onko kellään kokemusta staffpointilla työskentelemisestä?? laitoin sinne hakemuksen ja olis kiva tietää mitä muut on firmasta tykänny? niin ja tietääkö joku että kauanko menee aikaa ennen kuin vastaavat työnhakijalle?
staffpoint
6
2012
Vastaukset
- kokemuksia on..
Minulla huonoja kokemuksia. Töitä ehkä pari kertaa vuodessa. Tietyille ihmisille annetaan kauheasti töissä ja lopuille ei ole mitään. Veloitetaan ruokarahoja palkasta vaikka ei olisi syönyt. Törkeää käyttäytymistä muutenkin, jos olet töissä muualla jonain päivänä niin ehdotellaan suoraan että etkö voisi kesken päivän lähteä sieltä pois ja mennä meidän kauttamme toiseen paikkaan ja tiedän tapauksia joissa työntekijä on hälytetty samantien töihin kun on päässyt työpaikalle niin on sanottu että lähe kotiis siitä ei me täällä enää tarvita työntekijää. Muutenkaan en ole tyytyväinen staffpointilta saamaan palveluun. Täällä ei ainakaan edes tervehditä kun menet toimistolla käymään.
- asdas
Huonoja duuneja luvassa näin luulen. En saanut mitään töitä vaikka opiskeluja on takana 10 vuotta ja työkokemusta 5 vuotta.
- Caz
Itselläni on vain hyviä kokemuksia kyseisestä yrityksestä, olen tehnyt 4 vuoden ajan ravintola ja kaupanalan töitä Staffpointin kautta ja mitään huomauttamista ei ollut. Päinvastoin ainoa työpaikka jossa on itse saanut suunnitella oman työkalenterini tenttien yms sellaisten mukaan. Joten kannattaa ainakin käydä haastattelussa, eihän siinä mitään häviä ;)
- ei kokemust
Ei ole kokemusta, mutta varamiespalvelusta on. Kysäse sielt paremminkin, kuin tuolt, huonoa olen vain kuullut siit
- tiuskivat puhelimessa
ja olivat muutenkin ihan idiootteja.
- entinen staffilainen
Todella huonoja kokemuksia itselläni kyseisestä firmasta, palkat tulevat aivan miten sattuun, ja koko ajan saa olla veitsenterällä millon on töitä ja millon ei.
IKINÄ en enää mene henkilöstövuokrausfirmaan töihin, ainakaan STAFFPOINTILLE!
ja nämä olivat vain minun henkilökohtaisia kokemuksia. mutta en suosittele!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050