Gallup: Mitä tuoksuja teillä on ?

tuoksu

Elikkäs mitä kaikkia tuoksuja teillä on ja mikä/mitkä niistä ovat suosikkejanne?
Itselläni:

Lacoste - Touch of Pink edt
Tommy Hilfiger - Tommy Girl edt
Dolce&Gabbana - Light Blue edt
Burberry - Brit edt

Ja EHDOTON suosikkini noista on Burberry Brit!!!
Ihanan pehmeän ja mausteisen tuoksuinen!

Vielä olisi hankinnassa Carolina Herreran 212 Sexy! Onko kellään tätä tuoksua ja onko hyvän hajuista, mitä maksoitte ja minkä kokoisesta purtelosta ?

160

29159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei saa olla liian mausteinen.

      Hedelmäisyyttä voipi olla jonkun verran. Talvella ostin Oscar de la Rentan Violetin, on hyvä mutta kesätuoksuksi aavistuksen liian raskas ja lämmin, vähän on jäljellä Givenchyn Very Irresistibleä, on ihan OK, mut ei mikään erikoinen, joku aika sitten testasin Victor&Rolfin Flowerbombin, sitä vois ostaa ja käyttää iltatuoksuna kun on erityisen hekumallisella tuulella... Ehdoton suosikkini on kuitenkin löytynyt ja sitä pitäiskin ostaa lisää kun loppuu justiinsa, aamut ei ala hyvin ilman omaa rakasta ja identiteettiin täysin sopivaa tuoksua. Vaan enpä kerro mikä se on... :)

      • .....

        ...Vai niin, just just.


      • haukku24
        ..... kirjoitti:

        ...Vai niin, just just.

        Mulla on tällä hetkellä käytössä semmonen ku Tre Colori. Tuoksu on ihanan kukkainen, virolainen merkki.

        Hankinnassa on DKNY, ja tuota Rough Hot:tiakin voisi testata.


      • virokaunotar
        haukku24 kirjoitti:

        Mulla on tällä hetkellä käytössä semmonen ku Tre Colori. Tuoksu on ihanan kukkainen, virolainen merkki.

        Hankinnassa on DKNY, ja tuota Rough Hot:tiakin voisi testata.

        Haisevat ihan itämaalaiselle halvalle ja huonolle naiselle,sopii kyllä pikkutytölle joka hakee vaikeuksia.


      • haukku24
        virokaunotar kirjoitti:

        Haisevat ihan itämaalaiselle halvalle ja huonolle naiselle,sopii kyllä pikkutytölle joka hakee vaikeuksia.

        tuoksuista tarkoitat


      • haukku24
        virokaunotar kirjoitti:

        Haisevat ihan itämaalaiselle halvalle ja huonolle naiselle,sopii kyllä pikkutytölle joka hakee vaikeuksia.

        tuoksuista tarkoitat?


    • branché

      Hérmes: Eau de Merveilles
      Chloé: Chloé
      Burberry: London
      Valentino: Red
      DKNY: Be delicious
      YSL: Paris

      Suosikkini ovat Hermés'n eau de merveilles ja Burberryn London.

    • murmelirouva

      Mun lemppari on Burberryn Brit, just ja mausteisuus, vanilja ja manteli on ihanat. ei oo kuitenkaan liian raskas itämaismausteinen.

      ja toi D&g Light Blue on ihanan raikas sitruunainen, ah, kesätuoksu!

      Olen haistellu Lancomen Hypnosea, aika hyvä vaniljainen. harkitsen ostoa.

      Myös Elizabeth Ardenin Green Tea on kiva vihreä raikas tuoksu.

      • oho oho

        Meillä tosiaan on aika samanlainen maku! Brit ja light blue mun lemppareita :))


    • on herrera 212

      Carolina Herrera 212 on aika voimakas,en tykkää!
      Itseltäni tuoksuja löytyy:

      Gucci:envy me,Dolce & Gabbana:light blue,Paris Hilton:just me,paris hilton, Stella McCartney:Sheer,J.lo:glow,miami,still,live
      Tommy Hilfiger:truestar Cacharel:amor amor,Dior:jadore, Escada (monia), Kenzo:flower by kenzo....en jaksa luetella...jokapäiväks eri tuoksu!

    • löytyy

      Elizabeth Ardenin Green Tea, tosi ihana etenkin näin kesäisin, sopivan kevyt.

      Cindy Crawfordin Waterfalls. Ihan kiva, tuoksuu iholla pienen hetken päästä tosi kivalta. Ensi tuoksu ei vält. kauhean hurmaava.

      Laura Biagiottin Laura. Käytän lähinnä juhla- ja erikoistapaustuoksuna, ensimmäisiä ostamiani tuoksuja, vakuuttaa vieläkin.

    • Parasta.

      Oma suosikki:
      1:paris hilton

    • shri

      Lancome: Miracle ; alkaa jo kyllästyttää
      D&G: Light blue; Toimii edelleen
      Elizabeth Arden: Provocative woman; sähäkkää iltaan

      Haluisin kesäksi ihanan makean Escadan pacific paradisen.

      • tällähetkellä

        viimeisimmät ostokseni
        Herreran 212 sexy
        Lauren ralph hot
        Lolita Lempicka (ei saa suomesta,tilasin Strawberrynetistä)
        Diorin Addict

        kaikissa hajuvesissäni pointsi on että lopputuoksussa on vaniljaa. Suosin parfyymejä,EDT:t laimenevat liian pian ja saa olla suihkuttelemassa koko ajan.


      • Nimetön
        tällähetkellä kirjoitti:

        viimeisimmät ostokseni
        Herreran 212 sexy
        Lauren ralph hot
        Lolita Lempicka (ei saa suomesta,tilasin Strawberrynetistä)
        Diorin Addict

        kaikissa hajuvesissäni pointsi on että lopputuoksussa on vaniljaa. Suosin parfyymejä,EDT:t laimenevat liian pian ja saa olla suihkuttelemassa koko ajan.

        Itsekkin harkitsen lolita lempikan tilaamista strawberrystä..niimpä muutama kysymys..
        voiko maksaa muuta kuin luottokortilla tilatessa?onko luotettavaa antaa visakortin numero netissä?kauan lähetyksessä meni?entäpä postimaksut,oliko se sen jotain 12 e??


    • Scentina

      eri paikoista taloa yli 200 parfyymiä. Testerit mukaanlikien lähemmäs 300. Silti metsästän sitä "oikeaa" . tai juu, hyvän tuoksuinen addiktio ja harrastus tämän on. Kesällä taas hankin uuden tai pari.. tai saa nyt nähdä :~)

    • Hajuja

      Löytyy Kenzon Flower by Kenzo, YSL:n Cinema, Diorin Addict, Lancomen Attraction ja
      uusin ja parhain on Prada.
      Muistakaa nuoret naiset/tytöt, älkää käyttäkö liian vahvoja tuoksuja. Esim kaikki nuo yllä olevat ovat todella vahvoja. Itse voin niitä hyvin käyttää, koska olen aikuinen tumma nainen.

      • Rosebud

        Clarins'in Par Amour tuoksuu ruusulta ja on IHANA!
        Hinta tosin n. 64 €, mutta hyvästä kannattaa maksaakin.


    • Hajuvesistä pitävä

      Kaapistani löytyy seuraavat :

      Lancome Hypnose...se paras!

      Salvador Ferragamo Incanto...aivan ihana ja makea tuoksu,kevyt ja sopii nuorillekkin!

      Emporio Armani She...en ole vielä avannut,mutta ostaessa ihastuin tuoksuun ja odotan että pääsen käyttämään.

      Clarins Par Amour...kukkaistuoksu,moni kysellyt et mitä sulla on?

      Nina Ricci Les Belles de Ricci...ei ole mun tuoksuni,harmi ku lennolta otin kun en muutakaan keksinyt (olen hajuvesifriikki ja matkustan paljon,siks näitä kertyy...

      Cucci eau de Parfum Scannon Paris...makea,pitkään mukavan pehmeä tuoksu,tätäkin kysytään et mitä olet laittanut?

      Dior Addict...ei ole mun makuun,liian väkevä ja jää käyttämättä!

      Ja aina pitää olla pieni pullo parfyymiä laukun pohjalla jossa lukee Chanel 5,jos en ole aamulla laittanut mitään,tuoksautan sitä hieman ilmaan ja kävelen läpi....aina mun suosiossa ;)))

      • kaitiewhite_

        Salvador Ferragamo Incanto...aivan ihana ja makea tuoksu,kevyt ja sopii nuorillekkin!


        mistä sä ostat tota hajuvettä?? ollaan etitty tota kauan eikä mistää löydy!


      • Haistoin
        kaitiewhite_ kirjoitti:

        Salvador Ferragamo Incanto...aivan ihana ja makea tuoksu,kevyt ja sopii nuorillekkin!


        mistä sä ostat tota hajuvettä?? ollaan etitty tota kauan eikä mistää löydy!

        Harrodsin toiletissa, mutta myymälästä ei löytynyt, eikä koko Oxford streetiltä, onneksi Kööpenhaminan kentällä oli heidän osasto josta sain sitä. Myyjä ihmetteli kun tulin juuri sitä ostamaan ja missä ihmeessä olen päässyt haistamaan sitä. Ihan kun eivät haluaisi myydä tuotteitaan.


      • N0ORA

        Jos et tykkää Les Bellesistä, niin myyhän se minulle! :)

        Itse rakastan ko. tuoksua! Ja valitettavasti kaupoista ei sitä enää saa.


      • Vai_niin

        Laukun pohjalla jossa lukee Chanel 5? Siis laukussa lukee. Mistä noita Chanelin laukkuja saa?


    • Sniff

      Ihana gallup :) Mulla on:

      1. Calvin Klein - Euphoria. En oo vielä avannu, mutta olen tykänny testeristä :)
      2. Escada - Escada. Mies osti laivalta yllärituliaisiksi. Hyvin onnistui! Raikas tuoksu, silti sopii iltamenoihinkin. Tykkään.
      3. Espirit - Life. Ostin, kun löysin Cittarista 10 eurolla. =) Ei meinaa kulua millään loppuun, kun on 70 ml:n pullo. Ihan ok arkituoksu, mut oon vähän kyllästyny siihen.
      4. Chupa Chups - I Love Me Pop Vinyl. :D Cittarilöytöjä, vitosen maksoi 30 ml. En oo avannu, vois kesätuoksuna mennä (muistaakseni aika makea)
      5. Jean Paul Gaultier - 4 minituoksun setti. Tykkään kaikista! :) Yksi kyllä miestentuoksu? ja Fragilea en raaski käyttää.. :D
      6. Emporio Armani - She. Ihan mukava, mutta ehkä vähän talvinen?
      7. Emporio Armani - White. Joskus tykkäsin tosi paljon, nyt ehkä vähän kyllästyny. Armanin tuoksut tuoksuu mielestäni paljon pidempään kuin muiden, jopa useita päiviä?!
      8. Ralph Lauren - Romance. Suosikkituoksuja :) Varsinkin kesällä ihuna.
      9. Escada - Sexy Graffiti. Wanha kausituoksu, onneksi enää pullonpohja jäljellä. Suosikki bileisiin. Muuten en noin makeista pidä.
      10. Kenzo - Flower by Kenzo. Ihan ok, vähän liika makea, en kauheasti pidä.

      Eikö teillä, keillä on useita kymmeniä tuoksuja, ne vanhimmat jo märänny? Itse käytän jotain tuoksua joka päivä, joskus laitan useita kertoja päivässä, mutta silti ei meinaa pullot kulua loppuun.

      • HujuHaju

        Siinäpäs se...


        Kaapit tahtoo täyttyä hajuvesipulloista,niitä ajelee puolinaisina!

        Pidän ne aina nykyään laatikoissa,valolta suojattuna että säilyttävät "oikean " tuoksun...


    • sasae

      Nyt kesällä käytössä on:
      Annick Goutal Eau d'Hadrien: ihanan raikas, sopii arki- ja työkäyttöön, eikä tuoksu ällölle jos on menossa kuntosalille
      Guerlain: Cherry Blossom - ihan kuivan puuterinen ja kukkainen
      Clean - sopii myös jos tietää että on menossa salille samana päivänä

      Muuten enemmän talvi-syksykäytössä ovat myös:
      Anna Sui violetti: makea mutta ei raskas
      Burberry Brit - pidän vaniljasta, ja pidin tästä paljon, nyt olen hiukan kyllästynyt, mutta kyllä sitä varmaan muutaman kerran tulee taas ensi talvena käytettyä

    • tällaisia

      Calvin Klein: Truth
      Emporio Armani: She
      Emporio Armani: City Glam She
      Givenchy: Organza
      Calvin Klein: Contradiction

      Lempparit näistä Truth ja City Glam She

      Diorin Addict kakkonen harkinnassa, onko kenelläkään?

      • ostin sitä

        kaikki kysyvät: -oioijo niin ihana tuoksu sanovat!tykkään itsekkin niinm paljon että ja kunhalpaakin on että! uskokaa pois ja ostakaa!


      • Myykkeli

        Mistä kaupoista löydät tuota Emporio Armani: City Glam She


    • mulla menevät

      et sellasta.

    • parfyymit

      Mulla on nämä:

      - Christina Aguilera: Inspire. Uusin, sain lahjaksi. Voimakas ja pitkäkestoinen tuoksu, tykkään tosi paljon (ehkä myös siksi että on uusin tuoksuistani).
      - Davidoff: Cool Water. Käytän vain juhliin ja tärkeisiin tilaisuuksiin. Ihan hyvän ja kalliin tuoksuinen.
      - Jennifer Lopez: Glow. Lomamatkoilta hankittu. Ei paljon käytetty.
      - Gucci: Rush. Lomamatkoilta hankittu. Makea ja vaniljainen, en halua käyttää tätä joka päivä.
      - Kylie Minogue: Darling. On melko tyttömäinen ja makea, mutta tykkään. Käytän paljon.

    • nam-nami

      Kenzon: L'eau par Kenzo, pitkäaikainen suosikki, myös Parfym d'ete on hyvä.
      Diorin: Eau svelte (vartalovesi), hillitty, kevyt
      Cartier: So pretty, taas pitkästä aikaa sain, tilattuani netistä

    • tällä hetkellä

      ovat:
      Marc Jacobs: Daisy
      Dolce&Gabbana : Light Blue
      Cucci: Cucci II
      Calvin Clein: Contradiction.

      • perhostyttö

        Minulla löytyy kaapista useampia hajuvesiä, joista toisia käytetty enemmän.
        Celine Dion ja samasta sarjasta useampia kuten Sensational, Enchanting, Spring in Paris, Spring in Provence, Belong, Notes, Paris Nights, M by Mariah Carey, Luscious Pink, Sarah Jessica Parker Covet, Eternity, Yardley - Lily of the valley, Miracle Forever, DKNY to go, Jennifer Lopez Glow ja Deseo sekä marketista ostettu vaniljatuoksu. Onhan tuossa ihan mukavasti tuoksuja, mutta tuoksuista innostuneena haaveilen yhä Celine Dion kokoelmani täydentämisestä. Nyt siitä puuttuu ainakin Always belong ja Chic. Muutkin tuoksut houkuttelevat kuten Lancomen Miracle, Jennifer Lopezin muut tuoksut, Jessica Parkerin, Donna Karanin tuoksut, Lancomen Poeme ja Hypnose.
        Issey Miyake oli mielessäni, mutta haistettuani sitä taannoin en oikein pitänyt sen tuoksusta. Jokin siinä häiritsi ihan kuin siinä olisi jokin sivuhaju joka ei ollut hvyä. Tykkään jotenkin kukkaisemmista ja mausteisista tuoksuista.


    • Tuoksuni

      Kovin on keveitä tuoksuja näillä listoilla, mutta mitäpä tuosta, makuasioita.

      Omassa kaapissa:
      - Dior; Midnight Poison
      - Dior; J'adore
      - Diesel; Fuel for Life
      - Lancôme; Magnifique
      - Valentino; Rock'n Rose Couture parfum
      - YSL; Elle

      • nuuskija*

        - Lacosten Touch of pink
        - Versacen Woman
        - minimaalisessa näytepullossa Bruno Bananin Pure Woman


    • Tulitikkunainen

      Calvin Kleinin-Eternity.Florel Petal ja yllätys HALPISTUOKSU CHALOU,ilmeisesti jäljitelmä tuoksusta ICE COULD WOMAN.Ihania...

    • Choco-

      Puma - Woman (?) : tosi hyvä tuoksu
      CK IN2U Heat (her) : aivan paras!
      Kookostuoksu Yves Rocherilta
      Mansikkatuoksu Yves Rocherilta
      Miss Elite
      Jeanne Arthes - Amore Mio
      Escada - S

    • ......

      Kylpyhuoneen pöydällä koreilee:

      Kylie Minogue - Darling
      Escada - Incredible Me sekä Into The Blue
      Laura Biagiotti - Laura
      Dior- Miss Dior Cherie

      Suosikkia en osaa päättää sillä vaihtelee aina tilanteen mukaan mutta useinmiten loppuu Into the blue tai Laura koska ne sopivat opiskelijan arkeen :)

      Ja kuumeisesti tahtoisin ostaa French Connectionin FCUK for Her -tuoksun.

      • lahjoitus:Gucci eau w parfum (kaveri oli hankkinut ja ei ollut hänen juttunsa, itse en ole käyttänyt ,mielestäni juhlava/arvokas tuoksu)
        Eau de Gio
        Wishful
        Moroccan rose
        Tresure(tippa jäljellä, en hanki enää vaikka ok onkin)

        Kiinnostaa:
        Ocean lounge
        Moschinon Glamour
        Bruno Bananin Magic woman
        Incanto bliss??? Salvatore Ferragamo
        Chloe ja YSL Printemps...

        Näistä oli Me Naisissa arviot ja siksi Moroccon rose tuli ostettua. Oli niin hyvin kuvailtu arvioinneissa, että uteliaisuus heräsi.


    • jos olis alessa.

      Alessa tai ei,syksymmällä taidanpa hankkia Lancômen Miracle-edtn.Keväällä käytin CKIN2U:ta ja juhannuksena oli minisetissä Ardenin GreenTea.Olin kiikun kaakun ostoaikeissa AmorAmorSunrisen suhteen,mutta Miraclea varten laitan jo rahaa säätöön pikkasen.Tykkään aika kevyistä kukka-tai vesisitrustuoksuista.Naisellinen ja klassinen,sekä tyttömäisen ruusuinen.

      • Sotto voce

        Mulla kaikista tuoksuista ehdoton suosikki on Laura Biagiotin Sotto Voce. Sitä ei saa enää ainakaan Suomesta ja valmistus lopetettu. Itsellä enää pisara pullossa. :(( Mut mulle kelpaisi hyvin kaikki jämäpullotkin tätä tuotetta jos joltain löytyy!!!!!? Voin maksaakin jotain tietty ja postikulut!
        Mailia voi laittaa katja.anjala (miukumauku) gmail.com

        -Katja-


    • pink26

      Lacoste: Touch of pink (Tuntuu olevan aika monen muunkin suosiossa)
      DKNY: Be delicious
      Guerlain: Champs-Elysees

      Noista kolmesta tykkään tosi paljon ja käytän vuorotellen, riippuen fiiliksestä ja tilanteesta.
      Lisäksi kaapista löytyy seuraavat tuoksut, joista en niinkään tykkää, ja käytän harvemmin:

      DKNY: Red delicious (Tuli tuplapakkauksessa tuon toisen DKNY-tuoksun kanssa, ei läheskään niin hyvä kuin alkuperäinen. Oli tyhmää ostaa molemmat!)
      Hugo Boss: Deep red (Mun mielestä ok, mutta mieheni mielestä haisee pahalle..)

    • justguest

      Tämänhetkiset lempparit:

      1. Giorgio Armani ONDE
      2. Lacoste Touch of pink
      3. Bruno Banani Magic Woman

      • edt

        Kertokaapas naiset ja tytöt äkkiä, että mistä tuoksusta miehen päällä tykkäätte? Merkki, malli?
        En millään löydä miellyttävää ja sitä oikeaa, eikä haluais mitään axea tai muuta sellaista.
        Eikä kehtaa mennä minnekkään liikkeeseen ostamaan, koska miettii, että pitääkö mua monikin erikoisena?


      • ..........
        edt kirjoitti:

        Kertokaapas naiset ja tytöt äkkiä, että mistä tuoksusta miehen päällä tykkäätte? Merkki, malli?
        En millään löydä miellyttävää ja sitä oikeaa, eikä haluais mitään axea tai muuta sellaista.
        Eikä kehtaa mennä minnekkään liikkeeseen ostamaan, koska miettii, että pitääkö mua monikin erikoisena?

        Lacosten pour homme.


      • strawwie
        edt kirjoitti:

        Kertokaapas naiset ja tytöt äkkiä, että mistä tuoksusta miehen päällä tykkäätte? Merkki, malli?
        En millään löydä miellyttävää ja sitä oikeaa, eikä haluais mitään axea tai muuta sellaista.
        Eikä kehtaa mennä minnekkään liikkeeseen ostamaan, koska miettii, että pitääkö mua monikin erikoisena?

