, tosi pahoja, ongelmia, niin sulla. Ei tuolla, jonka viestiin vastasit. Miksi sinulle on noin tärkeää alistaa naista? Ei ihme, kun naiset täällä kirjoittelevat kamalia mieskokemuksiaan, kun tuollaisia luusereita on oikeasti olemassa. Sairasta, jätä naiset meille oikeille miehille ja hakeudu hoitoon.

        Mies38. ja ap ovat sama hlö. Kahta noin sairasta ei taatusti samalle päivälle osu, ja vielä samalle nettipalstalle.

        ...sinäkin raukka olet. Et sä tuolla tavalla saa edes säälipillua.


      • huolisikaan.
        Mies38. kirjoitti:

        ...sinäkin raukka olet. Et sä tuolla tavalla saa edes säälipillua.

        Minulla on hyvä ja terve suhde kauniiseen ja mieleltään terveeseen naiseen.


      • Vastaaja2
        kesäukko kirjoitti:

        On totta, että naisen henkilöllisyystodistuksen omistavalla ihmisellä voi olla tahto olla epänaisellinen.
        Ja sanot itseäsi kauniiksi. Varmasti omasta mielestäni oletkin, mutta et minun mielestä.
        Kesällä naisen tekee naisellisiksi nimenomaan naisten vaatteet.

        ihmeessä pitäisi kenenkään olla sinun mielestäsi kaunis? Minä olen kaunis, mutta olen myös naimisissa. En halua pukeutua muita miehiä miellytääkseni, koska en voi sietää sitä, että vieraat miehet kyttäilevät. Valitettavasti sitä ei voi välttää edes verkkareissa, mutta minimointi on plussaa.


      • gggggggggg

        mun tennissukat kuulu kellekkään. Ja miks miehillä puku ja kraka on muka komeeta. Se on syrjintää ja pelkkää seksiobjektointia.


      • teille miehille
        Mies38. kirjoitti:

        Miksi naisen oma tahto vie hänet epänaisellisuuteen? Mitä lisäarvoa sinä saat naisellisuutesi kieltämisellä? Entä mistä tuo mahdoton uhmamieli oikein kumpuaa?
        Eihän sinulla vain ole ongelmia?

        Jos naiset ei halua pukeutua mekkoon niin he kieltävät naisellisuutensa? Just. Ei kai se hame tee ihmisestä naista?


      • kuolaavien
        kesäukko kirjoitti:

        Mieheys ja naiseus ovat aivojen rakenteessa ja pukeutuminen heijastaa mieheyttä ja naiseutta. Naisellinen tosinainen siis pitää kesällä hametta itsestäänselvyytenä.

        Mutta feminismipropaganda on häiriinnyttänyt monet potentiaaliset tosinaiset käyttämään housuja kesät talvet. Yritinkin kehoituksellani saada juuri tämän ryhmän pukeutumaan naisellisesti, sillä heille voisi olla myönteinen kokemus tuntea oma naiseutensa. Ja miesten taholta tuleva ihailu lienee kuitenkin kaikkien naisten toive.

        Minun puolestani aivoiltaan epänaiselliset työhaalareihin kesällä vartalonsa peittävät naiset omana erityisryhmänään saavat pukeutua niin kuin haluavat.

        persvakoverkkaristien vislailevan peräänsä..
        En ole naisellinen enkä miehekäs, olen vaan minä. Oma itseni ja teen mitä tahdon.
        Pukeudun niinkuin tykkään tai olen pukeutumatta.


      • 7657
        kesäukko kirjoitti:

        Mieheys ja naiseus ovat aivojen rakenteessa ja pukeutuminen heijastaa mieheyttä ja naiseutta. Naisellinen tosinainen siis pitää kesällä hametta itsestäänselvyytenä.

        Mutta feminismipropaganda on häiriinnyttänyt monet potentiaaliset tosinaiset käyttämään housuja kesät talvet. Yritinkin kehoituksellani saada juuri tämän ryhmän pukeutumaan naisellisesti, sillä heille voisi olla myönteinen kokemus tuntea oma naiseutensa. Ja miesten taholta tuleva ihailu lienee kuitenkin kaikkien naisten toive.

        Minun puolestani aivoiltaan epänaiselliset työhaalareihin kesällä vartalonsa peittävät naiset omana erityisryhmänään saavat pukeutua niin kuin haluavat.

        Entäs sitten naisten housut? Esim. jotkut tiukat farkut, joissa on kukkakirjailua. Onko kovin miehekästä?


    • esiin!

      Sais ne miehet, sinäkin, jotka haluaa katsella naisia hameissa niin laittaa itsekin hameen päälleen.
      Naisille myös silmän iloa!

      • ghhghg

        Minä taas haluaisin etteivät miehet kulkisi niissä rumissa verskapuvuissaan kesät talvet. Miehet, lyhythihaisia paitoja päälle ja jos on hyvä runko niin paita kokonaan pois. Tosin suomalaisen miehen vartalo ei tasan tarkkaan kuulu adnisluokkaan joten yhtä hyvin voitte pitää ne paidat päällä.

        Terveisiä Italiasta, olin siellä veljeni kanssa ja voin kertoa että siellä sitä silmäniloa oli naisille (toisin kuin täällä).

        Ja nyt kaikki katkerat kaljamahapojat kirjoittamaan!


      • adoniskroppa
        ghhghg kirjoitti:

        Minä taas haluaisin etteivät miehet kulkisi niissä rumissa verskapuvuissaan kesät talvet. Miehet, lyhythihaisia paitoja päälle ja jos on hyvä runko niin paita kokonaan pois. Tosin suomalaisen miehen vartalo ei tasan tarkkaan kuulu adnisluokkaan joten yhtä hyvin voitte pitää ne paidat päällä.

        Terveisiä Italiasta, olin siellä veljeni kanssa ja voin kertoa että siellä sitä silmäniloa oli naisille (toisin kuin täällä).

        Ja nyt kaikki katkerat kaljamahapojat kirjoittamaan!

        Jos ottaa paidan pois, niin ei juurikaan biitsiä pidemmälle voi mennä kun kaikki tuijottaa. On sen verran harvinainen näky Suomessa vissiin, kun treenattu mies kulkee ilman paitaa. Laitapa ite pelkkä bikiniyläosa päälle ja hame ja mene kaupungin keskustaan tai sitten kauppaan. Jos kestää tuijotusta, niin ei sitten mitään hätää. Onneksi loppukesästä ihmiset ovat jo vähän tottuneet ihon näkemiseen, eivätkä enää tuijota...jos siis on ollut helle-kesä.

        Kyllä Suomessakin niitä tajuttoman hyviä kroppia on, sekä miehillä että naisilla. Niitä ei vain näy kaikkien vaatteiden alta!


      • katkera kaljamaha poika
        ghhghg kirjoitti:

        Minä taas haluaisin etteivät miehet kulkisi niissä rumissa verskapuvuissaan kesät talvet. Miehet, lyhythihaisia paitoja päälle ja jos on hyvä runko niin paita kokonaan pois. Tosin suomalaisen miehen vartalo ei tasan tarkkaan kuulu adnisluokkaan joten yhtä hyvin voitte pitää ne paidat päällä.

        Terveisiä Italiasta, olin siellä veljeni kanssa ja voin kertoa että siellä sitä silmäniloa oli naisille (toisin kuin täällä).

        Ja nyt kaikki katkerat kaljamahapojat kirjoittamaan!

        joskus tuntuu siltä, kun näitä lukee, että aina on muualla maailmassa paremman näköiset miehet/naiset,
        onko se sitten niin, empä tiedä,

        niin, ei suomalaisissa naisissa ole mitään vikaa,
        mutta kyllähän minustakin turkkilaiset tummat naiset ovat todella nättejä, samalla tavalla kun naisetkin retkahtavat tummiin miehiin.


    • En tiedä

      mitään seksikkäämpää, kun mies kiltissä! Nyt kaikki miehekkäät tosimiehet nettivaatekauppaan kilttiä ostamaan ihan vain miedän naisten iloksi! Vai haluatteko olla runkkaavia ämmäjuntteja?

      • katkera kaljamaha poika

        kilttiä päälle, piste.

        ja muutenkin mies on nössö jos se tekee tollasta vain naista miellyttääkseen.

        naisen tietenkin pitää miellyttää miestä kaikella tavalla, sehän selvä,


      • listen to me

        no itse aisassa kyllä se taitaa niin olla ihan oikeasti, että ulkomailla on keskimääräistä paremmannäköistä porukkaa. Puhutaan nyt vaikka Espanjasta, Italiasta jne. USAssa ollessani näin todella paljon uskomattoman komeita miehiä ja kauniita naisia, tosin myös pinnallisia. Espanjassa on paremman näköisiä miehiä kuin Suomessa. Brasiliassa taas on huikeita naisia.


