Me riidellään mieheni kanssa lähes päivittäin. Välillä tuntuu, ettet jaksa tällaista elämää. Jatkuvaa riitelyä hänen kanssaan. Ei ole lapsillemmekaan hyväksi kuulla vanhempien riitelyjä. Olen usein väsynyt koska jatkuva tappelu on kuluttavaa. Riitelemme enimmäkseen kodin hoitoon liittyvistä asioista ja rahan käyttämisestä.
Riitely
4
993
Vastaukset
- Mulla on niin
hirveet traumat riidoista sekä lapsuudenkodissa että täysin katastrofalisessa avioliitossani, että en varmaan ihan jo pelkästään siitä syystä enää halua koskaan naimisiin. Lisäksi olen niin älyttömän herkkä ja hermostun helposti jos asiat eivät suju, etten todellakaan ole unelmakumppani yhtään kenellekään. Varmaan ihanteellisinta olis vaan tapailla miehiä ystävinä.
- voi olla
Vastailen summittaisesti, kun runot ei pelaa...
Riitely kuuluu suhteisiin, puhuminen vastavuoroisesti myös. Miehet ovat niin tunnepattoja, eivätkä käsitelleet lapsuudentraumojaan, ettei sellaisten kanssa jaksa millään. Kun on jo lapsensa maailmalle saanut, puoliksi huonolla menestyksellä.
Minä kyllä haluan tapailla miestä muutakin kuin vain ystävänä. Nyt on kesä ja loma tulossa, et silleen. Ystävyyttä voi ensin rakentaa ja sitten, kun on selvillä pahimmat jutut, voi mennä pidemmälle ja nautiskella toisesta muutenkin. Rakastaa elämää.
- Meriaurinko
Samaa oon miettinyt, vaikka lapsia ei vielä olekaan, että kuinka kauan sitä riitelyä jaksaa. Samoista asioista riidellään, kukapa ei.. Toisaalta meitin riitelyt kehittyy koko ajan parempaan suuntaan; enää ne ei kestä useita päiviä.. (JEE!!) Plaah, kyllä yksinolo olis helpompaa. Kun se on sitä saman paskan jauhamista uudestaan ja uudestaan.
- sama täällä
Joo, meillä riidellään välillä lähes päivittäin. Mulla menee ukkoon hermot mitä typerimmistäkin asioista. Me ei olla lähes koskaan samalla aaltopituudella. Mutta silti en halua uskoa sitä todeksi että vain MINUSSA on se vika. Jos mies ei puhu asioista eikä ole valmis puhumaankaan, jotain vikaa täytyy hänessäkin olla. Tuntuu et mies on ylimielinen ja ylpeä. Sitten tulee välinpitämättömyys kun eniten tukea tarvitsisi.
Lisäksi kärsin masennuksesta ja paniikkihäiriöstä, joita tää miehen haluttomuus ymmärtää vain pahentaa.
Lapset kärsii, ei sille mitään voi. Olen hakenut itselleni apua sekä perheelle. Mutta millä muutat miehen, jonka mielestä ei hänellä mitään ongelmaa ole?
Ei helkkari, kyllä mä haluan miehen joka ymmärtää ja haluaa muuttaa asioita paremmaksi eikä vain lusmuta ja hukata koko elämäänsä.
Mut oon umpikujassa. Oon niin riippuvainen miehestä etten uskalla erotakaan koska en pärjää yksin lasten kans :( Mä en jaksa että koko elämä menee hukkaan. Ja sit se syyllinen olen aina MÄ! Ei toisella ole koskaan mitään puhuttavaa, huoh :(
Miten paljon ihmisen pitää kestää, tuntuu et mä olen jo kestänyt tässä elämässä kolhuja ihan tarpeeks.
Parempaa onnea teille muille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h282849Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062641Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv262353Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141483- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958