Kerro tarkkaan mitä himoitset?Mihin aina ratkeat?
Mitä ilman elämä olisi hankalaa?Mikä on se sinun lohturuokasi?
Mitä ruoka-ainetta himoitset?
9
736
Vastaukset
- byh
mittää tollasia..
Nougatsuklaa ois AIIIIIIVAN ihanaa :P:P
Pikkusen olisin taivaassa.
JUUSTONAKSUJA,,njamiii:P
suklaatäytekakkua,konvehteja,irtokarkkeja....- jojoilija
Mulla on enemmän tuo suolainen kun makea himona.
Leipä kaikissa muodoissa, tumma tai vaalea, näkkäri, hapankorppu, voileipäkeksi...ilmen päällisiä tai ihan sellaisenaan. *syöppö*
- .....................
Itselläni ei ole mitään tiettyä ykköshimoruokaa, sillä olen kausisyöjä, eli himon kohteena on kausittain tietty juttu :D
Elämää sulostuttavia herkkuja ovat kuitenkin erityisesti suklaa, juustonaksut yms. Jälkimmäisiä en tosin ole syönyt varmaan yli vuoteen ja edellistäkään en pariin viikkoon... eli ei ole niiden kausi meneillään :) Ilman naksuja kyllä elelisin varmaankin, mutta en ilman suklaata. En välttämättä tarvitse levyllistä suklaata suklaanhimooni, pikku patukkakin tai pari palaa riittää, mutta suklaata pitää elämässä olla aina tarvittaessa tarjolla :D
Herkuttelen jatkuvasti terveellisesti ja kohtuudella myös epäterveellisesti, joten ei tule pakottavaa tarvetta ratketa mihinkään, mutta suklaanhimon yllättäessä ei kyllä mikään muu taida sitä himoa viedä pois kuin suklaa, herkuista katalin. - namis
Perunamuusia , valkosipuliperunoita , keitettyjä perunoita , uusia perunoita ( ja voita ) , perunakroketteja , lohkoperunoita , omatekoista perunasalaattia .......siinäpä niitä : /
- Ardelia
Maito- tai valkosuklaa kaikissa muodoissa: Suklaarusinat, -konvehdit, -levyt, -jäätelö, -leivokset ym. Suklaakastike tuoreiden mansikoiden kera! Voiko mitään ihanempaa olla!!!!!
Jugurttijäätelö ja jugurttirusinat ovat myös herkullisia.
Joskus himoitsen muitakin karkkeja, erityisesti toffee on herkkuani. Suolaisen himo iskee harvemmin, mutta joskus tekee valtavasti mieli pizzaa.
Hedelmistä parhaimpia ovat vesimeloni, päärynä, kiwi ja mandariini. Säilykehedelmät ovat myös tosi hyviä!
Hapankorput sellaisenaan ovat myös herkkuani.
Näiden makua inhoan: tumma suklaa, kaikki alkoholijuomat ja juustonaksut. Juustonaksujen hajukin kuvottaa. Juustoista en muutenkaan paljon perusta.
Suklaata ilman en voisi elää. Siihen tulee joskus ratkettua, mutta kyllä 100g suklaalevyn voi syödä hyvin mielin, kunhan sitä ei joka päivä tee. En varsinaisesti tarvitse lohturuokaa, mutta suklaata tulee syötyä kun tarvitsee lisäenergiaa tenttiin lukemiseen. Liikunta on myös hyvä piristyksen lähde. Siihen alkaa jo tulla riippuvaiseksi! =) =) - lausanne
ja minä se sorrun lättyihin.en voi pitää kanamuniakaan kotona jos himo iskee.jos mieheni haluaa kanamunia ne on keitettävä heti kaikki.voisin elää lätyillä.mut nyt on kuurini kestäny 5kk eikä yhtään sortumista ku ei o munia
- njam
olut ja kermajuustot, juustoista olen päässyt, mutta oluesta en.
- susa333
juustot ja meetfurstit ovat himoni.kaikki juustot menee ja meetfursti suolan himoon.jos syön terveellisen aterian ni vähä ajan päästä mulla on meetfurstia kourassa??
- tiina_81
Sipsit ja pitsa on mun heikko kohta!Mä voisin syödä noita ihan päivittäin vaikka kuinka paljon ja kaupassa katson kaihoten kärryjä joissa on pussi : ) Olen kuiten vähentänyt herkuttelun ihan minimiin ja nyt ne onkin vielä parempia ku niitä syö niin harvoin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713