      • tufygihi

        Arvaa mikä mekkala siitä tulisi. Kyllä olisi naisten kirjoituksia palstat täynnä ja taas pistettäisiin miehiä kuriin. Arvatkaa miksei miesten puku ole juuri sataan vuoteen muuttunut.


      • söpömpää
        tufygihi kirjoitti:

        Arvaa mikä mekkala siitä tulisi. Kyllä olisi naisten kirjoituksia palstat täynnä ja taas pistettäisiin miehiä kuriin. Arvatkaa miksei miesten puku ole juuri sataan vuoteen muuttunut.

        kuin kiltti miehellä jonka helmoja tuuli vähän nostelee;)


    • kesän myötä....

      Tiesitkö, että yhä vielä oikeudessa syyllistetään nainen eli raiskauksen uhri jos käy ilmi, että hän ollut pukeutunut miehiä houkuttelevaan asuun? Sellaisiksi ovat oikeudenkäynneissä osoittautuneet hameet ja korkokengät (ei päässyt pakoon juosten) ja hameet helppo nostaa korviin.

      Kun sinun sisaresi, tyttäresi tai äitisi joutuisi sellaiseen tilanteeseen, miten reagoisit miehenä kun heidät syyllistetään kevytmielisinä?

    • hymy:)

      mie viel muutaman päivän oottaa ukkoseni, ku tuol ulukona on viel niin viileetä, tullee pian pipi..kyl mie sit laitan hammeen ku on kakskyt astetta lämmintä..jookosta joo :)

    • vato retro

      Kukkeaa on joo. 8 C ja tuuli kaakko/etelä 20 m/s, illaksi voimistuvaa.

      Nyt punnitaan kuka on oikee NAISELLINEN NAINEN. Minihameet päälle ja terassille hopi hopi!

      • tiituska80

        Mä lupaan laittaa minimekon terasille ja ryystää lonkeroa jäillä, jos mies tulee shortseis ja ilman paitaa mun seuraks.. =)


    • ihan miten vain

      No fetissihän tämä on aivan selvästi. Tämä kuuluu samaan kategoriaan, kun tuossa tuo rintaliivihomma. En yhtään yllättyisi, vaikka olisi sama mies asialla.

      Jos et ole sattunut huomaamaan, niin kyllä nämä hameisiinpukeutuvat ovat aika rajusti vähentyneet sitten Suomifilmien. Ei vain ole enää muodissa, eikä välttämättä niin mukavaakaan kulkea raajat vangittuina.

      Kyllä se naisellisuus on jossain ihan muussa kuin puolessa neliössä kangasta...

      • kesäukko

        Jos et sattunut huomaamaan, niin aloituksessa juuri harmittelin sitä, että naiset eivät pukeudu enää naisellisesti.
        Muodinluojathan ovat nykyään umpihomoja, mikä ilmenee epänaisellisina vaatteina ja Saimi Nousiaisen näköisten pojan vartalon omaavien epänaisten menestymisenä malleina.

        Naisellisuus on tietysti monen osatekijän summa, mutta väitänkin hameiden ja mekkojen käyttämisen olevan kesäisin paras naisellisuuden mittari.

        Yleisesti voisi sanoa, että naisella on aina ongelmia naiseutensa kanssa, mikäli hänellä on lyhyt tukka, lyhyet töpökynnet ja hän ei suostu pukemaan mekkoa tai hametta päälleen.
        Talven kylmyydellä voi aina puolustella housujen pitämistä, mutta kesäisin paljastuu halu olla epänaisellinen.


      • Bad skirt day
        kesäukko kirjoitti:

        Jos et sattunut huomaamaan, niin aloituksessa juuri harmittelin sitä, että naiset eivät pukeudu enää naisellisesti.
        Muodinluojathan ovat nykyään umpihomoja, mikä ilmenee epänaisellisina vaatteina ja Saimi Nousiaisen näköisten pojan vartalon omaavien epänaisten menestymisenä malleina.

        Naisellisuus on tietysti monen osatekijän summa, mutta väitänkin hameiden ja mekkojen käyttämisen olevan kesäisin paras naisellisuuden mittari.

        Yleisesti voisi sanoa, että naisella on aina ongelmia naiseutensa kanssa, mikäli hänellä on lyhyt tukka, lyhyet töpökynnet ja hän ei suostu pukemaan mekkoa tai hametta päälleen.
        Talven kylmyydellä voi aina puolustella housujen pitämistä, mutta kesäisin paljastuu halu olla epänaisellinen.

        Tahdon nyt avautua siitä, että mulla on ihan helvetin pahoja ongelmia naiseuteni kanssa:

        1) Lyhyet kynnet. Ne ei vaan kasva, tai jos vähän venähtävätkin, niin lohkeavat ja repeilevät ikävästi ja sitten on pakko typistää ne taas lyhyeksi. Toisaalta, pitkät kynnet on vähän hankalat esim. kun soittan viulua, leivon tai pesen vauvan peppua. Että kun noinkin miehekkäiden juttujen parissa puuhaa töpöillä kynsillä, niin kyllä siinä naiseus karisee.

        2) Lyhyet hiukset. Mulla oli ennen pitkä tukka, mutta hiuslaatu on niin hankala, että sitä oli pakko pitää aina ponnarilla. Ponnari ei sopinut mulle yhtään ja aina harmitti, kun vilkaisi peiliin. Nyt tukka on lyhyt ja malli korostaa kuulemma kivasti kasvonpiirteitä ja silmiä. Hiuksia saa laitettuakin vielä vaikka miten, voi kihartaa, "pörröttää", kammata ihan sileäksi ja suoraksi, pelata otsahiuksien kanssa... Mutta kyllähän pitkät hiukset ovat naisen kruunu - vaikka niiden kanssa näyttäisikin nörttipojalta.

        3) Hameettomuus... Ei kun... Onhan mulla hameita ja käytänkin niitä. Mutta kun mulla on jo kaksi ruksia "ongelmia naiseutensa kanssa" otsakkeen alla, niin tuskin tämä sitä pelastaa. Mä olen varmasti mies. Byhyy.


    • Sarie

      Laitetaan! Rakastan mekkoja ja hameita. Välillä pakko pitää housuja kun on niin kylmä. Pidänkin mieluiten mekkoja ja rakastan naisellista pukeutumista... ja mieheni myös pukeutuu hyvin ja seksikkäästi... kyllä on nannaa molemmille.

    • Ja kellohame vielä

      Joo, on mekko päällä ja kellohame. Sellaista kevyttä sifonkia, ja välillä tuuli pölläyttää hameet korviin, kun autosta jotain etisi. Mä en nimittäin käytä alkkareita ollenkaan. Kerran tällainen pölläys tapahtui jossain yleisellä paikalla, jossa oli paljon ihmisiä, muttei ainakaan kukaan tullut ärhentelmään.

      Se kuka näki, niin varastettuahan näkynyt tavara ei ollut.

    • Rakastan hameita ja mekkoja. Käytänkin niitä mielelläni, kunhan säät ovat suotuisat.. Käytän tietysti housujakin, eihän niiden tarvitse olla miesten housut :) Miesystävälläni on myös selkeät toiveet naisellisuudestani ja pukeutumisestani, jotka onneksi useimmiten sopivat minullekin.

      Mutta hyvät miehet, antakaa nyt ihmeessä sen halun hameen käyttöön yms. lähteä ensisijaisesti naisista itsestään..

      • >Janne.

        "

        Minä taas haluaisin etteivät miehet kulkisi niissä rumissa verskapuvuissaan kesät talvet. Miehet, lyhythihaisia paitoja päälle ja jos on hyvä runko niin paita kokonaan pois. Tosin suomalaisen miehen vartalo ei tasan tarkkaan kuulu adnisluokkaan joten yhtä hyvin voitte pitää ne paidat päällä.

        Terveisiä Italiasta, olin siellä veljeni kanssa ja voin kertoa että siellä sitä silmäniloa oli naisille (toisin kuin täällä).

        Ja nyt kaikki katkerat kaljamahapojat kirjoittamaan!"




        Ja missäköhän sinä kuljet? Samassa hameessa ja tukka ponnarilla, samana tuittupäänä kuten aina ennenkin?
        On se kumma että jotkut teistä akoista tykkää katella laihoja poikia, sillä adoniksethan ovat juuri niitä kynäniskoja, joita me isot tuupimme.

        Itselläni on kaunis hoikka nuori nainen ja on tyytyväinen suureen mahaani ja isoihin lihaksiini.

        t. tosimies Janne


    • micro thang

      Käytössä jo 2 hametta,toinen combat-vihreä ja toinen punaista rantsumeininkiä.Hyvin lyhyitä molemmat.Lisäksi on tunikoita.Isoa mekkoa en tykkää oikein pitää,kattelin et duunivaatteeksi voisin ostaa ns.paitamekon,Espritillä ruudullisia vyöllisiä sellasii.

    • jätkä:)

      Mähän en mekkoa laita. En nyt enkä koskaan!

    • anien

      Ainahan mä hametta käytän, ellei sitten tilanne vaadi housuja (esim. metsäretki ja muuttotalkoot). Tykkään pitkistä, melkein maahan ulottuvista hameista, joissa on laaja helma ja tilaa liikkua. Ja niin, niitä kun käyttää, miehillä ei ole tirkisteltävää sitäkään vähää, mitä farkkuja käyttäessä olisi. Mitään ei näy. Oikein miellyttävää :)

    • Kesä pimu

      Me joilla hame on Emme todellakaan nauti kaiken näköisten kaljamahaisten jätkien tujottelusta ja heitoista.

      Naisena on ihanaa, mutta mielummin sitten säkiin jotta saa olla rauhassa eikä kuolaturvat häiritse. Katsokaa suomimiehet peiliin, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaa.

      Kenen toivoisit katsovan perään, jos ympäristö on täynnä ihme hiipareita, vanhoja elähtäneitä ukkoja, jotka kuolaavat nuorten neitojen perään ja toivovat naisten pukeutuvan hammeeseen.

      Hame ei todellakaan ole se käytännöllisin vaate, edes kesällä. Pelkän silmänilon tuottamiseksi miehille, ihan naurettavaa, kuka sitä haluaa tehdä ? ja miksi ?

      • on tässä

        "Hame ei todellakaan ole se käytännöllisin vaate, edes kesällä. Pelkän silmänilon tuottamiseksi miehille, ihan naurettavaa, kuka sitä haluaa tehdä ?"

        Esimerkiksi romaniheimoon kuuluvat naiset. Hameet on isoja ja näyttäviä, ja niitä on pakko käyttää aina. Eikä housuja sallita lainkaan.

        "ja miksi ?"

        Tällä edellä mainitulla ryhmällä kulttuuri määrää pukeutumistyylin.


      • Kesä pimu
        on tässä kirjoitti:

        "Hame ei todellakaan ole se käytännöllisin vaate, edes kesällä. Pelkän silmänilon tuottamiseksi miehille, ihan naurettavaa, kuka sitä haluaa tehdä ?"

        Esimerkiksi romaniheimoon kuuluvat naiset. Hameet on isoja ja näyttäviä, ja niitä on pakko käyttää aina. Eikä housuja sallita lainkaan.

        "ja miksi ?"

        Tällä edellä mainitulla ryhmällä kulttuuri määrää pukeutumistyylin.

        Mutta ei se meidän norm suominaisten vika ole jos toisten kulttuurissa on jotain mätää. Onneksi olemme suomessa, aitoja suomalaisia.

        Jipii, voimme valita.

        PS hame tulee päälle vaikka paukku pakkasella jos alffauros näköpiirissä.


    • puettuna

      tälläkin hetkellä, koska lämpimällä säällä on paljon kivempi kulkea hameessa kuin paksuissa farkuissa. Hame on pitkä ja kevyt. Tuulikin sitä heiluttelee ulkona kulkiessa ja tietenkin toppi yläosana.

    • huhhhhuhhhuh

      minä naisena en vaan voi sietää hameita ja mekkoja... olen pahoillani... en halua todellakaan olla mikään mies.. ei ole tarvetta siihen kun oma mies on jo kotosalla..
      ja sitä paitti en koskaa tuntisi itseäni normaaliksi hameessa.. YÄK!!!!

      naisellinen nainen vaikkei hameita päällen ikinä laita...

    • ---

      Kaikilla ei ole rahaa sopiviin vaatteisiin eikä aikaa trimmata sääriä joka päivä.

