Vain ja ainoastaan usko Jeesukseen voi sinut pelastaa.Jeesus kuoli sinun syntiesi edestä,ja vain uskomalla Jeesukseen voit todella pelastua eli päästä iankaikkiseen elämään.Ei ole teidän tehtävänne järkeillä miten Jumala on pelastussuunnitelman hyväksi nähnyt.Raamattu sanoo: Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne jotka uskovat.Jumala ei ole kenellekkään tilivelvollinen,toisin ku me Jumalalle.
Lopettakaa Jumalan Kanssa pelleily!!
15
800
Vastaukset
- Reiska.
Taidat olla armeijan leivissä? Jokos siellä sotilaspastoritkin poikia komentelee?
- Jeesus on Herra!
tuo armeijan homma.Jeesus rakastaa myös sinua Reiska,toivon että mietit asiaa.Raamatun luvusta voisi olla apua, jos se jostai kaapin perältä löytys.Kyllähän ne armeijassakkin jako uudet testamentit jokaiselle.
- tämä viesti on
vilpittömällä mielellä tehty! Toisaalta olen kyllä aika herkkäuskoinen..Hmm, täytyy miettiä:)
Laita kuitenkin yksi blankko-lyönti aina pisteen, pilkun tai muun välimerkin jälkeen. Niin se on silloin oikeeta konekirjoitusta.
Olet selvästi nainen. Saanko kysyä ikääsi? Tai saanhan minä, mutta vastaaatko? - herraa
Osaatkos tämmöistä uskoa? Sinun tonttukaverisi eli jumalasi ei pelota, askarruta eikä edes huvita millään lailla. Kyllä sinua varmaan harmittaa, kun itse pelkäät helvettiä ja jumalaasi ja muut eivät voisi vähempää välittää.
- Jeesus on Herra!
koska Jumala on rakkaus.Jeesus on jo voittanut kuoleman ja perkeleen vallan 2000 vuotta sitten,ja siksi meidän Jeesukseen uskovien ei tarvitsekaan pelätä helvettiä.Jumala rakastaa sinuakin.
- on ollut
Jeesus on Herra! kirjoitti:
koska Jumala on rakkaus.Jeesus on jo voittanut kuoleman ja perkeleen vallan 2000 vuotta sitten,ja siksi meidän Jeesukseen uskovien ei tarvitsekaan pelätä helvettiä.Jumala rakastaa sinuakin.
hyvät voitot, kas perkelettä!
- järjellinen
jos jumala rakastaisi minuakin niin hän ei haluaisi lähettää minua helvettiin.
- juutas
Siis kumpaa pitäisi palvoa, Jumalaa vai Jeesusta? Ja eivätkös nämä pitäisi olla periaatteessa sama asia? Ja jos ovat sama asia, niin eikös ole sitten yhdentekevää, kumpaa palvoo? Ja jos eivät ole yksi ja sama, niin montakos Jumalaa kristinuskossa sitten onkaan?
- Jeesus on Herra!
Isä poika,ja pyhä henki on yksi ja sama asia.On ihan sama rukoiletko Jeesusta vai Jumalaa,viesti menee perille.Raamatussa sana tarkoittaa Jeesusta,ja siellä sanotaan;sana oli Jumalan tykönä,ja sana tuli lihaksi eli Jeesukseksi maan päälle.Pyhä henki taas on Jumalan henki joka lähetettiin meille uskoville puolustukseksi tänne maan päälle.Jumala on kolmiyhteinen Jumala.Kannattaa Lukea Raamatusta Johanneksen Evankeliumi,se varmasti auttaa ymmärtämään.
- ei kannata lukea
Isä poika,ja pyhä henki on yksi ja sama asia.On ihan sama rukoiletko Jeesusta vai Jumalaa,viesti menee perille.Raamatussa sana tarkoittaa Jeesusta,ja siellä sanotaan;sana oli Jumalan tykönä,ja sana tuli lihaksi eli Jeesukseksi maan päälle.Pyhä henki taas on Jumalan henki joka lähetettiin meille uskoville puolustukseksi tänne maan päälle.Jumala on kolmiyhteinen Jumala.Kannattaa Lukea Raamatusta Johanneksen Evankeliumi,se varmasti auttaa ymmärtämään.
moista kirjaa. Epäjohdonmukaisuuksia täynnä. Aina on joku selittämässä asioita mielestään oikein päin niinkuin tuotakin pyhä henki tarinaa.
Ja miksiköhän me olemme tilivelvollisia?
Sehän on juuri se perus kysymys, MIKSI!
Miksi muiden elollisten tarvitse tilittäytyä?
eivätkö nekin ole "luojan" luomia.- Jeesus on Herra!
ja antoi näin ihmiselle myös vastuun muista.Me olemme tilivelvollisia synnin tähden.Kun Jumala loi ihmisen,niin ihminen ei ollut syntinen.Ihminen itse lankesi syntiin,ja on siitä asti syntiä tehnyt,mutta Jumala tuli kaikessa rakkaudessaan lihaksi(Jeesukseksi)maan päälle sovittaakseen meidän syntimme.Jeesus eli synnittömän elämän maan päällä,että meillä uskomalla häneen olisi iankaikkinen elämä taivaassa.Kannattaa luke evankeliumeja niistä selviää paljon.
- Kuippis
ja antoi näin ihmiselle myös vastuun muista.Me olemme tilivelvollisia synnin tähden.Kun Jumala loi ihmisen,niin ihminen ei ollut syntinen.Ihminen itse lankesi syntiin,ja on siitä asti syntiä tehnyt,mutta Jumala tuli kaikessa rakkaudessaan lihaksi(Jeesukseksi)maan päälle sovittaakseen meidän syntimme.Jeesus eli synnittömän elämän maan päällä,että meillä uskomalla häneen olisi iankaikkinen elämä taivaassa.Kannattaa luke evankeliumeja niistä selviää paljon.
Miksi olemme tilivelvollisia synneistämme Jumalalle? Emmehän me ole omalla tahdollamme luoneet syntiä.
Miksi Jumala vaatii uskoa itseensä? Miksi usko on peruste taivaaseen pääsylle?
Malliksi illan konserttiin.
......................
....._........._.....
...|#|......|#|...
...|=|......|=|...
...|=|._._.|=|....
...\=======/....
....\======/....
.....\==I==/.....
.....|====|.....
.....................- metaskeema
Koitat uhkailla höpöjutuilla. Minä en maksa lahkoille suojelurahaa siitä, että ne lupaavat minulle taivaspaikan helvetin sijasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412408Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse711690Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 631184
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171158TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872