reidet hankaa

kesä tulee

MIten te muut lihavat olette ratkaisseet ongelman: jos käyttää hametta, reidet hankaavat yhteen ja iho menee rikki?

Olen ostanut parit sloggin lahkeelliset alushousut, mutta niissä ei pysy lahkeet alhaalla juuri tuon hankauksen takia. Pitäis olla esim silikoninauhaa niissä lahkeensuissa että pysyisivät paikoillaan. Myydäänköhän sellaisia jossain? Vai oisko jollain muuta kikkaa tähän?

Kesä tulee ja ois ihanaa vetäistä mekko päälle, kunhan tämä ongelma ratkeaisi.

9

3810

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ns. pyöräilyhousuja!

Itse olen käyttänyt pyöräilyhousuja jo useamman vuoden ihan alushameenkin tilalla. Tosin ihan kuumimmilla ilmoilla on aikas tukalaa... Mutta vastaavasti taas kylmemmälläkin säällä tarkenee paremmin...

• sukkahousut

Itse käytin aina ennen ihonvärisiä hieman paksumpia sukkahousuja, jotka leikkasin sopivan pituiseksi (jalka-osat pois) hameeseen nähden. Laadukkaat sukkahousut toimivat, halvemmissa lähtivät "rullaamaan" ylöspäin. Nyt kuitenkin laihdutin 17kg ja pääsin ongelmasta eroon kun reidet eivät enää hankaa.

• Taina

Etsii vain hyvät kesäkäyttöön tarkoitetut sukkahousut ja sehän on siinä, ei hankaa ja pysyvät hyvin paikoillaan. Saman paksuisissakin sukkahousuissa on isoja erija siinä, mitkä on vilpoisat jalassa ja mitkä ei. Kannattaa mennä rohkeasti kyselemään myyjiltä kesäsukkahousuja, asian tunteva myyjä varmasti opastaa mielellään.

Yksi tosi hyvä vaihtoehto on pieniverkkoiset verkkosukkahousut, kunhan varmistaa että reiät on todella läpi auki. on hyvin hengittävät, mutta suojaavat hankaukselta. Ihon värisinä ei välttämättä näytä edes verkkosukkiksilta kauempaa katsoen.

Olen itse usein käyttänyt kesällä housujen alla noita verkkosukkiksia. Pitää housut irti ihosta, jolloin jalat ei hikoile niin helposti ja housut liukuvat paremmin kuin paljasta ihoa vasten.

• queendracula

Minäki käytän pyöräilyhousua hameiden alla, ei hankaa. Mutta kokeilin myös muiden suosittelemaa vinkkiä: perunajauhot tai talkkia reiden väliin ja normaalisti sukkahousut päälle, ei hankaa. Mulla tepsi se, mutta sukkahousut ei ole minun juttuni.

• Saman ongelman..

Ja inhottavaa on...yritä siinä nyt sitten sipsuttaa nätisti ihanassa uudessa kesähameessa kun reidet on ihan vesikelloilla ja polttelee niin pirusti....nuo ns.pyöräilyshortsit olen itsekkin ajattelut hankkia

• hameilija

Pyöräilysortsit myös mulla. Tai sitten legendaarinen housualushame, niitä vain saa nykyään vähän huonosti...

• löytyy

Olen nähnyt jokin aika sitten noita housualushameita myynnissä Halpa-Hallissa. Saattoivat olla Tam-Silkin valmistamia, jos en nyt ihan väärin muistele. Jos sellainen löytyy lähinurkista niin kannattaa ainakin käydä katsastamassa valikoima.

• Screenwriter

Itse käytän sitä vihreää Compeedin rakonestopuikkoa. Sitä jota mainostetaan uusien kenkien varalta. Sitä molempiin reisiin hankaavaan kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6033
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe