KENGÄT

NIKU

Jatkan vähän kenkäkeskustelua. Esim LEFT-kengät ovat täysin peruskengän näköiset eivätkä olleet edes täysin sopivat vaikka piti olla mittatilauskengät. Vähitellen venyivät sopiviksi. En enää osta. Maksoivat 220 euroa. Suomesta on melko vaikeaa ostaa tyylikkäitä kenkiä. Onko ehdotuksia. Kyse nelikymppisestä miehestä.

14

4874

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tseimsdiin

on mahdollisuus ostaa kengät ulkomailta, niin ei muuta olekkaan kuin vaihtoehtoja.

Mutta minkä tyyppistä kenkää etsit? Osta esim. klassiset Guccin mokkasiinit? ( www.gucci.com )

Petja ja Simon de Zättä sitten tietävät Cityn liikemies lookista lähes kaiken. =)

• tseimsdiin

• JT76
        tseimsdiin kirjoitti:

ja chinojena kanssa CHIC. ;) Jotkut pitää jopa puvun kanssa, mikset myös sinä.

http://www.gucci.com/us/product-shots/us-english/us/ss06_sm_157509_ABH00_1000.asp

Ei ehkä ihän kestävimmästä päästä, mutta saat varmasti pisteet kaikilta kenkien tuntijoilta!

Tosin tässäkin Petja ja Simon saattavat olla erimieltä mutta ei anneta sen häiritä. =)

..varauksella useimpien tunnettujen yleismuotimerkkien kenkiin. Guccin kenkiä nyt ei ole ihan hirveästi haukuttu muttei varsinaisesti kehuttukaan. Tietenkin jos Guccia on pakko saada tai design kiinnostaa niin ostoksille vaan, mutta laatu ei ole hinnan tasolla. Sama juttu esim. Pradan kanssa.

• tseimsdiin
        JT76 kirjoitti:

..varauksella useimpien tunnettujen yleismuotimerkkien kenkiin. Guccin kenkiä nyt ei ole ihan hirveästi haukuttu muttei varsinaisesti kehuttukaan. Tietenkin jos Guccia on pakko saada tai design kiinnostaa niin ostoksille vaan, mutta laatu ei ole hinnan tasolla. Sama juttu esim. Pradan kanssa.

'minut' ja Pradan suohon. Mutta et kummiskaan itse ehdottanut mitään?

Mistä 'JT76' luet/kuulet kehut tai haukut? En epäile lähteittesi varmuutta enkä provosoi/vittuile, ihan muuten vain kiinnostaa. =)

• JT76
        tseimsdiin kirjoitti:

'minut' ja Pradan suohon. Mutta et kummiskaan itse ehdottanut mitään?

Mistä 'JT76' luet/kuulet kehut tai haukut? En epäile lähteittesi varmuutta enkä provosoi/vittuile, ihan muuten vain kiinnostaa. =)

..että olisit itse tietänyt enkä siksi mitään ehdottanut. Noilla ulkomaisilla foorumeilla tuntuu olevan melkolailla tietoa ja kokemusta näistä, vaikka itselläni ei valitettavasti ole ollut mahdollisuutta kaikkien valmistajien tuotteisiin tutustua.

• Saku

Miksi päädyit Leftin kenkiin? Etkö löydä istuvia ihan rekistä? Vähän sama kokemus on noista leftin kengistä. Hintaa on kyllä, mutta istuvuus ei ollut ihan sitä mitä olisi toivonut. Itselläni on ylileveä jalka - jenkkimitoilla EEEE! - joten luulin, että kerrankin saan mitä halua, mutta ei. Kai normaalijalkaisten on helppoa saada hyvännäköisiä kenkiä. Jos taas on vähän epämuotoinen jalka, niin karmeat pappakengät on sitten jäljellä. Ulkomailta olen joskus löytänyt sopivia.

• tseimsdiin

joutunut mainonnan uhriksi. Tälläkin palstalla muistaakseni muutamaan otteeseen suitsutettu LEFTIÄ. Kyllähän sitä vähemmästäkin päätyy Leftin asiakkaaksi. =/

Mutta Suomen tilanteeseen on nyt tulossa muutosta; Saimon De Tsätällä on jonkin sortin sisäpiiritietoa tänne pohjolaan avattavasta _KOVATASOISESTA_ miesten vaateliikkeestä.

• niku

halusin kokeilla. Toinen jalka on ehkä vähän suurempi mutta kyllä valmiitakin löytyy. Onpahan kokeiltu. Suosikkini on tällä hetkellä Lloydin kengät.

• Ulrich von Lichtenstein

kokeillut Seabagon loaferieta ja Gaborin kenkiä ja molemmat olivat suuria pettymyksiä. Yliarvostettuja.

Hovihankkijoinani toimii Clarks ja Ecco. Pari kertaa on on ollut Loydsit kanssa kädessä kun olen miettinyt otanko vai enkö. Viimeksi vei Eccon käyvelykenkä voiton. Mutta Loyds on varmasti hyvä valinta.

Lenkkikenkä puolella suosittelen Asicsia ja DS traineria.

• jnknjk

ovat yhtälailla surkeita tai siis käyttökelvottomia. yhdestäkään mainitusta ei löydy kokoa 28. Kotimaisista löytyy.

• jnkl
        jnknjk kirjoitti:

ovat yhtälailla surkeita tai siis käyttökelvottomia. yhdestäkään mainitusta ei löydy kokoa 28. Kotimaisista löytyy.

kokoa 38

• ofnnn

Itse olen ollut todella tyytyväinen Church's kenkiin. Valitettavasti niitä on varsin hankala saada Suomessa ja hintaa riittää ulkomaillakin. Alennuksesta, Church's omista liikeistä, lähtee noin 350 eurolla eroa.

• tietenkin

Olen kahdet oxfordit tilannut tuolta...seconds&sale-kengistä siis kyse.

http://www.herringshoes.co.uk/

Mustat ja rusket...taisi olla tyypiltään consul. En tiedä miten istuu muiden ongelmajalkaan (itselläni on leveä ja rintava jalkaterä), mutta olen ollut tyytyväisempi näihin, kuin niihin aiemmin mainittuihin "mittakenkiin".
        Church's-kengät voi lähettää myös tehtaalle korjattaviksi, kun tulee ajankohtaiseksi. Hintaa taisi olla 160£ 15£ postikulut. Hesasta saa jostain liikkestä, musta ei taida lähteä alle 400€:n.

• jkik

Ei ole mikään mittatilauskenkä. Jos tilaan sieltä itselleni kengät eli kokoa 38E niin myyvät ei-oota!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      40
      2899
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2681
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      35
      2411
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    5. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      31
      1719
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1213
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe