Usein olen kuullut sanottavan, että jos kerran viikossa salilla käyt, niin siitä ei ole hyötyä. Mutta useimmissa 3-4 jakoisissa ohjelmissahan treenataan samaa lihasryhmää vain kerran viikossa.
Jos siis koko kropan kovaa kerran viikossa treenaa, niin eikö luulisi tulevan kehitystä silläkin? Salillahan tietysti aikaa vierähtää useampi tunti mutta jos se ei haittaa niin mikä on ongelma?
KERRAN VIIKOSSA TREENAUS TURHAA ???
lljjlljkjlk
3
589
Vastaukset
- että treenauksessa
on selkeä kuri ja rytmi, se lisää itsekunnioitusta. Mä oon vähän kaavaillut että kun muutenkin oon aamuvirkku, niin rupeisin hiljalleen aloittelemaan aamut säännöllisellä voimistelulla, ihon kuivaharjauksella ja sitten virkistävään suihkuun. Aamulla on kiva treenata, kun vatsa on tyhjä, olo energinen ja muutenkin saa päivälle ryhdikkään aloituksen.
- weider---
Ei tietenkään ole turhaa. Teho vaan ei ole ihan huipussaan.
- asdasdmj
Noh, laita kerran viikossa treenannut ja täysin treenaamaton punnertamaan penkistä.. Voit olla varma että jälkimmäisen tulokset on aivan eri luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862