Kun möin asuntoauton pois. Eivätkä siis saa ilmaiseksi sitä lainata. Olenko kakkiainen?
Pilasin sukulaisten
10
1788
Vastaukset
- MB-320s
Ei asuntoautoa sentään sukulaisille ilmaiseksi tarvitse lainata !!
- "hyvin tehty"
Lämpimät onnittelut.
Itsekkin nostatin sukulaisten muuttokuluja myymällä pakun pois pihalta ruostumasta. - karaavaanisti
Silloin kun minä ostin ekan asuntoautoni, sitä oli lainailemassa kaiken maailman kaverit. Ruikutteluista huolimatta en lainannut. Olin kuulemma heidän mielestään "ihme tyyppi". Joo, ehkä olen mutten siltikään lainannut. Enkä lainaa.
Ei sinunkaan tarvitse, etkä ole kakkiainen!- Joku tuttu vaan
Tää oli kyllä sulta tosi kelju temppu sulta. Ollan koko kevät odotettu, että päästäisiin reissuun. Miten tämän lapsillekin selität. Ruisrokkiinkin olisi pitänyt päästä. Ei meillä ole varaa maksaa kallita hotelleita. Olisit voinut vähän ajatella. Nyt tuli vaimolle tosi kiire hakea sossusta loma-avustusta. Onneksi vaimon tutuilla on mökki Tuupovaarassa, jos saadaan se loma-avustus voidaan lähteä sinne. Käytiin siellä viimekesänä ja oli tosi nastaa, kun siellä pystyi nauttimaan oleilemisesta, kun isäntäväki niin pitää passaamisesta, eivätkä halunneet rasittaa vieraita. Hyttysiä oli kyllä liikaa.
- kelli !
Joku tuttu vaan kirjoitti:
Tää oli kyllä sulta tosi kelju temppu sulta. Ollan koko kevät odotettu, että päästäisiin reissuun. Miten tämän lapsillekin selität. Ruisrokkiinkin olisi pitänyt päästä. Ei meillä ole varaa maksaa kallita hotelleita. Olisit voinut vähän ajatella. Nyt tuli vaimolle tosi kiire hakea sossusta loma-avustusta. Onneksi vaimon tutuilla on mökki Tuupovaarassa, jos saadaan se loma-avustus voidaan lähteä sinne. Käytiin siellä viimekesänä ja oli tosi nastaa, kun siellä pystyi nauttimaan oleilemisesta, kun isäntäväki niin pitää passaamisesta, eivätkä halunneet rasittaa vieraita. Hyttysiä oli kyllä liikaa.
Ne ilmeisesti ajatteli, että itikat ajaa teidät pois !
Itse yleensä rupean liippaamaan kirvestä, ja kerron vieraille, että rauhoittavat lääkkeet ovat loppu, enkä viitsi nyt lähteä niitä hakemaankaan kaupungista. Jos vielä eivät ymmärrä, niin sitten on sanottava suoraan !
- Teko
Naapurit,sukulaiset pumaa jatkuvana peräkärystä vaunuun ja kalusto vain kärsii, mitään ei makseta ja kitistään vielä lainasta. ostaisivat omat!
Pummaaminen saa jo riittää, olen kyllästynyt siipeilijöihin!- että näin..
Minulta myös pyydetty autoa lainaksi, vastasin kaverille ihan pokkana, et lainaat sit vaimoos mulle vasta palvelukseksi...sopimusta ei syntynyt!!
- Kysyjävaanari
Paskatempun teit jos oli ducatopohjainen, joku sai riesan itselleen.
- ilmoitti
"voisin ottaa sen sun asuntoauton lainaan juhannus viikolla".
- Kesällä
Me luvattin vaunu lainaksi sukulaisille heinäkuun lopuksi ja nyt ne ilmoitti että ottavatkin sen vaunun juhannuksen jälkeen.
Sanottiin että ei onnistu ja huonoa tykkäsivät.
Oikeastaan pitäisi myydä koko vaunu niille ja hakea sitten itse lainaan kun tarvii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770