        Armanin Diamonds


    • sanpsasd

      Onpas naisvaltainen keskustelu ^^
      Pidemittä puheitta hyllystä löytyy:

      - Givenchy Pi (suosikki vaikka onkin melko makeahko)
      - Lagerfeld Kapsule Woody
      - Ferrari Black
      - Benetton Sport (ilmeisesti aivan perustuoksu, lahjaksi tuli)

      Lähipäivinä pitäisi kanssa ilmestyä tuo Lagerfeld Classic ja muutamat näytteet. Seuraavaksi hankintaan mahdollisesti J.P Gaultierin Le Male tai jotain klassisempaa kuten St Duponttia tai Dunhillia, kunhan noistakin päästään :)

      • Haju

        Mulla on paljon hajuvesiä:

        Nina Ricci
        Lagerfeld Classic
        Kiwi u em
        Sichuan Moi
        Dunhill
        Miss Dior
        Celine Dion
        La Pesoi
        Adidas,Puma sekä
        muutamia prinsessahajuvesiä kuten Lumikki


      • AppiP
        Haju kirjoitti:

        Mulla on paljon hajuvesiä:

        Nina Ricci
        Lagerfeld Classic
        Kiwi u em
        Sichuan Moi
        Dunhill
        Miss Dior
        Celine Dion
        La Pesoi
        Adidas,Puma sekä
        muutamia prinsessahajuvesiä kuten Lumikki

        Mulla on myös hirveesti (jopa liikaa)
        tuoksuja.Mulla on :

        Helsingistä:
        DKNY
        Glamourette
        Calvin Klein
        Miss Elite
        Ocean Longe
        Donna Karen
        Promesse
        Hidden Fantasy

        Ranskasta:
        Ange ou Demon
        Porte D´vry
        Aveny´For
        L Habilleur
        Tara Jarmon
        Place T Aligne
        Rue De La Bucherie
        Chatelet Shes Halles
        Marene La Valje

        -Tosiaan asuin Ranskas 5 vuotta ja hajuvesiä jäi todella paljon
        käteen matkalta.Kivaa siellä kyllä oli.
        Shoppailtua kyllä tuli ihan liikaa


      • gtdhg
        AppiP kirjoitti:

        Mulla on myös hirveesti (jopa liikaa)
        tuoksuja.Mulla on :

        Helsingistä:
        DKNY
        Glamourette
        Calvin Klein
        Miss Elite
        Ocean Longe
        Donna Karen
        Promesse
        Hidden Fantasy

        Ranskasta:
        Ange ou Demon
        Porte D´vry
        Aveny´For
        L Habilleur
        Tara Jarmon
        Place T Aligne
        Rue De La Bucherie
        Chatelet Shes Halles
        Marene La Valje

        -Tosiaan asuin Ranskas 5 vuotta ja hajuvesiä jäi todella paljon
        käteen matkalta.Kivaa siellä kyllä oli.
        Shoppailtua kyllä tuli ihan liikaa

        Suosikit

        Nina Ricci - Nina
        versace - versense aivan ihanan raikas, rakastan


      • tässäoma
        gtdhg kirjoitti:

        Suosikit

        Nina Ricci - Nina
        versace - versense aivan ihanan raikas, rakastan

        mexx: ice touch. raikas mutta ei liian voimakas.


      • amounge
        tässäoma kirjoitti:

        mexx: ice touch. raikas mutta ei liian voimakas.

        paskaa teillä on kaapit täynnä!!!


      • roopekin
        amounge kirjoitti:

        paskaa teillä on kaapit täynnä!!!

        Amounge
        Kaapit pitää muutamilla olla täynnä hajusteita ettei ne itsensä hajut tule vahingossakaan esille. Itse käytän vettä omaan raikkauteeni ja tuoksun silti hyvältä kun en ole antanut hajusteiden ottaa ylitse.


    • ffdhh

      Incanto - Salvatore Ferragamo
      Love me (en tiedä merkkiä)
      Beach (en tiedä merkkiä)
      Love Generation Pink - Jeanne Arthes
      Hypnose - Lancome
      Aqua Allegoria - Guerlain paris
      Amor amor - Cacharel
      Lacoste - Touch of pink
      Eay de parfum (en tiedä merkkiä)
      Boum - Jeanne Arthes
      Flora - Gucci
      Hugo Boss women
      Romance - Ralph Lauren
      Acqua di GIO - Giorgio Armani

      on noita lemppareita kertyny, ja onhan niitä lisää tuolla kaapissa :D

    • ewtf

      rakastan hajuvesiä jotka ovat marjaisia, karkkisia tai muuten makean hajuisia.
      itse en pidä kalliista hajuista, mielestäni ne kaikki haisevat samalle. kallein hajuni on varmaan 20€
      käytän hedelmäisiä hajuja, tällä hetkellä käytän paljon persikan ja karhunvatukan hajuisia tuoksuja.
      halvat hajut haisee paremmalle

    • mm

      Itselläni on kovassa käytössä:

      Gucci Envy me
      Suosittelen lämpimästi!

    • maliisa-46

      Ihana tuoksu kevääseen ja kesään.
      Olen käyttänyt jo vuosia

      • tyylii

        pitäs olla vain yksi.
        monta tuoksua kun käyttää niin sitten on aika sotku tuoksuissa.tuoksua jää aina vaatteisiin ja kun monta tuoksua käyttää niin lopulta on aika soppa....


      • tuoksurouva
        tyylii kirjoitti:

        pitäs olla vain yksi.
        monta tuoksua kun käyttää niin sitten on aika sotku tuoksuissa.tuoksua jää aina vaatteisiin ja kun monta tuoksua käyttää niin lopulta on aika soppa....

        Monta tuoksua on ihana juttu! Mielialan ja tilasisuuden mukaan voi vaihdella. Itsellani viisi tuoksua tällä hetkellä, kesätuoksua etsin innoissani. Tuoksut ovat heikkouteni.


      • rouva52
        tuoksurouva kirjoitti:

        Monta tuoksua on ihana juttu! Mielialan ja tilasisuuden mukaan voi vaihdella. Itsellani viisi tuoksua tällä hetkellä, kesätuoksua etsin innoissani. Tuoksut ovat heikkouteni.

        löysin kesäksi Guccin Floran, aivan ihana!


    • health_beauy
    • hajuja hallelujaa

      YSL: M7
      Gucci Pour Homme 1
      Comme Des Garcons 2 Men
      Puig's Quorum
      Aramis Havana
      Baldessarini Strictly Private
      Cartier Declaration

    • hajuvesihullu

      Guerlain-Samsara,Shalimar ja Champs Elysees
      Kenzo-L'eau par Kenzo
      Bulgari- Eau Parfumee Extreme
      Fendi-Fendi
      Christian Dior-Pure Poison,Hypnotic Poison
      Cacharel-Noa,Gloria
      Calvin Klein-Eternity
      Carolina Herrera-Carolina,212
      Armani-Sensi White Notes
      Gaultier-Classique
      Estee Lauder-Beyond Paradise
      Nina Ricci-L'air du Temps
      Gres-Cabotine
      L'Artisan Parfumeur-La Chasse aux papillons
      Escada-Tropical Punch,Lily Chic,Loving Bouquet
      Salvatore Ferragamo-Incanto Heaven
      Lalique-Tendre Kiss
      YSL-Nu
      Boss-Boss Orange
      Lumene-Kuulas
      ....
      Ja tällä hetkellä suosikkina Incanto Heaven...

    • tuoksuva

      Davidoffin Game ja illaksi Lancomen Poeme. Cool water on kanssa hyvä.

    • Hajuja:
      Oriflame ECLAT for MEN (edt) haisee kuselle
      Oriflame Glacier (edt)
      LR Micheal Schumacher (edp)
      LR Jungle Man (edp ja ehdoton suosikkini).
      Kokonainen LR hajuvesi testiloota jos äidiltä vähän lainaa. Siskolta taas saa Oriflamea.


      Deodorantteja löytyy:
      Oriflame ECLAT for MEN
      Oriflame REBEL (suosikkini myös)
      Oriflame North For Men
      Nivea Fresh(???)

      Spray versioina Harley ja rexona. Harvemmin käytän ja taitaa tuo harrikka olla jo 10 vuotta sitten ostettu.

    • Corinne46

      Minulta löytyy aika monta, myös sellaisia jonka nimet en muista, mutta tässä ne jotka tulevat mieleen:

      Diorin Poision
      Diorin Hypnotic Poison
      Diorin Pure Poison
      Calvin Klein, Escape
      Calvin Klein, Eternity moment
      Calvin Klein, Eternity summer
      Calvin Klein, Euphora Spring
      Kenzo, Flower
      Kenzo Jungle
      Giorgio Armani, Gio (en löydä uutta enään mistään)
      Giorgio Armani, Acqva Gio
      Versace, Woman
      Versace Bright Crystal
      Gucci by Gucci
      Laura Biagotti, Roma
      Laura Biagotti, Romasta joku kesätuoksu
      Lagerfeld, Chloé
      Coco Chanel

      Jos saisin valita vain yhden, uskon että ottaisin Diorin Pure Poisonin.

      • strawberries4eva

    • Tuupanen.

      ...aito hien ja paskan haju. Käyn saunassa vain kerran viikossa, ei muuta. En harjaa edes hampaita. Silti naiset tykkää kun on macho.

      • LaDy8989

        Lancome-Maqnifigue
        Hugo Boss- Deep red
        Escada-Magnetsim


      • musri
        LaDy8989 kirjoitti:

        Lancome-Maqnifigue
        Hugo Boss- Deep red
        Escada-Magnetsim

        envy on tällä hetkellä kovasti mieleeni.


    • Iikaros

      Multa löytyy nämä:

      Carolina Herrera: 212 edt
      Lancome: Hypnose edp
      Christina Aguilera By Night edp
      Puma: (en muista nimmee) etp

    • setäsi

      Paco rabanne - 1 Million
      Hugo boss ambre baldersarini
      davidoff - game
      Cuba - Gold

      1 million on kyl paras

      Ja lisää tulossa

    • Mr T

      Editions De Parfums - Angéliques sous la pluie
      Greed - Green Irish Tweed
      Le Labo - 22
      Bond No.9 - Hamptons

    • glamdiva

      Escada-Island Kiss
      Escada-Rockin Rio
      Escada-Moon Sparkle
      Escada-Desire Me

      Guess-Seductive

      Versace-Bright Crystal

    • Escada-Absolutely Me

      Joulukuus ostin, makso melkeen 40 euroa 30 ml. Ikinä en ollu ennemmin noin kallista hajuvettä ostanu, mutta toi oli pakko saada ja sitä käytetään usein, mutta hillitysti :)

    • byre

      Laura
      Clean Shower Fresh (IHANA TUNNE!)
      Treson In Love

      Tos on noi mun lempparit :)

    • suosikit järjestyks.

      Helena Rubinstein - Wanted , tästä tytär tokaisi eilen että mikä tuoksuu hyvälle,
      olin levittänyt sarjan vartalovoidetta käsivarsiin ja jalkoihin tuon tuoksun lisäksi
      Carolina Herrera - 212
      Laura Biagiotti - Laura
      Clinique - Happy, ihan paras hyvänolon tuoja
      Boucheron ja Boucheron Initial
      Kenzo - L'eau Par Kenzo, Amour ja yksi, jonka nimeä en muista
      Escada - Signature (tulee mieleen Cacharelin Eden)
      Lancome - ô de Lancome (en sitten oikeasti tykkääkään)

      kauhea määrä noita kertynyt, kun tulee aina lentokentiltä ja laivalta ostettua - ja Hulluilta Päiviltä. Jäävät kaappiin vanhenemaan kun töissä ei voi käyttää juuri muuta kuin Biothermin virkistävää vartalotuoksua (tuoksut eivät saa leijua toisten nenään).

    • näitä löytyy

      Elizabeth Taylor - Forever Elizabeth
      Elizabeth Taylor - Passion
      Elizabeth Taylor - Diamonds & Rubies
      Samba
      Samba - French Kiss
      Samba - Viva
      Samba - Star
      Yves Sain Laurent - Y
      Yves Rocher - Pur desir Lila
      Yves Rocher - So Elixir
      Yves Rocher- Evidence
      Yves Rocher - Chevrefeuille
      Elizabeth Taylor - Black Pearls
      Naomi Campbell
      Jennifer Lopez - JLO
      Celine
      Alyssa Ashley - Musk
      Alyssa Ashley - Fizz
      Christian Dior - Poison
      Mexx Woman

    • strawberries4eva

      Mulla on nyt kesätuoksuna Escadan Ocean Lounge. En voi elää (kesää) ilman sitä! Oon lukenu arvioita siitä ja sitä pidetään kunnon teinituoksuna yleisesti,mutta silti rakastan sitä. Se saa mut hyvälle tuulelle :).

      Sitten käytän paljon Victor& Rolfin Flowerbombia ja Muglerin Angelia. Angeliin mulla on viha-rakkaus-suhde,välillä en voi sietää sitä ja toisinaan olen ihan lääpällään. En tykkää Angelin pohjatuoksusta,joka tulee esiin suunnilleen seuraavana päivänä. Joskus ihmettelee oikein,kuinka jokin vaatekappale haiseekin pahalle kun siinä on vanhan angelin haju.

    • jansu f

      Oscar de la Renta - so de la renta ei ihan oma tuoksu
      Versace - Versus Donna
      Escada - Rockin´ Rio
      Bvlgari - Black
      Escada - siniharmaa matta pullo sain lahjaksi, yökkö
      Gucci - Envy me
      Escada - S
      JLo - Glow en tykkää
      Givency - Organza
      Bvlgari - Omnia Crystal
      Puma - Woman menettelee joten kuten
      Beyonce - heat rush
      Body shop - Vanilla body mist,pitkä aikainen suosikki

      • jansu f

        Emporio Armani - She, Aivan ihana!!
        Guerlain . L´instant Magic
        GAP - Est. 1969

        ja YSL - Manifesto hankinnassa..


    • Tuoksu-Tuula

      Arden: Green tea
      Chanell: Allure
      Dior: Addict
      Moschino: Cheap & Chic

    • msnfmsnf

      Nämä löytyy tällä hetkellä:
      Cacharel - Amor Amor
      Cacharel - Amor Amor Tentation
      Lancome - Treasure in Love
      Cloe Rose edition
      Escada - Magnetism
      Givency - Ange ou Demon le Secret

      Ikisuosikki Laura Biagottin Laura juuri käytetty loppuun, mutta varmasti tulee ostettua jälleen kerraan uudestaan.

      Harkinnassa tällä hetkellä ainakin Diorin Addict, Guccin Envy Me ja Calvin Kleinin In2U Her.

      Tuoksu, jonka ehdottomasti toivoisi palaavan markkinoille on Cindy Crawfordin Summer Day! Useampia vuosia sitten kausituoksuna myynnissä ollutta tuoksua tuli käytettyä muutama pullo ja edelleen tuoksu on usein vahvasti mielessä.

    • tuoksufriikki

      Minulla on Cucci Flora, Nina Ricci Ricci Ricci, Guerlain Insolence, guerlain shalimar, Guerlain Idylle, oscar de la rentan esprit de oscar, dior Midnight poison, cacharel scarlett, Paco rabannen lady Million, Cloe Love, lanvin marry me... suosikkejani ovat viktor rolf flower bomb, guerlain insolence.

    • hhaju

      En käytä tuoksuja erityisen aktiivisesti, sillä ainakin makeat ja voimakkaat parfyymit alkavat ällöttämään ja parhaimmillaan aiheuttavat huonon olon. Tämänhetkinen lempituoksuni onkin Cleanin Outdoor Shower Fresh.

    • Nuuuuuskis

      Tässäpä tuoksut, jotka tällä hetkellä hyllystä löytyvät:

      Boucheron - Jaïpur (Arvokas tuoksu, ehkä hieman tätimäinen. Ei arkikäyttöön)
      Clinique - Happy (Luulin ostavani kevyen arkituoksun, mutta käytännössä aivan liian raskas)
      Hugo Boss - Femme (Hyvä kompromissi arjen ja arvokkaan välillä)
      Hugo Boss - Woman (sama kuin edellinen, mutta hieman sporttisempi)
      Jean Paul Gaultier - Ma Dame (Toimi toista vuotta arkituoksuna töissä, nyt kyllästyttää)
      Kenzo - Flower by Kenzo (Sama kuin Clinquen Happy: Luulin ostavani kevyen arkituoksun, mutta käytännössä aivan liian raskas)
      Kenzo - L'eau par Kenzo (Raikas, mutta menee viihteelläkin)
      Kenzo - Parfum d'été (Voittamaton kesätuoksu, eräs rakkaimmista tuoksuista minulle, ollut jo 10 vuotta. Haluan säilyttää erikoistuoksuna, joten en käytä arkena)
      Lancôme - Hypnôse (Aivan hirveä. Sain lahjaksi kaverilta, joka ei voinut itse käyttää migreeninsä vuoksi. Hyllyllehän tuo on minullakin jäänyt...)
      Lancôme - So Magic (Ok, ei sykähdytä)
      Yves Saint Laurent - Baby Doll (ihanan tyttömäinen, kun siltä tuntuu)
      Yves Saint Laurent - Cinéma (Ok)
      Yves Saint Laurent - Elle (ok)
      Yves Saint Laurent - Paris (ok)

      Lisätään nyt vielä, että kaikenlaisets tuoksut ovat minulle tosi tärkeitä, ihan päivittäisessä käytössä.

      • Järki hoi . . .

        Tärkeitä näyttäöä olevan ja onnellisesti epätietoisena vahingosta mitä nämä hajut aiheuttavat allergisille, mitäs siitä jos muutama tukehtuu allrgiaansa , pää asia että ihmiset saa käyttää hajuvesiä ja haista huom ei voi käyttää sanaa tuoksuu.


    • Anselmi Le Muaa

      Olen mies isolla M:llä ja minulla on:
      -GUCCI NOBILE
      -GUCCI ENVY FOR MEN
      -CARTIER DECLARATION
      -YVES SAINT LAURENT M7
      -ARAMIS HAVANA
      -BOSS SPIRIT
      -BIJAN FOR MEN
      -VAN CLEEF & ARPELS : TSAR
      -JOOP ROCOCO

      Naiset pitää parhaana Gucci Envy For Men:iä. Itse pidän parhaimpana ehkä tuota M7:aa tai boss spiritiä.

    • Kolme parasta Aina

      Lagerfeld: Sun, Moon & Stars
      YSL: Paris
      Dior: La Dolce Vita

    • ^___^

      Onpahan tyyristä. (La Dolce Vita ... tuoksuu kyllä tosi hyvälle.)

      Mä kaytän perustavallista Kielohajustetta jota saa vaikka Tokmannin hylyltä muutamalla eurolla. Mutta tuoksuu raikkaalle, kesälle, valkoiselle kukalle. Kielolle.
      Pelkästään kielolle. Siihen ei kyllästy. Tulee mieleen kesä. Ja jää rahaa toiseenkin puteliin.

      Merkki on OMERTA PURE Lily Of The Valley. (Eau De Parfum)

    • 1 pullo kerrallaan

      Minulla on vain yksi pullo, Guerlain Vetiver. Ostin sen 2008 kun edellinen pullo meni loppuun ja maksoi 65€. Vaikuttaa kalliilta mutta on vain 4 senttiä päivässä. Vähemmän menee rahaa tuoksuihin kuin esim. tulitikkuihin tai moniin muihin halpoihin päivittäistarvikkeisiin.

      Kunhan tuo menee loppuun, niin rahat riittävät ihan hyvin vaikka 100-200e tuoksuunkin jos löytyy joku erityisen hyvä, pullohan kuitenkin kestää monta vuotta jos tuoksu on riittävän laadukasta ja suihkauttaa aina yhden suihkauksen rintakehään.

      • Älä pihtaa liikaa

        Muuten hyvä, mutta valitettavasti tuoksut eivät kestä vuosikausien säilytystä. Jos liikaa säästelee, menee hukkaan nekin vähät rahat, kun tuoksu vanhenee vaikka tavaraa pullossa olisi vielä jäljellä.


      • kyllä säilyvät
        Älä pihtaa liikaa kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta valitettavasti tuoksut eivät kestä vuosikausien säilytystä. Jos liikaa säästelee, menee hukkaan nekin vähät rahat, kun tuoksu vanhenee vaikka tavaraa pullossa olisi vielä jäljellä.

        Onkohan sinulla ollut joku hajonnut, vuotava pullo? Normaalisti tuoksut eivät 10 vuodessakaan pilaannu ollenkaan, jos pullo on ehjä.


      • kyllä säilyy
        kyllä säilyvät kirjoitti:

        Onkohan sinulla ollut joku hajonnut, vuotava pullo? Normaalisti tuoksut eivät 10 vuodessakaan pilaannu ollenkaan, jos pullo on ehjä.

        Tarkemmin sanoen parfyymit säilyvät 200 vuotta, jos niitä säilyttää hämärässä tai pimeässä.
        http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/11/05/tuoksuraamatun-sivuilla/

        Jos siis kuvittelee tuoksun jotenkin vanhentuneen hajuiseksi muutamassa vuodessa, niin se on pelkkää placeboa. Voi myös olla että jos vastaostettu pullo tuoksuu jotenkin erilaiselta kuin vanha, niin se on reformuloitu "modernimpi ja raikkaampi" versio eikä sama tuoksu.


      • jzjjzzj
        kyllä säilyy kirjoitti:

        Tarkemmin sanoen parfyymit säilyvät 200 vuotta, jos niitä säilyttää hämärässä tai pimeässä.
        http://karkkipaiva.indiedays.com/2011/11/05/tuoksuraamatun-sivuilla/

        Jos siis kuvittelee tuoksun jotenkin vanhentuneen hajuiseksi muutamassa vuodessa, niin se on pelkkää placeboa. Voi myös olla että jos vastaostettu pullo tuoksuu jotenkin erilaiselta kuin vanha, niin se on reformuloitu "modernimpi ja raikkaampi" versio eikä sama tuoksu.

        Youtubessa on tälläinen kaveri kuin Marc "Robes08". Hän omistaa yli 1500 hajuvesipulloa, ja hänen mukaansa hajuvedet säilyvät loppuelämän pilaantumatta, jos säilöö oikein. Tärkeintä on suojata hajuvesi valolta, koska valon fotoneissa voi olla niin paljon energiaa, että se rikkoo hajuveden kemiallisia sidoksia. Pullossa pitää olla korkki, jotta hajuvesi ei ole kosketuksessa ilman kanssa. SUURIN virhe minkä, ihmiset tekevät on se, että säilyttävät hajuvesiä kylppäreissä. Siellähän hajuvesi altistuu jatkuvasti valolle ja lämpötila vaihteluille. Alkuperäinen boxi ja viileä kaappi on yleensä paras paikka säilyttää hajuvesi.

        http://www.youtube.com/watch?v=zToBBXuERTo&feature=channel_video_title


    • LittlePINK

      Kertoisitteko nuoren naisen parfyymeja. Ei kovin vahvoja vaan mietoja, sellaisia söpöja tuoksuja. Kiitos ;)

      • mietoja tuoksuja

        raikkaita: D&G - Light Blue (sitruunainen), Laura Biagiotti - Laura

        makeampia: Laura Biagiotti - Venezia (vanha tuoksu, mutta näköjään tullut relaunch tänä vuonna. Makeahko ja omenainen), Escada - Taj Sunset (aika karkkimainen ja hedelmäinen kesätuoksu jos sellaisesta pitää)


      • mietoja tuoksuja
        mietoja tuoksuja kirjoitti:

        raikkaita: D&G - Light Blue (sitruunainen), Laura Biagiotti - Laura

        makeampia: Laura Biagiotti - Venezia (vanha tuoksu, mutta näköjään tullut relaunch tänä vuonna. Makeahko ja omenainen), Escada - Taj Sunset (aika karkkimainen ja hedelmäinen kesätuoksu jos sellaisesta pitää)

        ei taidakaan olla omenaa vaan esim kanelia, vaniljaa ja bergamottia tuossa tuoksussa. Kanelista tuli kai omppu mieleen :)


    • therese

      tällä hetkellä itse käytän lancomen hypnosea, joka on mielestäni ihana itämainen kukkaistuoksu, ehkä pieni ripaus vaniljaa seassa, tämä tuoksu on tosiaan hurmaava ! hinta on tosin mielestäni vähän liian korkealla, ei minulla ainakaan ole varaa jatkuvasti ostella tämän hintaisia hajuvesiä ! lancomen magnifique on myös hyvä tuoksu, jos tykkää vähän vahvemmista tuoksuista. myös escadalta löytyy monta ihanan suloista tuoksua, itsekkin käytän escadaa välillä :)

    • flying change

      YSL: YSL (Young Sexy Lovely)

    • Löytyyhän näitä

      Omistan Christina Aguileran By night ja Christina Aguileran, sellaisen tavallisen. En voisi kuvitellakaan käyttäväni mitään muuta :)

    • tytteli90..

      paras on dior leau :) suosikkini ja tietysti lancomen uusi night tuoksu jossa mustaherukka ja vadelma tuoksuu sopivasti, ei liian makia :)

      • tytteli90...

        oon huomannu et teininä tuli ostettua markettien hajuvesiä mut nykyään panostan laatuun.. ei tarvi suihkia niin montaa kertaa ja silti tuoksuu :) tosin on mulla kaksi halppis suosikkiakin: dkny be delicious ja naomi cambell night tuoksu


    • hyviä

      CK one
      D&G - Light blue
      Hugo Boss - Woman
      Laura Biagiotti - Venezia Pastello
      Moschino - Funny
      Sergio Tacchini - Donna
      Tommy Hilfiger- Tommy girl

    • meimi86

      Prada Infusion d'Iris on uusin suosikkini.

    • Oi ihanaa,hajuvesilistoja:)

      -Guerlain,Shalimar(käytin jo 16 vuotiaana ja himottais se uusi shalimar parfum initial-versio kovasti,olisi kevyempi kuulemma)
      -YSL,Yvresse (Sain iskältä tätä vuonna -94 ylioppilaslahjaksi silloin vielä Champagne-nimisenä.Nimihän sitten kiellettiin oikeuden käynnein,kun nimeä Champagne ei saa käyttää...)
      -Britney Spears, Curious,Curious in control,Fantasy,Midnight Fantasy ja Curious heart.(Nää on sellaisia makeita ja karkkimaisia,mutta nää on kovasti mun mieleen)
      -Estee Lauder,Pleasures delight(Haistoin tätä joskus lehden tuoksunäytteestä ja halusin omakseni)
      -Paris Hilton ,Just me( no ihan ok tuoksu,ei mitenkään ihmeellinen)
      -Yves Rocher, Naturelle(ihanan raikas sporttituoksu,ilmais tai siis tilauksen kylkiäislahja),VENICE(mun lemppari)
      -Gloria Vanderbiltin tuoksu(Käytin mm. yläasteella,aika ,jota en välittäis muistella,mutta tuoksu silti miellyttävä)
      -Giorgio Armani,ACQUA di GIOIA(raikas,syvä,ihana),ACQUA DI gio(ruohoa ja merta,ihan kiva) ja Code femme(puuteria ja kukkia,mm)
      -Victoria Beckham ,intimately Beckham(ok,en ostais enää)
      -Oriflame, Full moon(tykkään),Dancing Lady(mmm),Delicacy(kiva leivostuoksu),Amber elixir(kiva tuoksu,mutta en osta uudestaan),Precious(rakastan tätä),Precious moments(tykkään),lisäksi mulla on Sun tuoksu,jota en ole vielä jostain syystä edes avannut...
      -Kenzo,Flower by Kenzo(puuteria,kukkia,tää on klassisen ihana,mutta kanssahaistajia tämä aivastuttaa:))
      -Victorias secret,Sexy little things(Samaan kategoriaan Paris Hiltonin kaa,ihan kiva...)
      -Avon,Evening musk(kiva myski,tosi miellyttävä)
      -Gucci by gucci(ihana raskas,itämainen, rakastan tätä tosi paljon)
      -Escadan minituoksuja,joista kaikista olen tykännyt.Tän hetken tuoksuista haluaisin Island Kissin,joka nyt oli Sokoksella 50 ml n hintaan 100 ml pullo(59,90 euroa)mulla ne miniversiot loppuu heti.
      -Estee Lauder, Beautiful(tuoksuu joltain retrotuoksulta,jota tuoksuttelin pienenä äitini peilipöydältä,ei niin hyvä)
      -Lastenhuoneesta löytyy myös kaikkea kivaa,Oriflamen fire,Oriflame babes mango,Miss Elite,Mexxiä,Lancome Tresor in love,SO... tuoksuja,jotain Kenzoa ja en edes muista kaikkea.
      -Puma flowing(yksi rakas tuoksu)
      -Joku SO...exciting(nää on ihan ok)
      -Blue glow by JLO pullo on jo melkei tyhjä,mutta tuossa se vaan pöydällä on.
      -Sonia Rykiel,Woman, öö, emmää tästä niin kauheasti välitä.

      Siinä ne kai oli.Himoitsen tosiaan kaikkia Escadan kesätuoksuja,Marc Jacobsin oh lolaa,Britney Spearsin Hidden Fantasya,Beyoncen ja Christina Aguileran tuoksut himottaa ja Sarah Jessica Parkerin(my woman,loves) tuoksut,mutta kaikkea ei voi saada..hihii
      Se uusi Madonnan tuoksu muuten oli kamala,sitä en halua.Puma yellow oli hyvä ja Celine Dion on jotenkin tylsä enkä ehä siksi jaksa hänen tuoksuistaan kiinnostua.

      Kaikki Diorin poisonit ja mitä ne on ne Thierry Mugler, ange ou demon ymt,kiinnostais kovasti,mutta en ole niihin vielä tutustunut.

      • White mysk

        Niitä on monia esim.Yves Rocherin Orchidee,Nuit Orchidee,Ispahan,Venice,
        Magnolia,Yria,Cacharelin Anais Anais,Lou Lou,Mexxin Nice,Estee lauderin Exotic,
        Delight,Pleasures,Christina Aguileran Inspire,Kylie Minoguen Dazzling Darling,Celine Dionin Pure Brillance,Elizabeth ardenin True Love,Adidaksen Fruity Rhythm.Muutkin
        Yves Rocherin,Cacharelin,Mexxin,Estee Lauderin,Christina Aguileran,Kylie Minoguen,Celine Dionin,Elizabeth Ardenin,Adidaksen tuoksut kiinnostaa ja Yves Saint Laurentin Baby Doll,Nina Riccin,Dolce Gabbanan Blue,Lancomen Miracle,
        Tresor,Kenzon,Puman,Body Shopin ja moni muukin.Yleensä tykkään kevyistä,
        vaniljan,melonin,omenan yms. tuoksuista,liian voimakkaat tekee päänsäryn ja nuhan,liekö olen allerginen jotenkin niille,vaikka on jotku niistäkin ihania.


      • nyt tava75 eli minä tipsytii...Olen ostanut uusia tuoksuja.
        Ostin Gucci guiltyn ,joka on ihana,mutta perinteinen itämainen ja vahvahkoa.

        Avon outspoken intense by Fergie,mm, aika kiva kyllä.

        Calvin Klein Secret Obsession,ostin tän version,koska mulla oli joskus Obsession ,jonka sain poikakaveriltani taannoin,eli tavallaan ikävät muistot kadotetuista asioista.Siksi mietin olisiko secret obsession nyt parempi ja uusi,että reppu ei painaisi selässä ja askel olisi kevyt:)

        Estee Lauder Sensuous noir,myös tummaa itämaista seksiä

        Estee Lauder Pleasures in bloom

        Yves Rocher Ispahan

        Roberto Cavalli I just love her,

        Boucheron, MIss Boucheron.

        Sarah Jessica Parker,NYC,


      • tipsytii kirjoitti:

        nyt tava75 eli minä tipsytii...Olen ostanut uusia tuoksuja.
        Ostin Gucci guiltyn ,joka on ihana,mutta perinteinen itämainen ja vahvahkoa.

        Avon outspoken intense by Fergie,mm, aika kiva kyllä.

        Calvin Klein Secret Obsession,ostin tän version,koska mulla oli joskus Obsession ,jonka sain poikakaveriltani taannoin,eli tavallaan ikävät muistot kadotetuista asioista.Siksi mietin olisiko secret obsession nyt parempi ja uusi,että reppu ei painaisi selässä ja askel olisi kevyt:)

        Estee Lauder Sensuous noir,myös tummaa itämaista seksiä

        Estee Lauder Pleasures in bloom

        Yves Rocher Ispahan

        Roberto Cavalli I just love her,

        Boucheron, MIss Boucheron.

        Sarah Jessica Parker,NYC,

        uusia Britney Spears Radiance,
        Escada sexy graffiti,
        YSL Belle D`opium,
        jotain yves rocherin tusinatuoksuja ostin käytettynä,mutta ei ne kyllä...Joku pur desirde rose eli ruusua ja Lilas mauve eli syreeniä,hmm,ei ihan mun makuun mikään puhdas kukkatuoksu.


      • Oriflamen ice muuten


    • of_triin..

      Itselläni alkaa olemaan kasassa lähes kaikki Oriflamen tällä hetkellä myynnissä olevat tuoksut. Kerään niitä lasivitriiniin. On eri tuoksut kesäksi, syksyksi ja talveksi. Yleensä käytössä on muutama eri tuoksu samaan aikaan, toki sitten on erikseen myös juhlatuoksut ja arkituoksut. Ja onhan noita tuossa avaamattomanakin eli jos alkaa kyllästyttää niin avaa sitten uuden.

      Ehdoton suosikkini noista on Oriflamen Precious Moments EdP jossa on kimalletta joukossa, tämä juhlatuoksuna. Arkituoksuna menee sitten toiletetkin kuten Ice ja Air. Myös Love Potion vaikka treffeille koska on todella viettelevä tuoksu.

