punoittavat posket piiloon??ärsyttää kun nenä ja useimmiten vain posket punoittavat...KOKO AJAN..
kosteusvoidetta käytän (apteekista ostettua) ja puuterilla ei saa piiloon...meikkivoidetta ei ole löytynyt..siis sellaista joka sopisi muuten vaaleaan ihooni...(otsa,leuka ja kasvojen sivut melkein valkoiset,aurinko ei tartu enkä halua edes kasvojani ruskettuneiksi..) Minulla taitaa olla pintakuiva sekaiho..finnejä ei ole kuin otsassa pari ja mustapäitä on otsassa ja nenässä...
Onko lumenella meikkipuuteria sävyllä 00?
Ehdotuksia hyvistä meikkivoiteista?
Onko revlonin colorstaylla todella vaaleita sävyjä??
miten saada
7
811
Vastaukset
- PlasticMind
Itse laitan punoittaviin poskiini meikkivoidetta ja puuteria.Käytän Lumenen Hybra Drobs meikki voidetta (kalpea kuu)
- *punanaama*
tuo meikkivoide rasvoittuvalle iholle?
- posket
saa piiloon Jane Iredalen tuotteilla luonnollisen näköisesti. Ihan vaaleita sävyjä löytyy Ivory ja Bisque
- *punanaama*
jane iredalen tuotteita saa?voiko niitä tilata?
- saat vain
*punanaama* kirjoitti:
jane iredalen tuotteita saa?voiko niitä tilata?
kosmetologeilta ja myös tosi hyviä neuvoja. löydät lähimmän www.estelina.com
- katsoos
http://www.cosmeshop.fi/pc.php?c=802
siellä on punaisuuden neutraloija, josta sanotaan näin:
Ben Nye Mellow Yellow - punaisen neutraloija
Punaisen neutraloija sopii couperosan, auringon polttaman, acne-arpien ja kaikenlaisen ihon punaisuuden peittämiseen. Vedenkestävät neutraloijat sisältävät runsaasti väripigmenttejä, joten niiden avulla saadaan vaikeatkin ihovirheet peitetyksi.
ja myös toinen tuote joka on hajusteeton:
Ben Nye Red Neutralizer - punaisen neutraloija
Punaisen neutraloija sopii couperosan, syntymämerkkien ja kaiken ihon punaisuuden peittämiseen. Runsaspigmenttinen, vedenkestävä, riittoisa neutraloija suositellaan käytettäväksi värivoiteen alla erityisen punaisten ihovirheiden peittämiseen (kokeile myös yksin käytettynä ilman värivoidetta) ja se sopii kaikille ihotyypeille.
Hajusteeton.
löydät jälleenmyyjät: http://www.makeuphouse.net/jalleenmyyjat.php
mutta käsittääkseni tuolta nettikaupastakin voi tilata?!!
ite en oo koittanu, mutta googletin niin johan löyty! ;) - Merika
Mä olen käyttäny Joe Blascon tuotteista Red Neutralizeria ja meikkivoidetta. Meikkivoidekin on aika peittävä. voit laittaa pelkästään sitäkin ensin tavallisesti ja siten siveltimellä näppyjen päälle tai paljon punoittaviin kohtiin lisää. Eivät ole halvimmasta päästä, mut mä olen kokeillu niin monia meikki- ja peitevoiteita jotka on osoittautunu ihan susiksi, et mielelläni maksan sen kalliimman hinnan (osta erikoisliikkeestä tai kosmetologilta, saat halvemmalla kuin Stockmannilta) kun tiedän ettei muuta tartte. Ja yksi sävy riittää (osta talvi-ihon sävy), kesällä jos päivetyt voit lisätä meikkivoiteen päälle aurinkopuuteria. Joe Blascot on purkissa, ei tuubissa. Mä olen aika vaaleaihoinen, mut en kalpea, mun sävy on alabasteri. Anna kosmetologin tai merkkimyyjän valita sulle soiva sävy.
Lumenen puuterisävyjen numeroista en tiedä, mut mulla on niitten puuteri joka on translucent eli läpinäkyvä. Sopii siis kaikille ihonväristä välittämättä. Lumenella on muuten hyvä kasvonaamio, joka rauhoittaa couperosaihoa ja kosteuttaa hyvin. Se on Blue sensitive -sarjaa ja sen nimi on Hydra tender soothing and moisturizing mask. Itse koko talven kirosin kun ei mikään rasva auttanu kuivuuteen. Tai no, niin kauan oli hyvä kun en laittanu meikkivoidetta... mut annas olla kun meikkivoide oli paikallaan niin iho oli heti hilseellä poskista, otsasta, leuasta ja kulmakarvojen yläpuolelta. Sit Stockan myyjä suositteli tätä mainitsemaani ja johan hävis sekin ongelma. Kerran viikossa naamio ja ihon rasvatasapaino tasoittuu ja pintaverisuonet supistuu. Hinta oli jotain 15 euron paikkeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958