mitä te vinkutte jos ero tulee,sehän on vaan elämää,aina on joku jolle kuuluu vielä huonompaa,me erottiin 15v yhteys elon jälkeen,mitäs tässä päivä kerrallaan,lapsista toinen asuu mulla toinen hänellä,jä välit ovat meilläkin paremmat mitä viimiseen n.vuoteen,voihan se olla et ku ei ollut mitään kolmansii pyörii niin ei tartte olla kenenkään katkera,ja jos jommalle kummalle tulee uus,niin tulkoon,tietenkin nainen saa aina helpommin ku miehet siis uuden, tai ainakin hoidon, mut ei sen väliä, voithan sä lohduttautuu sillä et olet säkin hänen kans ollut joskus sängyssä,tai miten vaan, pelit jatkuu,turha vaivata itseään asioilla joita ei pysty muuttamaan.
selkärankaa
meitsi
1
441
Vastaukset
- jättäjäpettäjä
itse olen lähtenyt 2 kertaa. kummallakaan en ole osannut lähteä "yksin" tai siis ilman kolmatta osapuolta. Tiedän olen selkärangaton paska.
Mutta mitä sittne meikäläisenkään perään miehet mankuu ja vinkuu!!???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050