      Vaadin kiltit miehille! Tai myös hameita. Syyksi ei käy säätila kesällä. =D

    • oli varmasti

      pikku huumoria mutta kyllä het huomataan kuinka agressiivista porukkaa akat on :D

      • Hirveetä menoa

        Aloittaja on saanut alle viisikymmentä kommenttia reilussa kolmessa vuodessa. Kauheeta päällekäyntiä naisilta, juu.


      • mutta en viittinyt
        Hirveetä menoa kirjoitti:

        Aloittaja on saanut alle viisikymmentä kommenttia reilussa kolmessa vuodessa. Kauheeta päällekäyntiä naisilta, juu.

        kiirehtiä paniikissa korjaamaan. ;(


      • hahah.
        Hirveetä menoa kirjoitti:

        Aloittaja on saanut alle viisikymmentä kommenttia reilussa kolmessa vuodessa. Kauheeta päällekäyntiä naisilta, juu.

        joo, menin halpaan.


    • Ekonomistimies32v

      Suomessa on tosiaan liikaa tasa-arvoa kun naisellisuus tulee kokonaan katukuvasta näivettää.

    • amaly

      ei yhtään pahan näköistä kun tänä kesänä nähnyt useammankin miehen yllä hameen tai sellainen kiltti paremminkin, aina tartte housut jalassa kulkee :>>

    • kun pitää

      ajaa pyörällä :D

    • sitäkö tahot,

      vihaatko niin paljon naisia, ettet halua heidän turvallisuutta?????

    • niin..

      Lisäys, niin minihameet on erityisen kivoja etenkin jos siellä ei ole alla pikkareita ollenkaan ;-) Terveisiä Hannalle turkuun...mikään ei saa testosteronia liikkeelle enemmän kuin tuon havainnon tekeminen...

    • katy77

      en käytä hameita, pukeudun niin kuin itse haluan vaikka se ei muita miellyttäisi : )

    • hah.

      Joku peräkammarin luuseri kuvittelee voivansa käskyttää naisia. Täällä ei kuules talebanit määräile, joten suus tukkoon.

    • puemme päälemme

      juuri sitä mikä on mieleemme tiettynä ikäkausina.
      Joskus ajatteli etten laita hametta/mekkoa päälleni,mutta viime vuosina olen löytänyt ne päältäni
      :) mukavuus syistä kunhan kilot ei kasvaisi enempää

    • Onnekseni voin

      pukea päälleni mitä haluan, vaikka heti alkaakin kuulua "hirveästi läskejä ämmiä katukuvassa, yhdelläkin muijalla oli kaksi kiloa makkaraa ympärillä, yäk"-valitusta jos suomalainen nainen hiukan yrittää pukeutua.
      Haluan verhoutua miesten arvostelevilta katseilta, näytän itseni vain harvalle ja valitulle :)

    • turha jurputtaa

      Suomalainen nainen pukeutuu juuri, kuten häntä itseään huvittaa.

    • 40v on pop!

      "noita yli 40-vuotiaita kohta sairaseläkeläisiä. Katsele sinä vain Suomifilmejä, minä katselen kauniita naisellisia naisia terassilta kahvia tai kaljaa juoden ;). "


      taidat katsella pikkutyttöjä niiden naisten sijaan tai mitä pissiksiä nyt ovatkaan.

      • Ja viestillä..

        ..oli ikää?!


    • ....

      kuusi vuotta olen miettiny tota ja ehkä sitten ens kesänä..

      • Anonyymi

        Niitä vaatteita käytetään missä tarkenee,kukaan ei voi pakottaa pitää mitää


    • Anonyymi

      En laita, naiset on saaneet käyttää housuja 1900 luvulta lähtien.

      Joten koetahan misogynian harrastaja hyväksyä se, että naiset on tätä nykyään samanarvoisia teidän miesten kanssa ja sukupuolten välinen tasa-arvo on tätä päivää!

    • Anonyymi

      Jaa. No jos jokin vaatekappale on mielestäni epämiellyttävä päällä, epäkäytännöllinen ja lisäksi vielä rumakin, niin en näe mitään syytä pukea sellaista päälleni.

    • Anonyymi

      Laita itse. Nythän meillä on oikein herra presidenttikin, jolla on oma hame.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe