Erosin viime kesänä tai siis lähdin toisen miehen mukaan. Mutta olisin joka tapauksessa lähtenyt mut nyt se oli helpompaa.Entinen liitto oli vaikea ex petti ja joi joka viikonloppu.Nyt tuntuu vaan etten vieläkään pysty nauttimaan uudesta elämästä. Tuntuu tosi pahalta mitä tein ex:lle vaikka hänkin petti minua.Nykyinen on aivan erillainen kuin ex. Ei tarvitse huolehtia arkisista asioista yksin saan apua vaikka en pyydä.Olen yrittänyt puhua miehelleni mutta se on tosi vaikeaa ja turhia riitoja on. Pikku asiatkin jotka menee väärin alkaa v*****aan ja sit alkaa tappelu. Yleensä minä aloitan riidat.Tuntuu vaan ettei jaksa enää. Ex:än kanssa meillä on kolme lasta joista vanhempi asuu hänen luona ja nuoremmat minun kanssa. Jatkuvasti on tapaamisista riitaa varsinkin vanhemman lapsen. Jouduin hakemaan oikeudesta virallisen päätöksen että saan tavata vanhinta lasta. Nuoremmat pääsee aina isänsä luo aina kun hän haluaa. En ole enkä tule koskaan estämään heitä tapaamasta isäänsä. Teinkö väärin kun lähdin toisen mukaan ja sain paremman elämän vai olisiko pitänyt pysyä suhteessa jossa ei arvosteta toista??? Kyllä on rankkaa!
Ero
omppu
1
600
Vastaukset
- omppu
Ja haluaisin kovasti puhua asiat selviksi ex:än kans mutta hänen nykyinen puolisonsa on niin mustasukkainen ettei anna meidän puhua. Kerrankin ex soitti minulle ja puhuttiin kunnolla niin tämä nainen oli tutkinut ex:än puhelimen ja nostanut hirveän metelin siitä kun oli puhunut mun kans puhelimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989