      Oriflamen tuoksujen lisäksi löytyy laivalta ostettuja pienempiä tuoksuja. Ulkomailta sain lahjaksi näihin sellaiset todella hienot tuoksupurkit joihin on kiva kaataa tuollainen pienempi purkki.

    • mm mm mm

      Omat suosikkini

      Guerlain Samsara
      Guerlain Mitsouko
      Jeanne Arthes Sultane 1001 Nights
      Jeanne Arthes Cobra Amarillo
      Jeanne Arthes Romantic Story

    • En osaa sanoa tällä hetkellä mikä olisi mielestäni tällä hetkellä paras,vaikka pidänkin Britneyn Circus Fantasya yhtenä parhaista koskaan.
      Tässä kuitenkin lista tuoksuista jotka omistan:

      Britney Spears Circus Fantasy
      Britney Spears Fantasy
      Britney Spears Midnight fantasy
      Britney Spears Curious
      Britney Spears Believe
      Britney Spears Curious In control
      Britney Spears Radiance
      Britney Spears Cosmic Radiance
      Britney Spears Hidden fantasy

      Paris Hilton Can Can

      Escada

      Sexy Graffiti
      Island kiss
      Ocean Lounge

      Marc Jacobs

      Oh,Lola

      The Body Shop

      White musk
      White musk Libertine

      Jennifer Lopez

      L.A Glow
      Still
      Eua De Glow

      Christina Aguilera

      Christina Aguilera
      Inspire

      Juicy couture

      Viva la juicy

      DKNY

      Be delicious Fresh blossom

      Kylie Minogue

      POP Pink sparkle

      Katy Perry

      Purrr

      Victor&Rolf
      Flowerbomb

    • juups6785

      Zara White :))

    • vaniiiilla

      the body shopin vanilla

    • ohsogorgenious

      Mul on iha jättimäine kokoelma mut lempituoksut on tällä hetkellä nää:

      Beyonce Heat Rush
      Lancome Tresor Midnight Rose
      CK ONE Summer

    • iujikjkljkljkkl

      Dior J'adore
      Dior Hypnotic Poison
      Dior Miss Dior
      Dior Addict
      Burberry Touch for women
      Kate Moss Muse
      Kenzo Flower by Kenzo
      Givenchy ange ou démon
      Givenchy very irrestible

      Suosikki on ehdottomasti Diorin J'adore ♥ Kate Mossin hajusta en taas tykkää ollenkaan.

    • tesssuu

      lancomen hypnose paras

    • Drucilla

      Diorin J´adore ei meinaa minulla kulua ollenkaan, ikinä en enää osta.
      Nämä on ehkä ikäkysymyksiäkin, olen siis jo "kypsässä iässä".

      Aikoinaan tykkäsin Boucheronista, vieläkin sitä on ihana haistella jos joku tuoksuu siltä :) Diorin Addictista pidin. Hubo Bossin Woman ollut, en osta enää.

      Nyt on Laurenin Romance, tykkään kyllä. Nyt vaan haluan ostaa jotain muuta välillä. Käykö Rabannen 1million ns. aikuiselle naiselle? Oriflamen Preciousia tuksutellut, ja pidin kyllä.
      Entäs tämä Kleinin Euphoria, ikäsuositus mielestänne?

      Onko kellään Sisleytä? Ne ovat NIIIN kalliita, etten ikinä raaskisi ostaa, ja ehkä liian hienoja minulle. Stokkalla käyn joskus kokeilemassa.

      Olen myös luullut, että hajuvesi ei säily kauaa avattuna. Vaikka olisi korkki, ikinä en säilytä kylppärissäkään. Hyvä tieto tuo, ihmettelinkin jo kun monilla on useita tuoksuja.

    • Hajuvesiä

      Itseltä löytyy tällä hetkellä:
      Salvador Dali - Dalissime
      Kenzo - Flower by Kenzo

      Ja yksi lemppareistani on Ralph Lauren - Romance.

      Ei sitä oikeen raaskii ostaa enempiä kerralla. Vaikka luinkin jo aiemmin saman jutun, että hajuvedet kestää pimeässä hyvin, niin silti tulee fiilis että pitäis käyttää pois kun vielä on hyvii :D

    • Olenko ainoa??

      Olenko ainut jolla on vain ja ainoastaan yksi vakkarituoksu?

      Cacharel: Amor amor summer

      Voi tätä maailman menoa :D

    • Kielontuoksuinen

      Tuoksuja on monia:Yves Rocheria,Elizabeth Ardenia,Celine Dionia,Kylie Minogueta,
      Christina Aguileraa,Mexxiä,Cacharelia,Estee Lauderia,Morgania,Christian Dioria,
      Yves Saint Laurentia,Calvin Kleinia,Tommy Hilfigeriä,Giorgio Armania,Sergio Tacchinia yms.Suosikkini taitaa olla Cacharelin Anais Anais ja Loulou,Yves Saint
      Laurentin Paris,Christian Diorin Jadore ja Estee lauderin Pleasures Delight,
      Pleasures,Exotic ja Private Collection ja Elizabeth Ardenin Green Tea Lotus ja True
      Love.

    • jadegre

      Asiallinen gallup, UP!

    • kehvelijehnakas
    • 55 vuotias nainen

      Tuoksuista:
      - Valentino edt made in France ei varmaankaan saa suomesta?
      - Chanel No 5
      - Escada Sentiment

      Hakusessa on Boss Femme Edp ......Chanel - Madamoiselle .....Hermes - Cale`chen

    • RonRolf

      Jos laitetaan paremmuusjärjestykseen mistä itse eniten pidän.
      1: Thierry Mugler Cologne, raikas sopii missä tahansa ja koska vaan.
      2: Chanel Platinum Egoiste, vähän voimakkaampi kuin edellinen ihan hyvä tuoksu.
      3: Paco Rabanne 1 Million, öö aika vahva tuoksu harkintaa missä ja koska käyttää.
      4: Lolita Lempicka Au Maskulin, vähän pitää varoa koska ja missä käyttää, jännittävä tuoksu toisaalta, pysyy pitään iholla.
      5: Versase Pour Homme, oudon tuntuinen tuoksu.

    • nämä täällä n36

      Elie Saab: Le Parfum (lempihajuveteni, kestää kauan ja toimii hyvin ihollani)
      Christian Dior: Hypnotic Poison (toiseksi paras, jotenkin jouluinen mielestäni)
      Ein Gedi: Essence of Ein Gedi (muistuttaa mielestäni Hypnotic Poisonia)
      Ein Gedi: Jerusalem - Star of David

      Tommy Hilfiger: Tommy Girl - Eau de Prep (ihan ok joskus päiväkäytössä)
      Puma: Flowing (ihan ok joskus päiväkäytössä)

      Thierry Mugler: Angel (välillä se miellyttää paljon, välillä ei niinkään...)
      Laura Biagiotti: Laura (välillä tykkään paljon ja välillä se kyllästyttää)

    • Monia

      Christina Aguilera Inspire,

      Celine Dion Pure Brilliance,

      Kylie Minogue Dazzing Darling,

      Madonna Truth Or Dare,

      Mango Delirium,

      Elizabeth Arden Green Tea Lotus ja True Love,

      Estee Lauder Private Collection,Pleasures,Pleasures Exotic ja Pleasures Delight,

      Cacharel Anais Anais ja Loulou,

      Christian Dior Jadore ja I Love Dior,

      Sergio Tacchini Feel Good,

      Calvin Klein Obsession,

      Giorgio Armani Sensi,

      Givenchy Amarige,

      Ralph Lauren Polo Sport Woman,

      Tommy Hilfiger Tommy Girl Jeans,

      Adidas Fruity Rhythm,Fizzy Energy ja Active Start,

      Mexx Nice,

      Yves Saint Laurent Elle ja Paris,

      Morgan Love De Toi,Sweet Paradise ja Love De Toi Glossy,

      Salvador Dali Sea And Sun,

      Jeanne Arthes Boum ja Boum Catch Me,

      Lalique Le Baiser,

      Yves Rocher Vie Privee,Orchidee,Nuit Orchidee,Milrose,Pivoine,Ispahan,Venice,
      Diamella,Shafali,Nature,Yria,Magnolia,Vanilla,Raspberry,Blackberry,Strawberry ja
      8Jour,

      Chalou Chalou,

      Pupa Rose Nuage,

      Alyssa Ashley Fizzy ja Musk,

      Sonia Rykiel Sonia Rykiel,

      Lancome Miracle,

      Isabella Rossellini Manifesto,

      Chanel No5,

      Diesel Loverdose,

      Chupa Chups I Love Me Night Fever,

      Samba Kiss ja Kiss Me,

      sitten on monia muitakin,mutta en nyt muista kaikkien nimiä.

      Lempituoksut noista tällä hetkellä on Christina Aguilera Inspire ja Kylie Minogue Dazzing Darling,

      Hankinnassa:Avril Lavigne Fordibben Rose ja Wild Rose,

      Donna Karan Be Delicious ja Red Delicious,

      Lady Gaga Fame,

      Versace Vanitas ja Bright Crystal,

      Bruno Banani Made For Women,Magic Women ja Pure Woman,

      Naomi Campbell Mystery ja Naomi Campbell,

      Nina Ricci Nina,Lair Du Temps ja Love In Paris,

      Lancome Tresor ja Tresor In Love.

      • WAu

        Siis wau!
        Tuo liuotincollection ei jätä mahdollisuuksia yhdellekään myeliinitupelle!
        You Go Girl!


      • Ei mikään wau
        WAu kirjoitti:

        Siis wau!
        Tuo liuotincollection ei jätä mahdollisuuksia yhdellekään myeliinitupelle!
        You Go Girl!

        Ei mikään wau,eikä mitään liuottimia tai mitään myeliinitupellejään vaan hajuvesiä ja partavesiä.Enkä ole enää mikään tyttö,vaan nainen ja laatutietoinen.Joten mitä oikein meinaat?


      • Muotitietoinen
        Ei mikään wau kirjoitti:

        Ei mikään wau,eikä mitään liuottimia tai mitään myeliinitupellejään vaan hajuvesiä ja partavesiä.Enkä ole enää mikään tyttö,vaan nainen ja laatutietoinen.Joten mitä oikein meinaat?

        Käytät siis sekä hajuvettä että partavettä?
        Oletko transsu?


      • Oletpas idiootti
        Muotitietoinen kirjoitti:

        Käytät siis sekä hajuvettä että partavettä?
        Oletko transsu?

        Kukas niin on sanonut että käyttäisin hajuvettä ja partavettä,olisin transsu?Etkös sinä vaivautunut lukemaan aloittajan kysymystä ja muiden vastauksia kunnolla vai etkö kenties ymmärrä lukemaasi.

        Voi olla kumpi vaan,jos nainen niin käytän hajuvettä ja jos mies niin käytän partavettä,mutta en kuitenkaan molempia,enkä mikään transsu.Sinusta taas ei tiedä.

        Nainen voi ostaa lahjaksi miehelle partavettä ja mies voi ostaa lahjaksi naiselle hajuvettä,eikä se tee kenestäkään mitään transsua.


      • 2+4
        Oletpas idiootti kirjoitti:

        Kukas niin on sanonut että käyttäisin hajuvettä ja partavettä,olisin transsu?Etkös sinä vaivautunut lukemaan aloittajan kysymystä ja muiden vastauksia kunnolla vai etkö kenties ymmärrä lukemaasi.

        Voi olla kumpi vaan,jos nainen niin käytän hajuvettä ja jos mies niin käytän partavettä,mutta en kuitenkaan molempia,enkä mikään transsu.Sinusta taas ei tiedä.

        Nainen voi ostaa lahjaksi miehelle partavettä ja mies voi ostaa lahjaksi naiselle hajuvettä,eikä se tee kenestäkään mitään transsua.

        Käytkö useinkin mekkoilemassa?


      • Käytkös sinä?
        2+4 kirjoitti:

        Käytkö useinkin mekkoilemassa?

        Käytkös sinä usein mekkoilemassa? minä käytän erittäin mielelläni mekkoja,nainen kun olen,mies jos olisin niin sitten en käyttäisi mekkoja vaan housuja.


      • endothelial
        Käytkös sinä? kirjoitti:

        Käytkös sinä usein mekkoilemassa? minä käytän erittäin mielelläni mekkoja,nainen kun olen,mies jos olisin niin sitten en käyttäisi mekkoja vaan housuja.

        Kun vaihdat hajustetta, miten saat edelliset hajut pois vaatteistasi?


      • Pysytäänpä aiheessa
        endothelial kirjoitti:

        Kun vaihdat hajustetta, miten saat edelliset hajut pois vaatteistasi?

        Mites usein sinä käyt suihkussa vai käytkö ollenkaan suihkussa?

        Kysymyksesi ei liity mitenkään aloittajan kysymykseen,kuten ei muutama muukaan edellä mainittu kysymys,ne sivuaa kaikki täysin aloittajan aiheesta.


      • Old Lady
        Pysytäänpä aiheessa kirjoitti:

        Mites usein sinä käyt suihkussa vai käytkö ollenkaan suihkussa?

        Kysymyksesi ei liity mitenkään aloittajan kysymykseen,kuten ei muutama muukaan edellä mainittu kysymys,ne sivuaa kaikki täysin aloittajan aiheesta.

        Niin, olet oikeassa, edellinen kysymys todellakin sivuaa aloittajan aihetta.
        Useammalla lempituoksulla ei todellakaan ole mitään merkitystä, jos edellistä lempituoksua ei saa pois esim. jakusta tai takista. Useamman hajun yhdistelmä on aina aivan jotain muuta kuin kumpikaan tuoksu alkuperäisenä. Näin talviulstereiden aikana tuo ongelma oikein korostuu, koska eihän päällysvaatteita useinkaan edes voi pestä. Ja hajusteiden poisto tuulettamalla on aivan naurettava jo yrityksenäkin. Viimeksi tänään olin metrossa tuollaisen hajusekamelskan vieressä, "yllättäen" siinä oli ainoa vapaa paikka.


      • Jouluiset tuoksut
        Old Lady kirjoitti:

        Niin, olet oikeassa, edellinen kysymys todellakin sivuaa aloittajan aihetta.
        Useammalla lempituoksulla ei todellakaan ole mitään merkitystä, jos edellistä lempituoksua ei saa pois esim. jakusta tai takista. Useamman hajun yhdistelmä on aina aivan jotain muuta kuin kumpikaan tuoksu alkuperäisenä. Näin talviulstereiden aikana tuo ongelma oikein korostuu, koska eihän päällysvaatteita useinkaan edes voi pestä. Ja hajusteiden poisto tuulettamalla on aivan naurettava jo yrityksenäkin. Viimeksi tänään olin metrossa tuollaisen hajusekamelskan vieressä, "yllättäen" siinä oli ainoa vapaa paikka.

        Aloittaja ei kysynyt kuka on transsu,ei kenenkään mekoista tai takeista yhtään mitään.

        Aloittaja kysyi mitä tuoksuja kenelläkin on ja mikä on lempituoksu.

        Pitääkö vielä selventää vai tuliko nyt selväksi?

        Muuten asiallinen ja kiva viestiketju,harmi että muutamat törpöt yrittää tyhmillä viestellään pilata sen.


      • 2+2
        Jouluiset tuoksut kirjoitti:

        Aloittaja ei kysynyt kuka on transsu,ei kenenkään mekoista tai takeista yhtään mitään.

        Aloittaja kysyi mitä tuoksuja kenelläkin on ja mikä on lempituoksu.

        Pitääkö vielä selventää vai tuliko nyt selväksi?

        Muuten asiallinen ja kiva viestiketju,harmi että muutamat törpöt yrittää tyhmillä viestellään pilata sen.

        Kylläpä sinulla nyt on pipo kireällä!
        Toki keskustelua saa ja kuuluukin laajentaa ohi alkuperäisen viitekehyksen.
        Näinhän saamme kaikki paljon monipuolisempaa tietoa!
        Ja tuollaisia hassujakin kommentteja tietysti aina tulee kun kerran anonyymisti keskustellaan.


      • Ei mitään kakkosia
        2+2 kirjoitti:

        Kylläpä sinulla nyt on pipo kireällä!
        Toki keskustelua saa ja kuuluukin laajentaa ohi alkuperäisen viitekehyksen.
        Näinhän saamme kaikki paljon monipuolisempaa tietoa!
        Ja tuollaisia hassujakin kommentteja tietysti aina tulee kun kerran anonyymisti keskustellaan.

        Ai sulla on pipo kireällä,huutomerkistäsi päätellen.Onks sulla muna ja housutkin kireällä?

        Keskustelua ei saa,eikä kuulu laajentaa ohi alkuperäisen viitekehyksen,mutta jos niin käy niin aina voi lopettaa onneksi kirjoittamisen.

        Monipuolisempaa tulee kun pysyy asiassa tai sitten voi vaihtaa koko keskustelupalstaa.

        Mitä hassuihin kommentteihin tulee,niin fiksuihin kannattaa vastata ja tyhmiin jättää vastaamatta tai antaa yhtä tyhmän vastauksen takaisin.


      • endothelial
        Ei mitään kakkosia kirjoitti:

        Ai sulla on pipo kireällä,huutomerkistäsi päätellen.Onks sulla muna ja housutkin kireällä?

        Keskustelua ei saa,eikä kuulu laajentaa ohi alkuperäisen viitekehyksen,mutta jos niin käy niin aina voi lopettaa onneksi kirjoittamisen.

        Monipuolisempaa tulee kun pysyy asiassa tai sitten voi vaihtaa koko keskustelupalstaa.

        Mitä hassuihin kommentteihin tulee,niin fiksuihin kannattaa vastata ja tyhmiin jättää vastaamatta tai antaa yhtä tyhmän vastauksen takaisin.

        On kovin ikävää, että kommenttisi lipsahtavat tuollaisten "munaheittojen " puolelle.
        No, ehkä me sivistyneemmät voimme jatkaa keskustelua mukavammissa tunnelmissa.


      • Old Lady
        endothelial kirjoitti:

        On kovin ikävää, että kommenttisi lipsahtavat tuollaisten "munaheittojen " puolelle.
        No, ehkä me sivistyneemmät voimme jatkaa keskustelua mukavammissa tunnelmissa.

        Saattaa olla, että tällä palstalla vastailee vain tuo yksi tyyppi
        ja hänen on vaikea ymmärtää, että hänen halpistuoksujaan arvostellaan.
        Mutta eiväthän kaikki voi pitää kaikesta. Itse olen hyvin tarkka tuoksujeni suhteen, mieluiten ostaisin vain pienten käsityöläisten tuotteita Keski-Euroopasta.
        Jos joudun tyytymään postimyyntiin, on suosikkini Creedin Tubereuse.


      • 1+1
        endothelial kirjoitti:

        On kovin ikävää, että kommenttisi lipsahtavat tuollaisten "munaheittojen " puolelle.
        No, ehkä me sivistyneemmät voimme jatkaa keskustelua mukavammissa tunnelmissa.

        Heipä hei endothelial,minun kommenttini eivät lipsahda minnekään munanheittojen puolelle,anteeksi vain että sanon oman mielipiteeni ja olen suorapuheinen,ei siitä pidä suuttua.

        Minäkin kuulun sivistyneisiin,vaikka olenkin suorapuheinen ja minäkin aion jatkaa keskustelua mukavammissa tunnelmissa,ehkä sitten jossain muualla kuin täällä.

        Täällä vaan suututaan ja syytellään,ihan turhasta vaikka ei olisi mitään syytäkään.


      • Mieltymyksiä monia
        Old Lady kirjoitti:

        Saattaa olla, että tällä palstalla vastailee vain tuo yksi tyyppi
        ja hänen on vaikea ymmärtää, että hänen halpistuoksujaan arvostellaan.
        Mutta eiväthän kaikki voi pitää kaikesta. Itse olen hyvin tarkka tuoksujeni suhteen, mieluiten ostaisin vain pienten käsityöläisten tuotteita Keski-Euroopasta.
        Jos joudun tyytymään postimyyntiin, on suosikkini Creedin Tubereuse.

        Tervehdys Old Lady,tuskimpa tänne palstalle vastailee yksi henkilö.Niitä on monia,jotka tänne kirjoittaa.

        Empä usko että kenenkään lempituoksuja arvostellaan,jokainen tykkää mistä tykkää tai on tykkäämättä.

        Minun ei ainakaan ole yhtään vaikea ymmärtää,jos jonkun lempituoksuja arvostellaan,koska jokaisella on eri tuoksumaku toiset tykkää kalleista tuoksuista,toiset halvoista ja toiset ei voi käyttää mitään hajusteita allergian/astman takia ja on niitäkin jotka eivät tykkää vaan minkäänlaisista hajusteista,täysin ymmärrettävää.Kaikki eivät tietenkään pidä kaikesta selvähän se.

        Minäkin olen erityisen tarkka tuoksujeni ja muun kosmetiikan suhteen.Joistakin
        tulee allergisia oireita pääkipua,silmäoireita,ihottumaa jne.


      • MCS7
        Mieltymyksiä monia kirjoitti:

        Tervehdys Old Lady,tuskimpa tänne palstalle vastailee yksi henkilö.Niitä on monia,jotka tänne kirjoittaa.

        Empä usko että kenenkään lempituoksuja arvostellaan,jokainen tykkää mistä tykkää tai on tykkäämättä.

        Minun ei ainakaan ole yhtään vaikea ymmärtää,jos jonkun lempituoksuja arvostellaan,koska jokaisella on eri tuoksumaku toiset tykkää kalleista tuoksuista,toiset halvoista ja toiset ei voi käyttää mitään hajusteita allergian/astman takia ja on niitäkin jotka eivät tykkää vaan minkäänlaisista hajusteista,täysin ymmärrettävää.Kaikki eivät tietenkään pidä kaikesta selvähän se.

        Minäkin olen erityisen tarkka tuoksujeni ja muun kosmetiikan suhteen.Joistakin
        tulee allergisia oireita pääkipua,silmäoireita,ihottumaa jne.

        "Minäkin olen erityisen tarkka tuoksujeni ja muun kosmetiikan suhteen.Joistakin
        tulee allergisia oireita pääkipua,silmäoireita,ihottumaa jne."

        Jos saat jo näin selkeitä oireita kosmetiikasta, ei tarkkuus enää auta.
        Olet jo hiuskarvan päässä sairastua MCS:aan, mikä tahansa altistus voi olla se viimeinen pisara. Jos haluat vielä yrittää suojella terveyttäsi, lopeta välittömästi kaikkien hajustettujen ja säilöntäaineita sisältävien kosmetiikkatuotteiden käyttö.


      • MCS on höpöä
        MCS7 kirjoitti:

        "Minäkin olen erityisen tarkka tuoksujeni ja muun kosmetiikan suhteen.Joistakin
        tulee allergisia oireita pääkipua,silmäoireita,ihottumaa jne."

        Jos saat jo näin selkeitä oireita kosmetiikasta, ei tarkkuus enää auta.
        Olet jo hiuskarvan päässä sairastua MCS:aan, mikä tahansa altistus voi olla se viimeinen pisara. Jos haluat vielä yrittää suojella terveyttäsi, lopeta välittömästi kaikkien hajustettujen ja säilöntäaineita sisältävien kosmetiikkatuotteiden käyttö.

        Kuules MCS7,kyllä minä tiedän nuo asiat paremmin kuin sinä ja tarkoitin että kuka tahansa voi saada allergisia oireita ihan mistä tahansa,ei pelkästään kosmetiikasta.

        Kyllä tarkkuus auttaa paljonkin.En ole sairastumassa yhtään mihinkään,enkä aio lopettaa kosmetiikkatuotteiden käyttöä,koska tiedän mitkä sopii ja mitkä ei sovi.


      • 15+7
        MCS on höpöä kirjoitti:

        Kuules MCS7,kyllä minä tiedän nuo asiat paremmin kuin sinä ja tarkoitin että kuka tahansa voi saada allergisia oireita ihan mistä tahansa,ei pelkästään kosmetiikasta.

        Kyllä tarkkuus auttaa paljonkin.En ole sairastumassa yhtään mihinkään,enkä aio lopettaa kosmetiikkatuotteiden käyttöä,koska tiedän mitkä sopii ja mitkä ei sovi.

        Valitettavasti kyse ei ole allergiasta.


      • Aivan niin
        15+7 kirjoitti:

        Valitettavasti kyse ei ole allergiasta.

        Eipä olekaan kyse allergiasta.Liekö jostain muusta enemminkin esim.luulosairaudesta.


      • 15+7
        Aivan niin kirjoitti:

        Eipä olekaan kyse allergiasta.Liekö jostain muusta enemminkin esim.luulosairaudesta.

        Vaan valitettavasti kyse on myrkytyksestä. Lastulevyjen päästämistä höyryistä nousi aikanaan kohu ja niistä luovuttiin liian suuren terveysriskin takia.
        Parfyymit erittävät juuri niitä samoja kaasuja. Lastulevyn kohtalo on niilläkin edessään.


      • Älä selitä
        15+7 kirjoitti:

        Vaan valitettavasti kyse on myrkytyksestä. Lastulevyjen päästämistä höyryistä nousi aikanaan kohu ja niistä luovuttiin liian suuren terveysriskin takia.
        Parfyymit erittävät juuri niitä samoja kaasuja. Lastulevyn kohtalo on niilläkin edessään.

        Etköhän nyt puhu täyttä hevonpaskaa.Kyse ei ole mistään myrkytyksestä vaan jostain mielihäiriöstä tai luulosairaudesta,koska niistäkin tulee oireita jos ei oikeita,niin
        keksittyjä.

        Lastulevyjen päästämät höyryt on ihan ihan asia,kuin mitkään parfyymit tai mikään kosmetiikka,jos parfyymit ja muu kosmetiikka aiheuttaisi myrkytyksiä,niin niitä tuskin
        olisi mitään saatavilla ja ne on sitä paitsi kaikki allergia/myrkytystestattuja,joten niitä voi täysin turvallisin mielin käyttää.Parfyymit ja mikään kosmetiikka ei eritä samoja kaasuja,kuin mitkään lastulevyt.

        Se on sillä lailla,että minä tiedän paremmin,kuin sinä nämä asiat.Ymmärrän että sinua kiukuttaa.

        Sinä olet tainnut lintsata koulusta tai nukkunut tunneilla,kun on ollut fysiikkaa ja kemiaa.


      • 15+7
        Älä selitä kirjoitti:

        Etköhän nyt puhu täyttä hevonpaskaa.Kyse ei ole mistään myrkytyksestä vaan jostain mielihäiriöstä tai luulosairaudesta,koska niistäkin tulee oireita jos ei oikeita,niin
        keksittyjä.

        Lastulevyjen päästämät höyryt on ihan ihan asia,kuin mitkään parfyymit tai mikään kosmetiikka,jos parfyymit ja muu kosmetiikka aiheuttaisi myrkytyksiä,niin niitä tuskin
        olisi mitään saatavilla ja ne on sitä paitsi kaikki allergia/myrkytystestattuja,joten niitä voi täysin turvallisin mielin käyttää.Parfyymit ja mikään kosmetiikka ei eritä samoja kaasuja,kuin mitkään lastulevyt.

        Se on sillä lailla,että minä tiedän paremmin,kuin sinä nämä asiat.Ymmärrän että sinua kiukuttaa.

        Sinä olet tainnut lintsata koulusta tai nukkunut tunneilla,kun on ollut fysiikkaa ja kemiaa.

        "Sinä olet tainnut lintsata koulusta tai nukkunut tunneilla,kun on ollut fysiikkaa ja kemiaa. "
        Olen opettanut kyseisiä aineita ensin tekussa ja nyttemmin ammattikorkeakoulussa 27 vuotta.
        "ne on sitä paitsi kaikki allergia/myrkytystestattuja"
        Jos on oikeasti kiinnostunut terveydestään, kannattaa perehtyä EU:n Reach-lainsäädäntöön. Jos se tuntuu liian vaikealta, voi aloittaa esim. kemikaalikimara-blogista http://kemikaalikimara.blogspot.fi/.


      • Lopeta höpiseminen
        15+7 kirjoitti:

        "Sinä olet tainnut lintsata koulusta tai nukkunut tunneilla,kun on ollut fysiikkaa ja kemiaa. "
        Olen opettanut kyseisiä aineita ensin tekussa ja nyttemmin ammattikorkeakoulussa 27 vuotta.
        "ne on sitä paitsi kaikki allergia/myrkytystestattuja"
        Jos on oikeasti kiinnostunut terveydestään, kannattaa perehtyä EU:n Reach-lainsäädäntöön. Jos se tuntuu liian vaikealta, voi aloittaa esim. kemikaalikimara-blogista http://kemikaalikimara.blogspot.fi/.

        Et sinä ole missään opettanut yhtään mitään.Esität ja valehtelet vaan,olet joku palstahäirikkö.

        Terveydestä olen kyllä kiinnostunut,enemminkin diabeteksen hoidosta ja ensihoidosta yms.En perehdy mihinkään EU:n Reach-lainsäädäntöön,koska se ei kiinnosta.Perehdyn diabetekseen ja ensihoitoon,koska ne ovat minun juttuni.


      • endothelial
        Lopeta höpiseminen kirjoitti:

        Et sinä ole missään opettanut yhtään mitään.Esität ja valehtelet vaan,olet joku palstahäirikkö.

        Terveydestä olen kyllä kiinnostunut,enemminkin diabeteksen hoidosta ja ensihoidosta yms.En perehdy mihinkään EU:n Reach-lainsäädäntöön,koska se ei kiinnosta.Perehdyn diabetekseen ja ensihoitoon,koska ne ovat minun juttuni.

        Taivas varjelkoon ketään joutumasta ensihoitosi kohteeksi.


      • Noinko ajattelet?
        endothelial kirjoitti:

        Taivas varjelkoon ketään joutumasta ensihoitosi kohteeksi.

        Sinä ilmeisesti haluat enemmin kuolla,kuin saada minkäänlaista ensihoitoa.No hyvä tietää se.Tosin mitenköhän ensihoitajat suhtautuvat kommentiisi,eivät varmaankaan hyvillä mielin.

        Joten sinulle myös samat sanat taivas varjelkoon ketään joutumasta sinunkaan ensihoitosi kohteeksi,pitääpä varoa ja muistaa se.


      • 7+8
        Noinko ajattelet? kirjoitti:

        Sinä ilmeisesti haluat enemmin kuolla,kuin saada minkäänlaista ensihoitoa.No hyvä tietää se.Tosin mitenköhän ensihoitajat suhtautuvat kommentiisi,eivät varmaankaan hyvillä mielin.

        Joten sinulle myös samat sanat taivas varjelkoon ketään joutumasta sinunkaan ensihoitosi kohteeksi,pitääpä varoa ja muistaa se.

        "kuin saada minkäänlaista ensihoitoa"
        Et suhtaudu itsekään kovin vakavasti kykyihisi!


      • Paraskin sanoja
        7+8 kirjoitti:

        "kuin saada minkäänlaista ensihoitoa"
        Et suhtaudu itsekään kovin vakavasti kykyihisi!

        Kuules nimimerkki 7 8,minä suhtaudun täydellisen vakavasti omiin kykyihini ja siitä sinun ei tarvitse huolehtia.

        Luuletko olevasi kovinkin fiksu laukoessasi noin typeriä kommentteja ja suhtaudutkos sinä itsekään kovinkaan vakavasti ensihoitoon ja mitä niinkuin mahdollisesti tiedät esim.diabeteksesta,hypoglykemian ja hyperlykemian hoidosta,sekä ensihoidosta yleensäkään yhtään mitään?

        Sinusta laittaisin papereihin arvosteli ensihoitajan työtä asiattomasti ja valikoi hoitajansa.


    • hajua hajua hajua

      Christian Dior: Hypnotic Poison
      Guerlain: Shalimar Parfum Initial
      Thierry Mugler: Angel (EdP on tosi hyvä, EdT:stä en tykkää niinkään)
      Kenzo: Flower by Kenzo

      Vaikea sanoa noista yhtä ylitse muiden olevaa suosikkia. Pidän noista kaikista yhtäläisesti ja valitsen niistä jonkun fiiliksen mukaan.

    • tuoksss

      Thierry Mugler Cologne
      Chanel Platinum Egoiste
      Lolita Lempicka Au Masculin
      Issey L'eau D'issey Pour Homme
      Paco Rabanne 1 Million

    • Anonyymi

      Sattuisiko kellään olemaan tarpeettomana Givenchyn Dahlia noir kun en saa sitä mistään enää kun muuttivat seuraavan Dahlia divineksi enkä pidä lainkaan siitä. Toinen joka kiinnostaisi olisi Michael Kors Rose radiant gold,sitten vielä Chloen chloe. Olisin valmis ostamaan tai vaihto johonkin jos kelpaa joku tuoksuistani. Mulla ei ole markettituoksuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe