Onko olemassa vedenkestävää eyelineriä? En ole ikinä törmännyt sellaiseen, mutta tarvetta sellaiselle olisi..!
Vedenkestävä eyeliner!! Onko olemassa??
8
3069
Vastaukset
- kokemukseni
on, että vedenkestävää ei olekaan. Mutta vettähylkiviä on niin, että uimaan voi mennä. Itse olen luomille ensin laittanut Jane Iredalen absencea ja sitten kakkurajausta ja sen päälle puristepohjaa ja, jos haluan voimakkaat rajaukset, niin vielä kerros rajausta. Saunomisenkin on näin kestänyt. Jane Iredalea saa kosmetologeilta.
- taitaa olla
Kanebon eyelinertussi on aika tavalla samaa tavaraa kuin se 38 asteen ripsivärikin. Minulla ainakin pysyy loistavasti.
- on vedenkestävä
ja varmaan teatteri- ja ammattilaissarjoilla muutenkin.
- löytyy
nestemäinen rajausväri, joka kestää esim. uimisen. Hinta 8,90 mutta kun on tarjouksessa, on edullisempi.
Olen "clowni-uintiesityksissä käyttänyt Avonin rajausta, ripsiväriä ja luomiväriä, jotka on tarkoitettu kestämään tällaisia olosuhteita ja hyvältä olen näyttänyt esityksen lopussakin, eivät ole levinneet/lähteneet.- akdklaj
Mistä saa noita Avonin meikkejä??
- ottaa
akdklaj kirjoitti:
Mistä saa noita Avonin meikkejä??
selvää. Ne ovat suoramyynnissä eli konsultit myyvät niitä. Mä saan siskon kaverin kautta, joka on meikkaja-maskeeraja ja myy näitä.
Käy kattoos www.avon.fi -suomalaisilta sivuilta ja anna nimesi ja paikkakuntasi, sieltä tullee ilmoitus keneltä saat ostaa.
PS. se vimppa ANNA Kauneutta ja muutama muukin lehti on tehnyt meikkejä näillä meikeillä. Oon käsittäny et Avonin meikkisarja on tuolla maailmalla brändinä tunnettu, tai ainakin tää meikkaaja-maskeeraja tiesi kertoa niin. - omistan
ottaa kirjoitti:
selvää. Ne ovat suoramyynnissä eli konsultit myyvät niitä. Mä saan siskon kaverin kautta, joka on meikkaja-maskeeraja ja myy näitä.
Käy kattoos www.avon.fi -suomalaisilta sivuilta ja anna nimesi ja paikkakuntasi, sieltä tullee ilmoitus keneltä saat ostaa.
PS. se vimppa ANNA Kauneutta ja muutama muukin lehti on tehnyt meikkejä näillä meikeillä. Oon käsittäny et Avonin meikkisarja on tuolla maailmalla brändinä tunnettu, tai ainakin tää meikkaaja-maskeeraja tiesi kertoa niin.Lorealin vedenkestävän eyelinerin, sellaisessa kultaisessa purkissa, mutten todellakaan suosittele. Osa siitä lähtee vedessä pois sellaisina viivoina. ällöä.
- sarjassa
mutta mutta karisevat pois,tavallinen on parempi.Vedenkestäviä ovat mutta lohkeilevat ja varisee poskille,varsinkin silmän sisänurkista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837