Eli kyselisin että,millainen
on hyvä ystävänhaku-ilmoitus?
Millainen on
4
297
Vastaukset
- erwerwerw
Sellainen mistä löytää sen ystävän.
- kummissaan
sellainen, jossa kertoo vähän itsestään, millaista ystävää - siis millaisiin asioihin ystävää etsii ja miksi. Aluksi ehkä ehdottaa tutustumista ihan rauhakseen ennen kuin heti tarvitsisi olla tosi hyvä ystävä. Siis rento.
Ja mistäpäin on myös. Mukaan sähköpostiosoite.
Ja mikäli tosiaan pelkästään ystävää hakee maininta, että kyse ei ole muunlaisesta seuranhausta. Kerrot itsestäsi olisi hyvä.
Ei ole tullut tutustuttua tätä kautta uusiin ihmisiin reaalielämässä :) Eli keskutelua vain käytyä täällä. Tollainen voisi ehkä olla sellainen ilmoitus johon erilaiset ihmiset vastaisivat? - Maija vilkunainen
Hei! Ainakin ensin minä kertoisin itsestäni mil
lainen minä olen, mitä touhua, mitä harrrastan, missä asun jne. Sen jälkeen kertoisin minkälaista
ystävää minä olen hakemassa, saako se juoda, saako tupakoida kumpaakin ei,millaista musiikkia hän kuuntelee jne - ois käytävä
aluksi ilmi että etsit ystävää, etkä suhdetta. ikäsi, asuinpaikkasi, luonteesi, työ tai opiskelu(ei välttämättä kovin tarkkaan tarvitse kertoa ja sitten millainen elämänasenne SUlla on ja mitä asioita harrastat tai pidät tärkeinä. Sit millasta ystävää haet ikä,sukupuoli, luonne, harrastukset yms. ja sit oma sähköpostiosoitteesi, koska Sinähän sitä ystävää etsit! Onnea yritykselle, kirjoittele sit tuloksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h292854Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321463
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021173En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958