Mukavaa laihdutusseuraa ? :)

Paksuknainen19

Heipä hei!
Olen 19v. tamperelainen, aikeena laihduttaa vähän enemmänkin: jopa 40 kiloa. Se kuulostaa hirmu suurelta määrältä. Olen kuitenkin tajunnut, että terveydellisistä syistä on parasta päästä eroon ylimääräisestä massasta, vielä kun on nuori.
Olisi mukavaa, jos voisi jakaa vinkkejä ja tukea toisen laihduttajan kanssa. Voisi kertoa miten tulikaan syötyä päivän tai viikon mittaan, miten kävi liikunnan kanssa - ja miltä tämä kaikki tuntuu. Onnistumiset ja epäonnistumiset, ja yrittää yhdessä muistaa että kaiken yli kyllä päästään :)
Itse olen aloittanut kuntoilun (toistaiseksi noin kerran viikossa, tarkoitus oilsi käydä salilla/jumpalla/lenkillä useamminkin). Syömistottumuksia on pakko muuttaa, olen turhan perso kaikenlaisille herkuille.
Kerro hieman itsestäsi ja jätä sähköpostiosoitteesi, niin kirjoitan sinulle! :) Laihdutusintoa ihan kaikille! Se varmasti kannattaa, jos ylipainoa on reilusti.

6

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhmivaAnsku

Moikkis!
      Mulla on kanssa nyt viikon verran ollu tää "elämäntapa remppa" menossa.. Oon katellu syömisiäni ton painonvartijoiden cd-rompun mukaan.. ja ihan kivasti on menny! (eiliset suklaapalatkin mahtu pisteisiin, juuhuu!)
      Mutta olis kiva jos vaikka mailailtas, tää laji kun tuppaa olemaan vähän sellanen että vertaistuki on paikallaan!! :)
      Mutta laita mailia, niin jutellaan enemmän!!
      [email protected]

• sarah-jemina

Kirjoitelkaas myös mulle etenemisestä. Itsekin haluaisin mukavaa juttuseuraa, jonka kanssa voisi vaihtaa kokemuksia laihdutuksesta. Maili on [email protected]

• kamomilla82

Minäkin tahtoisin jakaa ajatuksia laihduttamisesta.. Useita kymmeniä kiloja myöskin olen pudottamassa.. Katson sitten milloin näyttää hyvältä, en ole varsinaista tavoitetta asettanut. välitavoitteita kylläkin :) minulla on lokakuussa tapahtuma, johon mennessä haluaisin vielä ainakin 10 kiloa pois ja ei haittaa vaikka enemmänkin. 10 kiloa on jo takana.
      Liikun melko paljon mutta välillä retkahtelen syömisessä ja tälläkin viikolla joka päivä.. :( Nyt tartteis taas saada itseänsä niskasta kiinni.. Ja olisi kiva saada kirjoitella toisen laihduttajan kanssa! Jos ennätät niin kirjoittele.. [email protected]

• tiina_81

Mulle voi kans kirjottaa...Meillä on myös tosi hyvä tukiryhmä osotteessa http://groups.msn.com/kesakuntoon2007
      Sinnekin voi liittyä ja saa tukea laihduttamiseen!On mm.ruoka- ja liikuntapäiväkirjat, reseptejä ja linkkejä...Mutta jos et halua liittyä ni kirjottele osotteeseen [email protected]

• niinu

olisi yksi innostunut. mese osotteeni on [email protected]
      mutta sähköpostit osoite [email protected]

• prinsessatipa69

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4547
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      143
      3485
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1980
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      70
      1925
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      125
      1064
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      134
      976
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe