sinut taas. Funtsailen vaa tässä näin jos me ollaan taas kahden samassa paikassa - kunpa tulisit jutteleen niitä näitä. Olis mielenikin silloin parempi sinun takiasi. Oli se niin helppoa unohtaa sinut sen kolmen viikon aikana mitä olit poissa mutta kun taas tulit takaisin - ajattelen sinua jälleen, mutta särjit vain minun sydämmeni kun et sano mulle sanaakaan. Kumma kyllä ne katseet - ne jännät pitkät katseet... Leikitkö vain??
Huomenna
3
1655
Vastaukset
- -ihastunut (n)-
..toivottavasti nähtäis..olet ajatuksissani usein. Ne katseet...
- K....(n)
...näemme ja juttelemme. Kun oltaisiin kaksin ja aloitettais joku puheenaihe niin se vasta olis mukavaa. Näemmekö, se jää arvattavaksi...
- Pieni ja Hento ote
Joo, Moikka(vaan)!
Sama juttu täällä, samat fiilarit, ku sulla. Kolmen viikon jälkeen veit todellakin jalat altani täysin... Ja luulin itsekki, et kai se aika tekee tehtävänsä, ku ei nähty, mut käviki nii, et tajusin kui paljon olinkaan kaivannut seuraasi ja olemustasi. Oli taas olo, ku ois tullu kotiinsa, ku sai olla sun seurassa. Mut eipä siel paljoo pysty kahden olemaan. Työmaalla.
Ja ne katseet todellakin, sulin siihen paikkaan, ja ei sellaista voi kuvitella, tai kukaan pysty kai pelehtimään silmillään?! En usko.
En pelleillyt kanssasi, oon ottanut niin tosissani kaiken, ku vaan voi, ja nauttinut joka hetkestä, kuhan vaan on saanut sua nähdä edes hetken...
Ei tälläisillä asioilla saa pelleillä, tai ainakin
minä oon väärä vastakappale niihin hommiin.
Luotto menny muutoinki hieman miehiin kohdalleni sattuneista syistä. En uskonut, et sä pelleilit, tai koskaan pelleilisit kustannuksellani.
Hassua et voi olla toinen ihminen, joka on noin saman oloinen, tykkää samoist asioista, tai osaa jonku jutun/taidon mikä itseltä puuttuu...
En oo koskaan kohdannut sunlaistasi, kolahdat niin täysillä muhun, ja toivon et joskus nähdään. Todella paljon.
Ajattelen sua koko ajan...Sinä kuljet jollai tapaa kokoajan matkassani, mut sie ymmärrät, mitä tarkoitan. Sie täydennät jollain tapaa mua, oon "kokonainen", ku sä oot läsnä.
Toivon sulle Sydämmestäni kaikkea Hyvää. Sä oot ansainnu sen. Voi Hyvin!
Ja, jos tavata haluat, niin S-O-I-T-A...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764